Waar erger jij je aan? #3

Misschien off topic maar krijg je dan niet de laatste weken gewoon heel vaak controles en gaan ze pas na 42 weken echt opwekken? Ik hoorde laatst nog over iemand die met 42 weken en 1 dag pas bevallen was. (Heb er verder weinig verstand van maar vraag me af in welke situaties ze dan wel voor wachten tot 42 weken kiezen)

Spelfouten van mensen die zeggen goed in spelling te zijn. Uit een e-mail die ik net kreeg:

ā€œKersverse content held met een speurneus voor spelfouten. Houd van leien dakjes, iets nieuws onder de zon en goed gezelschap. Is te vinden op het volleybalveld, in de keuken of op het terras.ā€

10 likes

Ik vind die tekst sowieso al verschrikkelijk.

11 likes

Ja, en ā€˜contentheldā€™ is een woord.

De tekst is inderdaad sowieso verschrikkelijk. Waarom moeten mensen altijd zo nodig vermelden dat ze graag op een terras zitten? Dat doet 95% van de Nederland toch.

8 likes

Een verloskundige verlost ??? :exploding_head:

5 likes

Gister wilde ik een saucijzenbroodje eten bij de Hema dus ik pakte met een tang een broodje achter het bordje ā€˜vegetarisch sauzijzenbroodjeā€™. Maar omdat ik een beetje wantrouwend ben vroeg ik het even na en zegt de medewerker dat die niet vegetarisch is op een hele denigrerende toon alsof ik dat had moeten weten. Dus ik schrik een beetje en leg dat broodje met mā€™n handen terug wat natuurlijk niet okĆ© is maar ik walg echt van de gedachte van vlees en het was meer een reflex. Kreeg ik een enorme preek, alsof ik een misdrijf had gepleegd en ik kwam er maar niet tussen. Ik moest het broodje kopen van haar. Ze kon het niet door de vingers zien, niet weggooien en ook niet als ik eerst betaalde. En nu ben ik nog steeds triggered. Ik ben geen kloorzak, ik zeg vijf keer sorry terwijl zij iets met vlees bij het vega gedeelte hebben gelegd. Maargoed, heb ik eindelijk weer een keer aan de vraag bijgedragen, fijn,

12 likes

Maar waarom lag er een vleesbroodje achter het vega-bordje? Ik zou hier ook echt pislink van worden, zou misschien wel een berichtje sturen naar hun fb.

6 likes

Daar werd niet echt op gereageerd, want wat er ook aan de hand was; ik had gewoon die tang moeten gebruiken. Wat gebeurt er als ik iets naar hun fb stuur? (Heb nog nooit zoiets gedaan)

Zou gewoon een berichtje sturen! Je mag er gewoon op vertrouwen dat het juiste broodje bij het juiste bordje ligt.

@Quinoa @Boppie Thanks voor de support haha. Droog bekeken heeft ze gewoon gelijk over die tang maar fijn dat jullie het begrijpen.

Ze heeft gelijk, maar er bestaat ook zoiets als klantvriendelijkheid!

2 likes

Ja over de tang heeft ze gelijk. Maar ik vind dat jullie redelijk quitte staan aangezien zij het broodje verkeerd heeft neergelegd. Ik zou ook een berichtje sturen!

3 likes

Ik stuur soms een berichtje als ik vind dat personeel onnodig onaardig tegen me was, als feedback. Vaak krijg je dan wel een nette reactie terug met excuses en soms zeggen ze het te gaan bespreken met de medewerker.
Ik vind in jouw geval dat zij (ook) een fout hebben gemaakt, die broodjes moeten gewoon goed liggen, zeker met zoiets waar je het niet aan af kan zien of het nou vega is of niet. Daarnaast reageerde die vrouw (als ik het goed begrijp) gewoon onaardig met haar gepreek. Dat van die tang heeft ze gelijk in, maar het had ook wat vriendelijker opgelost kunnen worden. Daar kan je echt prima een berichtje over sturen hoor!

3 likes

@Salinger ik zou gaan klagen. Het is haar fout, als dat broodje op de goede plek had gelegen was dit niet gebeurd.

5 likes

Even kijken of ik straks de moed kan verzamelen!

2 likes

Mezelf. Nieuwe baan, collega gaat weg dus werk voor 2 in mn eentje en er komt steeds meer drama bij en nu krijg ik stress of het me allemaal wel lukt. Ben er zelfs op mn vrije dag mee bezig :weary:

De wispelteurigheid van een collega van mij.

Collegas die elke pauze hun man/vriend bellen. Jeetje je ziet hem vanavond toch ook is het zo moeilijk om elkaar even niet te spreken.

11 likes

Ik was net in een hippe foodmarket, maar er was geen uitgang?!?!

En voor de deur een ventje: ā€˜heb je tijd?ā€™ Nee. ā€˜Ben je niet duurzaam dan?ā€™ Nee.

3 likes

Uuuurghhh vooral dat ā€˜leien dakjes en iets nieuws onder de zonā€™. Vreselijk als mensen zo tof praten.

3 likes