Waar erger jij je aan? #3

Guilty

Doordat onze deurbel plotsklaps niet meer werkte, hebben we een pakket gemist van de koele blauwe. Nu is dat pakket naar een pakketpunt op diverse kilometers van ons en mijn man wil het gaan halen met een taxi (wij hebben geen auto en pakket is te groot voor de fiets). Wat een moeite voor een pakket.

2 likes

Dat ik een broekje kwijt ben en die nergens ligt. HOE DAN. godverdomme zwart gat ik wil mn kleren terug.

2 likes

zie het ook als mijn grote talent om alles op 11.5m2 kwijt te kunnen raken

8 likes

Ik heb een blaar onder mijn teennagel.

1 like

Pokebowl

1 like

Ik zit weer lekker in t verkeerde topic te posten zie ik. Haha maar thanks voor het idee!

1 like

Hoe vreselijk fout die afmetingen links zijn :mad:
(5’8" is ongeveer 1m73, 5’ is 1m52)

6 likes

Nou de moeder van mijn vader en daar de zus van die getrouwd is met de overbuur van Gerard Joling zijn nichtje is daar laatst geweest.

5 likes
43 likes

‘‘Dus het komt nu allemaal wel heel dichtbij.’’

7 likes

Jazeker, aangezien die vrouw teven 3 straten verderop woont (Wat toevallig!!!). Sinds ik het hoorde heb ik gewoon niet meer kunnen slapen. :eyes:

2 likes

Dank je voor jouw steun in deze moeilijke tijden. Ik zal ervoor zorgen dat tijdens de wederopbouw van het gebouw een houtsnede van jou zal worden toegevoegd aan het bestaande decor in de grote zaal. Je bent een engel en zeker niet fallen from Grace.

2 likes

Ik weet nog heel goed dat ik naar Parijs ging als tiener met zo’n georganiseerde busreis. We hadden de keuze tussen een dag naar de Notre Dame + Louvre of een extra dag Disneyland

Soms vraag ik me af hoe mijn leven eruit had gezien als ik toen niet voor de 3e keer in Space Mountain was gegaan. Nu zullen we het nooit meer weten :pensive:

52 likes

Ik ging een uur eerder naar huis, want dacht, werk nog wel wat in de trein. Moet ik verdomme staan, eersteklas nog wel argh

Dat ik geen wasmachine heb. En mijn vriend heeft nu ‘ruzie’ met de buurman waar we de wasmachine van konddn gebruiken. Ik wil niet handwassen :sob:

wasserette?

Oren uit laten spuiten kan ook wonderen doen.

Dat heb ik ook. Ik zoek een schilder, maar ik weet niet waar ik iemand vind die goed is. Wel alle kenissen en collega’s gevraagd maar daar is niets uit gekomen en dus doe ik verder niets.

Niet echt in de buurt helaas! Maar heb al iemand opgetrommeld. Nog even volhouden zonder wasmachine haha