Als we allemaal in een afbetaald koophuis met tuin moeten wonen voordat we aan de babies mogen, hoop ik dat ze iets uitvinden tegen de menopauze, want voor die tijd is dat financieel onhaalbaar voor velen.
Hoe weet jij dat mijn gat zwart is. Misschien heb ik er wel sfeer verlichting in gehangen.
Alsof je dan zou zeggen ânou nu je het zegt⊠ik aborteer het kind even, zo terug!â. Het kind komt al, houd je bek.
(Ik ben chagrijnig, dit was een goede om het even te ventileren).
Heb jij een peertje in je fitting gedraaid?
Wow ik herken dit met een vriendin die journalist is. Voel me altijd geĂŻnterviewd, in plaats van een gesprek over koetjes en kalfjes. Goed als je het gaat aankaarten, doe ik het ook!
@Madrid ik vind dit een topreactie hoor. Wat een rot opmerking, <3 <3 van mij!
Mensen die zo traaaaaaag zijn met allemaal dingen waarvan ik denk whyyyy. Bijvoorbeeld wanneer ze een huis kopen, gaan ze eerst maanden verven en pas over nog meer maanden er slapen/wonen. Dan verhuizen ze eindelijk, doen ze er nog weken over om alle spullen uit te pakken?! Serieus dat is toch juist leuk in een nieuw huis? Alles inrichten en gezellig maken. En so what als je alles nog moet verven, pleur er een matras in zodat je kunt slapen, verf dag en nacht en je kan er een week later met je hele hebben en houwen in.
Haha er komen nu vast heul veel reacties van jullie dat jullie dat ook doen en dat is ok, maar ik snap dat niet
Heb je haar dat wel eens gezegd, dat je haar gewoon nodig hebt als vriendin? Misschien is zij zich er wel helemaal niet zo bewust van of denkt ze juist dat ze je helpt.
Zo herkenbaar. Ik zou het zeker aankaarten hoor. Misschien is ze zich er niet al te erg van bewust of wil ze echt helpen.
Vorige week was ik uit met twee vrienden (waarvan één psychologie studeert). Toen ging hij proberen mij uit mân tent te lokken door te vragen of in ontevreden was met mân thuissituatie doordat ik lekker ging in het uitgaansleven.
Ging echt recht het verkeerde keelgat in, rot op joh, was gewoon lekker aan het dansen. Heb gevraagd of het cliché over psychologiestudenten waar is (oftewel: hebben ze zelf onverwerkte shit die ze proberen uit te pluizen). Toen was het stil.
Rest van de avond heerlijk rustig gedanst
Mensen die in een volle trein het buitenste stoeltje nemen en als je vraagt of ze door willen schuiven ze alleen hun benen beetje opzij doen zodat je lekker half over heen mag klimmen om te gaan zitten. Schuif gewoon door jezus.
Zelfde voor mensen die niet opstaan als je eruit moet maar wel ff verwachten dat je je langs die 5cm ruimte drukt.
Er komt een hele hoge piep ergens uit mijn huis (cv ketel denk ik?) en ik kan al redelijk gevoelig reageren op geluid maar nu heb ik helemaal het gevoel alsof ik gek wordt. Wat een irritante kut piep, ik word er gewoon agressief van en ik krijg er hoofdpijn van. Maar ik weet niet wat ik eraan kan doen, durf ook niet zomaar aan knopjes gaan draaien.
Ik wil seks en ik heb alleen maar chocola
Misschien even kijken bij de cv ketel of er iets knippert of iets geks op het display staat? Met Google kom je dan vaak al een heel eind.
Dat ik zo snel blaren krijg, op de meeste Nikes kan ik goed lopen maar anders is het vaak ellende. Heb nu weer mân hak open liggen. Ik heb echt zulke enorme kutvoeten.
Mensen die âsperciebonenâ schrijven.
Heerlijk vond ik het, lekker een beetje kamperen in je huis! Wij kregen op een donderdag de sleutel, zijn op zaterdag verhuisd en leverden dinsdag erna de sleutel van ons oude huis in. Een week broodje bapao en lasagne uit de magnetron en op een poef zitten is best gezellig hoor. Lekker de hele tijd klussen en verven en uitpakken. Ik snap het ook niet, plus je betaalt al die tijd dubbele lasten?
Ja dat laatste had ik nog niet eens aan gedacht! Maar idd ik vind dat ook zo knus, zoiets waar je altijd aan terug denkt. Plus je kan veel meer werk verzetten als je er al slaapt!
Kheb wel weer zin om te verhuizen ()
Goed bezig!
Ja ik ga googlen! Ik zie geen lampjes branden ofzo maar misschien kan ik ergens op google iets vinden. Thanks voor de tip.
Ja want we worden ingespoten met een middel waardoor de overheid altijd weet waar we zijn!!!1!11. Alsof het iemand boeit of ik boven of beneden naar de wc ga