Ik zie alleen je story’s en eens per week like ik alles, maar denk niet dat dat nut heeft eigenlijk?
Mss moet ik instagram een glitterbrief sturen.
Wat is jouw insta ? Tenminste, van wat ik begrijp gaat het over eten en ik wil dat zien
Thanks! Ben je gaan volgen
Ik ben je ook gaan volgen!
Jezus voor ““gewone”” werknemers van universiteiten is de maximale reisvergoeding per maand 45€
Elke dag met privechauffeur van Zutphen naar Utrecht staat in het artikel
@HvO ja en dan nog naar godweetwaar, want hij heeft ook nog allerlei ‘nevenfuncties’ en kan echt niet met de trein want tijdens het reizen werkt hij en voert hij gesprekken.
Ik voel me als oudstudent UU echt genaaid. Een van mijn livelingsdocenten is teruggegaan naar Amerika omdat hij geen uren mocht declareren voor het nakijken van onze oefenessays, hij kreeg alleen uren voor de toetsen. En deze drol declareert even ruim een ton omdat hij geen zin heeft in ov.
Heb ik net de hele tuin onkruidvrij gemaakt en alles netjes aangeveegd, flikt de buurvrouw het om haar tuin te vegen en alles naar onze kant te flikkeren
Hahaha wat een trut
Mannen die het helemaal prima vinden als iemand homo is, maar toch altijd op de één of andere manier even duidelijk moeten maken dat ze dat zelf dus niet zijn. Ik heb een studiegenoot die nou al drie keer zo’n soort opmerking gemaakt heeft in een college. En onlangs, toen ik het met iemand anders over een onderwerp wat met feminisme te maken heeft had, ging hij heel demonstratief aan een andere mannelijke studiegenoot ging vragen of die de wedstrijd van gisteravond nog had gezien
Het heeft trouwens ook alleen maar een averechts effect, als iemand zo panisch doet over zijn mannelijkheid ga ik ook denken van jeetje, die mannelijkheid van jou moet ook wel echt heel fragiel zijn en aan een zijden draadje hangen als hij al in het geding komt op het moment dat iemand eventueel zou kunnen denken dat jij misschien homo bent. Om van met feminisme geassocieerd worden nog maar niet te spreken.
Ik vind het zooveel aantrekkelijker en mannelijker als een man zich hier niet zo druk om maakt en gewoon voor gelijkheid durft te gaan staan.
Maar dat laatste vind ik ook wel weer gemeen van mezelf, want ik weet ook heel goed dat juist door de ongelijkheid in onze maatschappij mannen een behoorlijke druk voelen om ‘mannelijk’ te zijn en dat je het hen niet per se kunt aanrekenen dat ze hiernaar gaan handelen.
Ik vind vooral als mannen zeggen: ik heb niks tegen homo’s, maar ze moeten me niet aanraken!!! zo ontzettend irritant. Alsof elke homo JOU aantrekkelijk vindt en aan iedereen zit? Ik zit toch ook niet aan elke man, omdat ik toevallig hetero ben. Uberhaupt zit ik niet zomaar aan iemand? Wat is dat voor iets raars.
Ja maar wist je dan niet dat het besmettelijk is door huidcontact?!
Carpoolen. Als de ene overwerkt.
Dit vind ik ook altijd zoooo raar idd… Alsof mannen die homo zijn alle andere mannen aantrekkelijk vinden… Ik ben hetero en vind idd toch ook niet alle mannen die ik zie aantrekkelijk… Vind dat zo’n rare gedachte en uitspraak…
Ohja shiiit. Ben ik dan straks ook besmet?
Ja! Niks meer aan te doen helaas.
Niks tegen heteros. Als ze me maar niet aanraken.
Ah Frederiksplein!!!
Oh ik had er 88 uitroeptekens achter gezet maar dat mag kennelijk niet