Het is vandaag zo’n dag dat ik me zo hard erger aan hoe mijn collega eet. Het slaat zo nergens op. En het is ook niet om wat ze eet, maar haar manier van eten trek ik gewoon echt niet op sommige dagen. Slaat nergens op mja ugh.
Dat verpakkingen van cosmetica en verkopers ervan schijnbaar vanaf juni nergens meer “zonder [ingrediënt]” mogen vermelden?
Blijkbaar een nieuwe Europese wet die er vast doorgelobbyd is door Proctor & Gamble en L’Oréal en consoorten. Dat er geen “zonder parabenen” meer mag opstaan kan ik begrijpen, maar ik gebruik zelf bijvoorbeeld liefst shampoo zonder siliconen en zelfs daar mag niet over gecommuniceerd worden?
Ik zou er graag vanuit betrouwbare bron meer over lezen maar ik kan er niets over vinden. Moet 't maar aannemen van mijn baas en alle 10.000 productbeschrijvingen nakijken en indien nodig aanpassen
Dat ze bij de H&M leuke bh’s hebben, maar mijn bh-maat ALTIJD op is??? Waarom verkopen ze die maten überhaupt want het zijn altijd dezelfde maten die er nog hangen/nog in stock is op de website
Überhaupt vind ik het raar en irritant dat ze bij winkels als h&m met de meeste bh’s maar tot cupmaat D gaan ofzo. Zoveel vrouwen (iig om mij heen) hebben een grotere maat, maar de bh’s in grotere maten zijn altijd alleen maar saaie zwarte, witte of huidskleurige standaard bh’s
Als mensen in de sportschool vragen hoe vaak ik iets train. En dan met name als het over billen of benen gaat
Ik heb al vaker gepost maar mijn vader bemoeit zich echt vaak met mijn eetgedrag (waar niks mis mee is).
Ik pakte net een koekje en daarna nog één en toen ging hij lachen dus ik vroeg: “Wat is er?” Zei hij: “Zo neem je er nog één?”
En ik wilde letterlijk dit doen: “”
Maar ik rolde met mijn ogen en ging schuin op de bank zit zitten zodat ik hem niet kon aankijken.
Waarom erger je je daar aan als ik mag vragen? Gewoon uit interesse hoor. Ik zou dit zelf denk ik namelijk ook aan iemand kunnen vragen (wel aan bekende trouwens, niet zomaar aan een vreemde) maar dan bedoel ik dat zeker als compliment. Misschien begrijp ik beter wat er vervelend aan is hier door.
Ja dat weet ik eigenlijk niet! Is een hele irrationele ergernis dus denk niet dat andere mensen het ook irritant vinden.
@Rozecoupeschaar Vind dit wel een beetje zo’n verbloemd semi-compliment. Als in, niet direct een compliment durven te geven, dus dan maar zo’n vraag. Heb dit zelf wel regelmatig met de vraag: wat voor camera gebruik je? (en dan heb ik vaak m’n oude crappy telefoon gebruikt). Of: “waar heb je dat gekocht?”. Misschien dat dit de bron van ergernis kan zijn?
Dat mijn verwarming weer lawaai maakt, geluid van stromend water. Er is al 2x iemand geweest en de vorige keer (1,5 week geleden) heeft die man dat ding echt een half uur ontlucht en iets bijgedraaid en toen was het over maar nu is het weer terug. Zo vervelend dit. Voel me ook echt zo’n zeikwijf als ik maar blijf bellen maar ontluchten helpt schijnbaar niet.
Oh zo zie ik het zelf dus niet. Als ik iemand een compliment wil geven of er iets anders mee wil zeggen of vragen dan doe ik dat. Ik ben niet zo van het omslachtig reageren om het een en dan het ander bedoelen. Maar misschien dat andere dit wel zo bedoelen. Wellicht is het ook de toon en de manier waar op het gevraagd word. Maar goed om het eens van een andere kant te horen.
Mijn bushalte zit vlak achter een rotonde waar fietsers voorrang hebben. Ik pak de bus rond de tijd dat mensen naar school moeten dus mn bus is elke dag te laat omdat er een constante stroom van fietsers over die rotonde moet
Dan zie je hem aankomen, pak je je ov en dan duurt het nog 8 minuten voor hij de rotonde over is ugh. Heb al een paar keer mn overstap gemist die maar 1x per 30 min gaat
Godver. Dit is al de tweede keer dat ik schoenen terug kan sturen omdat ze te groot zijn. Uiteraard zijn ze er niet meer in mijn maat nu. Wel bij wehkamp. Nog maar 1 paar dus ik wil ze daar bestellen maar daar kan ik geen account aanmaken? Schijt webshop en schijt schoenmerken die maar random maten plakken.
En dan vinden mensen het ook nog nodig om me uit te lachen. Snappen niet dat ik niet ff 100 euro kan uitgeven aan schoenen…
Dat bij Zalando de opgegeven afmetingen bij kledingstukken (bijvoorbeeld lengte bij maat x) blijkbaar niet kloppen . Ik had dat namelijk altijd een beetje als referentie of een jurkje qua lengte wel of niet kon, ik ben namelijk redelijk lang. Gelukkig was het in dit geval langer, maar 't klopt dus blijkbaar niet (altijd).
Toppie buren, stofzuigen om 23.30 naast mijn slaapkamer. En je vijfjarige kind hoeft ook nog niet naar bed toch?
Ik zal het doorgeven aan de buurvrouw. Maar dat kind heeft sowieso geen bedtijd. Die rent nog vrolijk rond als wij in bed liggen.
Overenthousiaste railcatering. Doe even rustig!!!
Bekenden/kennissen of hoe je het wil noemen. Kwam die tegen toen ik pakketjes ging terugbrengen. Toen volgde er een gesprek wat ik ging doen met die grote dozen. Dus ik zei dat ik best wel baalde aangezien dit juist een goeie deal was. 2 paar sneakers in de sale voor nog geen
60 euro en ik kan me op het moment geen 100 euro per paar veroorloven (dat heb ik overigens niet letterlijk gezegd). Toen werd er heel lacherig en dom gedaan want 100 euro is toch niks en hun konden dat maaaakkelijk betalen en ik moest maar een fatsoenlijke baan zoeken terwijl ze weten dat ik me haast kapot solliciteer maar niet veel beters vind.
Nja ben maar doorgelopen en heb de schoenen alsnog kunnen vinden al is het wel 10 euro duurder dan in eerste instantie 🤷🏼
Hahaha ja ze zijn altijd zó enthousiast.
Vliegtuigmodus is de grootste leugen van vliegmaatschappijen ever.