Waar erger jij je aan? #3

Vanochtend had ik een gesprek van een recruiter gemist, op 2 seconden na. Ik belde meteen terug maar ze nam niet meer op en de secretaresse melde dat ze me later zou terug bellen. Nu zat ik net op de wc, belt ze natuurlijk dan :weary:

Wat dan?

Ik wil slapen maar ik heb ineens de hik :unamused::unamused::unamused:

Kut nieuwe iphones waar geen oordopjes in kunnen. Ik gebruik alleen oordopjes in bed als mijn vriend al slaapt en ik nog iets wil kijken. Heb wel een draadloze beats audio maar een koptelefoon ligt niet lekker. En dat kut stekkertje ligt ergens beneden in een la

ja waar en heeft ie licht en een goed slot enzo? want ik heb dus een swapfiets al ben ik tegen het principe maar mijn fiets is al drie keer gestolen en nu dus nooit meer. In dat op zicht ben ik momenteel wel goedkoper uit en ook zit alle reparatie er bij in. Dus je bent wel wat duurder uit denk ik maar uiteindelijk ook weer niet zoveel duurder.
(Ik wil namelijk niet een fiets bij een of andere fietsendief kopen.)

De hoeveelheid slaap die ik had vannacht.

Te weinig dus.

Ik wordt gek van mensen waarmee via app geen afspraak te maken is. Ik probeer altijd om na een afspraak meteen een nieuwe datum te plannen, want als het via app moet duurt het altijd zo lang. Reageer gewoon ff of je kan, zo moeilijk is het niet

Ik zit in de trein en helemaal alleen in een coupe. Er komt nog een man binnen en van alle plekken die hij kon kiezen, gaat ie op de stoel schuin achter me zitten, zodat ik ook nog eens in z’n blikveld zit. Ga uit mn aura!
Oh en ik heb een toeslagkaartje gekocht die ik in de minuut tussen het kopen en naar de trein lopen ben verloren, dus zul je zien dat ik ook nog een boete moet betalen :unamused:

Tip als je je bekeken voelt door een eng mannetje: ga neuspeuteren of doe iets anders goors of onvrouwelijks, werkt altijd :relieved:

4 likes

er komen zo wat mensen langs en ik ben nu chagrijnig omdat ik daardoor moet opruimen en schoonmaken :tired_face:

Mijn docent die mijn hertentamen nog niet heeft nagekeken. Ik was de enige herkanser, het waren 10 vragen en dit cijfer is voor mij belangrijk (dan weet ik of ik door kan met mijn scriptie). Vorige keer was hij ook over de nakijkdeadline heen.

Dat mijn vriend zei dat we vandaag een joint zouden gaan roken en nu zei ie dat dat een grapje was

De temperatuur van de douche gaat steeds omhoog en dan omlaag,weer omhoog etc. Bloedirritant :rage:

Mijn hond die zichzelf heeft aangeleerd om de sleutels in de tuindeur aan te tikken en ze te laten rinkelen als ze naar buiten wilt :unamused:

11 likes

Ik stond bij een appartement op nr. 1 en ik ging net op google streetview kijken en het zag er echt leuk uit, de huidige bewoners hebben van die houten shutters enz. En het heeft een bad wat ik zelf echt heel erg graag wil maar bijna nooit tegenkom.

Maar toen ik inlogde zag ik dat ik op plaats 4 sta nu :disappointed_relieved:

Ik ben eindelijk zover dat ik mijn niet gebruikte ING rekening opzeg: kan dat alleen als er minimaal tien euro op staat. Wat is dat voor intense bullshit zeg. Stelletje boeven.

Ja denk ik? Echt triestig toch?

Volgens mij is dit om laatste kosten van de rekening nog te kunnen vereffenen / roodstand te voorkomen als die kosten nog worden verrekend. En krijg je het wel gewoon terug als je een alternatief reknr opgeeft

Ik heb dus zo’n hekel aan reizen met het ov en dat je dan moet overstappen op een bus die 1x in het half uur rijdt en 1,5 uur onderweg bent. Morgen kom ik er niet onderuit en ik zie er zo tegenop. Zonde van mijn tijd, zonde van mijn geld, geen zin.

2 likes

Mijn vader die op de honden training heeft geleerd dat je de hond moet belonen met good boy. En nu 300000000 keer op een dag zegt ‘koed boiiii’ tegen onze goldenretriever die nergens op reageert behalve voedsel

31 likes