Waar erger jij je aan? #3

Haha daar zou ik echt niet op reageren, rot op met je aandachttrekkerij

1 like

Ben het nu ook aan het negeren :’)
Meestal zeg ik “dat is mijn naam”

2 likes

PINGPONG IN EEN KANTOORTUIN.
Mijn noise cancelling headphones filteren dit geluid niet en het is echt de hel.

11 likes

Als je een mail krijgt met een vraag en dan meteen een mail terugstuurt met het antwoord en je dan een out of office krijgt. JIJ mailde MIJ

15 likes

Mensen die verwachten dat ik een stuk een paar dagen over de deadline compleet opnieuw schrijf terwijl ze een volle week de tijd hebben gehad om commentaar te leveren maar zelf hun deel niet eens af hebben. Ik wil echt mijn kopje thee tegen een muur gooien :crazy_face:

1 like

De ns en zijn ““flex”” abonnement. Flex mn reet.

7 likes

Dat wanneer je op het forum op een reply bericht klikt je helemaal terug gaat naar dat bericht en niet net zoals op de desktop het bericht boven de reply ziet :tired_face:

10 likes

Ergeren is misschien een groot woord maar ik vind het wel heel erg stom dat de tandarts niet kan vinden waarom mijn kies een beetje zeurt af en toe. Ze heeft net (op haar eigen kosten :heart:) een foto gemaakt en daar was ook niks geks te zien. Hmpf. Ligt niet aan haar hoor haha maar ik vind mijn kies stom.

2 likes

En dat de terugknop het dan niet doet, dus dat je ook handmatig terug moet scrollen :sleepy:

8 likes

Aan al die foto’s op instagram bij een tulpenveld

6 likes

Dat iedereen het maar ‘drukdrukdruk’ heeft. Vaak heb je daar zelf ook een groot aandeel in.

5 likes

Ja dit roep ik al jaren. Als je zelf bij allerlei verenigingen gaat, van alles afspreekt, overal ja op zegt dan houd je geen tijd meer over maar daar ben je altijd nog zelf bij. Een vriendin van vroeger klaagde daar altijd over. Ze studeert(de) geneeskunde, zat bij een studentenvereniging, zat bij een teamsport, bijbaantje, vrijwilligerswerk. Ze zat er wekelijks over te klagen en altijd dat ze bijna een burnout had. Ja misschien moet je dan ff een stapje terug doen of hou op met continu klagen tegen iedereen. :open_mouth:

9 likes

Maar Manon Tilstra heeft als quote onder haar foto: 'Flowers grow back, even after they’re stepped on." :thinking:

3 likes

Ik had zin in een tompouce, dus ik had die gekocht bij de Coop maar het is echt niet lekker :unamused: Ik had daar ook laatst al ander gebak gekocht dat niet lekker was. Niet meer doen dus

Aan dat ik m’n eten uit de oven wilde halen, maar er toen achter kwam dat ik de oven wel had aangezet maar m’n eten er niet in :expressionless: Hongerrrr.

4 likes

Hahaha ik heb laatst ook geprobeerd een lasagna te bakken onder een ovenlampje. Mijn hart was gebroken toen ik na 40 minuten keek :cry:

10 likes

Heb voor een vriendin letterlijk 1500 voorgeschoten toen we op reis waren 1,5 maand terug en app steeds of ze de tikkie wilt overmaken, maar heeft ze nog niet gedaan. Vind zo kut om er steeds over te appen, maar merk wel dat ik t geld goed kan gebruiken want ben nu aan t verbouwen en aaaaaahrg seriously erger me echt. I mean, het is best wel veel geld… :frowning:

1 like

Echt schandalig dat ze zo’n groot bedrag niet meteen overboekt

16 likes

Wat zegt ze als je er naar vraagt?

Wow, dat kan echt niet :o_o: had ze het niet op reis? Misschien nu dan ook wel niet