Waar erger jij je aan? #3

Aan de uitspraak “dat is wel een dingetje” :face_vomiting:.

11 likes

#butthurt

1 like

Ik zag vandaag in een grote winkel twee keer een muis lopen (zowaar gewoon rustig door gegelopen). Nu ik me realiseer dat dus daarwerkelijk in veel winkels en restaurants muizen zijn, ik toch net wat minder lekker eet buiten de deur, wat ik dan weer erg hypocriet van mezelf vind.

Ik voel me spiritueel verbonden met deze post :sob:

Zeg maar gerust: alle :stuck_out_tongue:

Iemand op m’n facebook die een pissige reactie op de NS achterlaat omdat hij niet kon zitten met z’n eersteklas kaartje.

Een kaartje (eerste of tweede) geeft toch sowieso geen garantie om te zitten? Snap dat het balen is, maar je hebt geen zitplaats gereserveerd, dus je hebt er ook niet gegarandeerd eentje. Ook de eersteklas kan vol zijn.

Erger me eraan dat er meteen zo’n zeikpost op de NS gemaakt wordt. Er zijn genoeg andere redenen die ik daar wel legitiem voor zou vinden.

3 likes

Ik heb nog 1 melktand en die zit nu los. Er komt geen nieuwe in de plaats van de melktand. Moet eigenlijk een afspraak maken maar ben echt zo bang om naar de tandarts te gaan en hoor van bijna niemand goede ervaringen over een implantaat. Waarom ben ik zo’n schijterd.

1 like

PSVers moet je gewoon ontvrienden, byeeeeee.

1 like

Dan kun je mij ontvrienden :joy:.

2 likes

Ik gebruikte zo’n plastic clip-on hoes voor mijn macbook maar daardoor zitten er nu allemaal krasjes op mijn laptop :triumph::triumph: dat ding zou juist moeten beschermen tegen krassen

Ik heb er geen melding van gemaakt. Het was bij de Zweedse woonwinkel en het personeel in dat deel was met klanten bezig. Daarnaast gokte ik erop dat als ik er redelijk kort achter elkaar twee zag dat het personeel dat daar staat er ook regelmatig een moet zien.

Ik ben eigenlijk wel tevreden over m’n implantaat! Je mag me gerust een pb sturen hierover

2 likes

Aan de website van The Soap Treatment Store. Echt onmogelijk om een afspraak te maken. Hij geeft telkens aan dat er niemand beschikbaar is, zelfs over een paar maanden niet.

Ik heb geen implantaat, maar wel een nep tand. Je mag mij ook PB-en.

2 likes

Mn huisgenoot die nu serieus al een half uur de douche aan heeft staan. En hij staat er niet eens onder want hij trok net voor de 2e keer (!!!) de wc door.

Misschien probeert hij te verbloemen dat hij heeft zitten kakken.

9 likes

Ik probeer af te spreken met een vriend en ik ben echt niet zo lastig volgens mij, maar het gaat zo moeizaam. We hebben nu eindelijk een datum en besloten dat ik helemaal zijn kant op ga. Dan verwacht ik eigenlijk wel een beetje dat hij een plek uitkiest (het is voor mij een uur rijden, enkele rit), aangezien het “zijn buurt” is. En nu komt hij met “de ingang van het station”, wat dus zal betekenen dat we gewoon doelloos zullen rondlopen/discussiëren over waar we naartoe gaan en dat we allebei niets weten.

Ik denk dat ik maar alvast eens op Google ga kijken wat er in de buurt is.

1 like

Sorry misschien heel onaardig dit maar volgens mij ben je zelf ook best wel ‘judgy’ als ik op je berichten af ga. En 9 van de 10 keer zijn mensen vooral met zichzelf bezig volgens mij. Dus ik zou me niet te druk maken joh.

40 likes

Ik was vorig jaar in het Openluchtmuseum met een vriendin die in een rolstoel zit. Krijgen we een foldertje over de plannen van het museum om de rolstoeltoegankelijkheid aan te pakken, spreekt die man alleen mij aan? Fijn dat ze aan de toegankelijkheid werken maar doe het dan goed hey.

Ik vond net mijn kaartje van toen en moest eraan denken.

1 like

Ik moest lang geleden 4 weken lang buitenshuis een rolstoel gebruiken en je werd echt nergens normaal behandeld. Bij de supermarkt ging zo’n vrouw super langzaam tegen mijn praten met extra simpele korte zinnen alsof een rolstoel gelijk staat aan een zwaar verstandelijke beperking en bij de V&D werd alleen gepraat met de persoon die met mij mee was, terwijl ik zelf mijn pinpas in het apparaat duwde. :’)

11 likes