Waar erger jij je aan? #3

Gadverdamme man. Een hippie in de trein die het niet nodig vindt om schoenen te dragen en nu zijn vuile poten op een stoel heeft liggen.

3 likes

die heb ik al aanstaan, maar lost het probleem helaas niet op :frowning_face:. maar het is meer dat als ik op de reactie in de rechter bovenhoek klik ik op een laptop dit zie:

maar op een telefoon gaat hij dan terug naar de reactie, met als gevolg dat de terug knop naast de berichten vaak niet werkt en je terug moet scrollen naar het laatst gelezen bericht

2 likes

Daar hoef jij je niet bezwaard over te voelen! 1500 euro is veel geld en ze mag al blij zijn dat je het voor hebt geschoten. Apart hoor.

Jeetje en ik vind het al irritant als mensen er lang over doen om 40 euro of zo terug te betalen
 gewoon naar vragen hoor, dit is belachelijk!

Ja dat ze het gelijk ff gaat doen, maar doet ze niet. Heb er nu al paar keer naar gevraagd, tikkie is al een keer verlopen en voel me zo bezwaard om nog een keer naar te vragen maar doe straks wel.

Weet dat ze het geld wel heeft, daar maak ik me geen zorgen om. Schoot het voor omdat haar bankpas op reis het niet deed maar jezus vind dit echt vervelend worden.

1 like

Hallo zeg wat een bedrag. Ik zou onderhand wel eens een beetje boos worden en zeggen dat je het met zo’n bedrag echt vervelend vindt dat ze het niet meteen overmaakt en dat je geen zin hebt om het te moeten blijven vragen. Echt niet okĂ© hoor.

4 likes

Op mn werk stond er nooit muziek aan wat ik eigenlijk prima vond, kon ik me lekker concentreren. Nu heeft iemand laatst boxen meegenomen, dus ik dacht: ooh spotify is prima. Maar iedereen vindt spotify irritant dus staat de radio voortaan aan. Huehuehuehue (dit is mijn imitatie van de lach van ELKE radio dj)

3 likes

Ha ik wilde precies dit posten hier.

1 like

Waaat. Soms vraag ik me af wat er mis is met mij. Ik doe nooit wat 's avonds, hooguit 1x per maand naar de bios, want ik ben na het avondeten gewoon niets meer waard en dan vreet alles energie. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die dat elke avond, elke week kunnen.

11 likes

Ik ben vast een zure feminist maar

image

Zo sneu hoe ze er maar een “meisjessuperheld” hebben bijgeplakt, die op de koop toe van op een afstand passief staat toe te kijken. Dat jonge meisjes iedere dag 100 van dit soort latente boodschappen krijgen doet mijn hart gewoon breken.

Het is ook een beetje PMS hoor en rammelende eierstokken maar goed HET IS GEWOON NIET OKE

35 likes

Super fijn en mooi dat zonnetje en die blauwe hemel, maar ik vind het zo verdomd koud. Wil warmte!
Ik erger er me dus aan dat ik het zo snel koud heb. Hemd, shirt met lange mouwen en een vest aan en nog bibber ik.

3 likes

Haha, maar het is ook hartstikke koud op het moment. Nog geen 10 graden. Dan kom je er sowieso niet met een vest en lange mouwen. Voor beter nieuws moet je even naar de voorspellingen van volgende week kijken. :smile:

De 15 graden van een paar weken terug zit helemaal in mijn hoofd. Toch nog tijd voor de dikke wintertruien, mehh. Ja gelukkig dan warmer!!

1 like

Oh nee dit zie ik niet als tegengas willen hebben, eerder als geen tegenspraak dulden en dus helemaal geen tegengas willen hebben :’)
Ik dacht dat het dan zou stoppen na de ‘het maakt mij niet uit, zeg jij het maar’. Dat zou ik zelf wel irritant vinden, kom inderdaad eens met je mening. Maar dan stopt het daarna ook gewoon. Niet dat de dominante persoon dan nog eens zijn/haar zin erdoorheen drukt. Dan is het inderdaad eerder een tekort aan luisteren en openstaan voor iemand anders mening. Heel wat anders in mijn ogen.

Ik zit op een schoolplein met m’n oppaskindjes voor iets van de Koningsspelen. Komt er een kind langs met flyers van een kaaswinkel hier in de buurt. Echt donder op. Ten eerste is dat kinderarbeid en ten tweede kom ik hier niet om geïndoctrineerd te worden.

En het hele leerkrachten team is vrouwelijk ongeveer maar een man moet weer het woord doen. En hij noemt twee juffen met even grote rol zijn lieftallige assistentes. :expressionless:

6 likes

Ik had om 13.00 een afspraak, maar diegene is er nog steeds niet. Vind dat zo asociaal en respectloos, hoezo is jouw tijd meer waard dan de mijne?

En ja, het kan een keer gebeuren, maar deze persoon in kwestie is regelmatig te laat. Al wordt het nu wel heel bont gemaakt met 22 minuten. Ik wacht nog 8 minuten, dan heb ik een half uur gewacht, en dan ga ik weg en weekend vieren hoor. Aju

4 likes

Jeetje, ik vind het echt heel coulant van je dat je een half uur wacht! Als ik een kwartier op iemand gewacht heb en die persoon heeft geen berichtje gestuurd dat het later wordt dan ga ik gewoon iets anders doen hoor

1 like

Ik ben ondertussen met iets anders bezig gegaan op mn laptop, en diegene stuurde om 13.20: loopt weer eens uit mijn excuus, tot zo.

Maar is er nu (13.50) nog steeds niet. Ik ben echt heel boos nu. Zeg dan gewoon gelijk dat de afspraak niet meer door kan gaan

Als ik dit af heb ga ik alsnog gewoon weg ja.

Zeker doen hoor! Als je iemand laat weten dat je te laat ben doordat iets uitloopt, dan stuur je toch ook meteen een schatting mee? (of je laat weten dat je het niet kan inschatten, maar zeg in elk geval Ă­ets). Nu heb jij echt geen idee waar je aan toe bent

1 like

Nee ik ben weggegaan! Ik zie diegene volgende week weer, dus dan ga ik wel aangeven dat ik het onprofessioneel en respectloos vind (op een nette manier ofcourse). Zo stom

1 like