Waar erger jij je aan? #3

Ugh ja, vooral als ze alleen maar dingen zeggen als “hmm, lekker weertje he?” :roll_eyes:

4 likes

Dat bureaustoelen zo kriebelen aan mijn benen als ik een korte broek, rokje of jurkje draag, zo irritant.

3 likes

Dat ik nu 38 weken zwanger ben en totaal geen kleding heb voor dit weer en het echt zonde is om nu nog zwangerschapskleding voor deze week te gaan kopen. Dus nu blijf ik maar gewoon binnen :stuck_out_tongue:

7 likes

Dat mijn wit geverfde muren (door een bedrijf) na een klein half jaartje al allemaal scheuren beginnen te krijgen in het verf. Het ziet er ook lelijk uit.

Als ik onderweg moet plassen en mensen dan geërgerd reageren en zeggen “waarom heb je dan niet thuis/daar geplast”. JA DAT HEB IK WEL, ik heb gewoon een kutblaas en ik vraag er ook niet om.

13 likes

Like voor de herkenbaarheid.

Altijd als ik ergens binnenkom moet ik plassen, maakt niet uit hoe lang geleden ik geweest ben. Kon mij vroeger ook altijd ergeren aan de uitspraak: “Ja dan had je in de pauze moeten gaan”

3 likes

Hoezo is dat not done? Gewoon lekker dragen wat je wil hoor!

2 likes

Same here! Supersnelle doorloop ofzo… als ik uit huis ga moet ik soms bijna gelijk al. Heel frustrerend!

1 like

Zou je niet iets kunnen kopen wat ook leuk staat als je niet meer zwanger bent? Gelukkig komt er nog een hoop mooi meer aan dit jaar, da’s misschien een geruststelling haha

Hahaha hardop gelachen hierom. Ik hoop dat het allemaal is gelukt :thumbsup:

1 like

Noo, nog genoeg tijd om op de wc te zitten dus :smile:

1 like

Dit weer. Ik ben er qua kleding helemaal niet klaar voor? Ik ben gewoon een spijkerbroek + trui mens

9 likes

Dat ik mezelf te dik vind maar ook niet echt actief er iets aan doe. Tijdje terug was ik weer redelijk gezond bezig, toen ging ik weer 1 keer mcdonalds eten bij wijze van cheat meal en sindsdien is het hek weer van de dam. Waarom ben ik zo :rage:

4 likes

Is toch een compliment?

2 likes

Dat ik al bijna 3 weken streng aan het diëten ben en niet heb gecheat en ik nog steeds niet in mijn korte broekjes van vorige zomer pas.

2 likes

Herkenbaar! Hopelijk gaat het toch ineens goed en kun je er straks in. Maar dat het niet motiverend werkt snap ik heel goed…

Die halve salades die soms in gin tonics gestopt worden. Rot op met je komkommer en peperkorrels. Citroentje graag

22 likes

Ook echt roepen… je was niet eens in gesprek dus? Jezus, waar bemoei je je dan mee idd. Vreselijk!

1 like

Aan mijn vriend die op mijn voet tegen mijn scheenbeen ligt te slapen (?) :face_with_raised_eyebrow:
Ik krijg hem niet wakker en mijn voet kan ik dus niet bewegen. Lekker dit :roll_eyes:

1 like

Dat alle kerken echt nú heel luid moeten gaan bellen? Ja ik snap dat het eerste paasdag is en dat het een belangrijk feest is (voor de kerk dan, voor mij helemaal niet) maar kan dit niet gewoon morgenmiddag ergens ofzo

1 like