Waar erger jij je aan? #3

Vaak als je meer gaat doen krijg je ook meer energie… en je gaat beter slapen enzo als je écht moe moe bent.
Moet je gewoon aan wennen (als je het ambieert).

1 like

Dat ik het altijd voor elkaar krijg om me een soort van aan de laser van mijn sporthologes te “verbranden” :sweat:

Aan de jeuk in mijn litteken, krabben kan dus niet.

Aan mijn immense spierpijn die intenser is dan anders. Ik zou dit toch wel gewend moeten zijn met drie keer per week sporten. Maar ik kan nu amper bewegen?

Het restaurant waar ik besteld heb. Dit is nu de derde keer dat ik van hen bestel, en de tweede keer dat ze het verpesten. Kreeg net een order en eerst dacht ik dat ie alleen cola vergeten was, maar toen bleek dat ie me geen veggie, maar een kip burrito had gegeven. En er stond ook een compleet ander adres op. Nu moet ik nog langer wachten. :sob:

1 like

Dat ik al heel de week mee moet luisteren naar de muziek van mijn onderbuurman. Als ik muziek wil luisteren, wil ik minstens kunnen kiezen welke, dus heb ik nu zelf het volume helemaal open gedraaid. En de bas. En de luidsprekers staan op de grond.

10 likes

Ugh ik had echt een super leuke jongen ontmoet op tinder en we kletsen al een tijdje en het klikte zo erg. We zouden binnenkort op date gaan en nu blijkt dat hij rookt. Heb de date meteen afgezegd want het is echt een dealbreaker voor mij.

Nu erger ik me aan mezelf dat ik dat zo’n dealbreaker vind want in feite is hij nog steeds dezelfde persoon maar ik erger me nog meer aan het feit dat hij rookt want waarom zou je dat doeeen :tired_face:

2 likes

Zou voor mij ook een dealbreaker zijn en zeker als je diegene nog niet eens hebt ontmoet zou ik het zeker laten. Wel super jammer zeg!!

Ik heb dus dat flex abo van €2 eurie pm
Maar als ik met iemand reis die 40% korting heeft, dan kan ik die korting helemaal niet op die van mij zetten?

De hele week heb ik er naar uit gekeken dat mijn dochter bij oma ging logeren en mijn zoon vandaag met opa mee ging werken want dan kon ik eindelijk eens lekker uitslapen. Maakt mijn man me vanmorgen om 7u wakker want hij kon (geen grapje!) zijn schone werkbroek niet vinden…
Toen kon ik natuurlijk niet meer slapen en nu zit ik al de hele ochtend chagrijnig te zijn omdat hij echt mijn dag heeft verpest.

8 likes

Jezus wat irritant! Mannen zijn echt kinderen.

Ik erger mij aan mezelf en aan mijn vriend. Ik ben al weken bezig met het monteren van een fietsstoeltje op mijn fiets, alleen het lukt dus niet. Het bagageding aan de voorkant zit in de weg, en dat ding wil er niet af. Of iig niet met de minimale kracht die deze slappeling heeft. Net weer een poging gedaan, maar lukt niet dus ik ben echt pissed en wil dingen meppen. Mijn vriend zit ondertussen telkens te gamen terwijl ik dit soort klusjes doe.

Ergernis: waaaaaaaaarom doet mijn vriend dit soort mannenklusjes niet, ik wil fietsen met mijn baby :sob:. Waarom moet dit weken duren. Ik wil nu gewoon een nieuwe fiets kopen zodat ik van dit gezeik af ben.

Jeetje heftige emoties wel als iets niet lukt haha.

3 likes

Zoooooo daar zou ik ook echt pissig over zijn,hoe irritant.

1 like

Jep: geen zin, straks, blablablaaaaaa.

Edit: omg hij gaat er nu naar kijken. Ben nog steeds kwaad :triumph:

1 like

De tijdsplanning van mijn vriend. Over 20 min staat er verjaardagsbezoek op de stoep voor verjaardag van zijn zoon en hij moet nog douchen. Intussen heb ik zelf maar boven gestofzuigd en de badkamer gepoetst, wat hij eigenlijk zou doen omdat ik de rest al gedaan heb.

Vind je dat oprecht mannenklusjes?

17 likes

Mensen die: me moeder, me zus, me sgatje schrijven. HET IS MIJN.

31 likes

Haha pff waarom bemoei jij je met me leve.

2 likes

Ik irriteer me ook altijd extreem aan hem. Kijk het liever zonder commentaar dan dat ik zijn gezeur aan moet horen. Met zo uitspraken als “Kijk hem eens prachtig om zijn lengte-as roteren”

Je moet degene kiezen die voor jou goed voelt hoor. Laat je niet door je omgeving beïnvloeden. Dit is een belangrijke keuze die jij en je partner helemaal alleen mogen maken.

Het is ook irritant, want je moeder heeft er niks over te zeggen.