Waar erger jij je aan? #3

Als vriend naar vrienden is, en lig al in bed, dan kan ik niet slapen omdat ik dan constant gespitst ben op wanneer hij thuiskomt en ik niet wakker schrik van hem. Echt zo godse irritant.

Edit: nu dus, om 01.23.

5 likes

Airco in de trein op standje Siberië als het een zomerse dag was en iedereen (inclusief ik) met blote benen in de trein zit :cold_face:

2 likes

Ik werd vannacht wakker van een brandlucht, alles gecheckt en weer in bed gaan liggen, begint er een mug in m’n oor te zoemen. Heb ik net de mug doodgemept, begint vervolgens m’n vriend keihard te snurken en nu moet ik weer uit bed want ik moet poepen :angry: en dat allemaal op mijn enige vrije ochtend deze week :angry:

5 likes

Door die opmerking werd ik altijd juist nog bozer. Stomme opmerking. Ga lekker zelf met krampen en een bloedende kut rondlopen wilde ik altijd roepen.

2 likes

vreselijk! hier ook een snurker naast me. elke keer als ik hem zeg dat hij snurkt wordt hij boos op mij omdat het niet waar is volgens hem. ik heb daarom net een geluidsopname ervan gemaakt, die gaat hij straks uitgebreid te horen krijgen.

7 likes

Ik kon uitslapen maar mijn vogel schreeuwt sinds 8 uur al alles bij elkaar zodat je oren er pijn van doen. Hou gewoon je snavel vriend. Alles is gewoon donker waar hij staat maar hij hoeft de vogels buiten maar te horen (ondanks dichte ramen) en hij begint al. Ben er een paar keer flink boos op geworden maar dan kijkt ie me scheef aan en zo gauw als ik me omdraai krijst ie weer op volume 100.

Edit:
Oh en nu heeft ie zelfs letterlijk schijt aan me want steeds als ik nu naar hem toe loop dan draait ie zijn rug naar me toe en dan schijt ie ff lekker zijn kooi vol. :face_with_raised_eyebrow:

12 likes

Mijn schoonmoeder. Ze zit zo in een slachtofferrol dat ik er helemaal moe van word.

Ze zou dit weekend even langskomen op de tuin. Dus ik krijg een appje wanneer we kunnen. Ik stel morgen voor, nee dan kunnen ze niet, liever vandaag tenzij we enorme tegenzin hebben om ze te zien hoor want dan hoeft het niet en zien ze me wel op mijn verjaardag volgende maand maar dat zou dan wel weer gewoon heel jammer zijn.
Het enige wat ik verdorrie doe is een dag voorstellen, ga niet alles voor me zitten invullen verdomme…
Vervolgens belt mn vriend haar met de vraag hoe laat ze dan vandaag wil afspreken. Ja, dat hoeft niet alles we geen zin hebben, ze willen zich niet opdringen. We stellen voor om dan na de tuin even ergens wat te drinken of het hondenstrand te bezoeken met hun puppy. Ja, nee hoeft ook niet. Ja het zou hen wel heel gezellig lijken maar wij vinden dat vast niet.
Nee, daarom stellen we het ook voor :crazy_face:

Echt, kap met die onzin want nu heb ik er inderdaad geen zin meer in…

17 likes

Sorry voor de late reactie, maar dank je wel hiervoor! Ik hoop dat de hondjes die ik in de stad zag tegen alle verwachtingen in toch in orde waren. Het was wel meer het totaalplaatje dat mij alarmeerde, en niet alleen de zichtbare ribbetjes. Maar ik ben natuurlijk geen dierenarts o.i.d.

dunne honden

Wat je vertelt over je hond is wel herkenbaar. Mijn vorige hondje was hogere leeftijd ook heel mager, en die werd echt wel goed in de gaten gehouden door ons en door de dierenarts. Het kwam bij haar doordat ze alleen speciale voeding kon verdragen i.v.m. allergieën. Aan haar heldere ogen en energieniveau kon je echter wel zien dat verder alles in orde was :slight_smile:

Aan mijn schoonouders en dat zij binnen roken. BAH. Continu tussen de sigaren en sigaretten.

3 likes

Herkenbaar! Misschien een te hoge druk, ik wil er dan maximaal van genieten en kan dan geen keuze maken en ben ik onrustig, je zit nog zo in die flow en voelt je dan nutteloos/rusteloos door te gaan zitten niksen.

1 like

Ja je weet 't natuurlijk nooit zeker. Lastig in te schatten inderdaad. Mijn hond heeft inderdaad hetzelfde, speciale voeding ivm met alergie, en daarom best mager. Denk ook dat we soms te gewend zijn aan (te) dikke honden, dus dat dunnere honden (die eigenlijk gewoon gezond zijn) dan al snel (te) dun lijken in verhouding tot. Maar ja dat is natuurlijk weer een ander verhaal.

1 like

Ja, dat kan zeker meespelen. Ik zie op straat best veel honden die eigenlijk gewoon wat te zwaar zijn, en daardoor bijv. ook waggelen. En dan lijken de wat lichtere honden nog dunner. Bij mijn hondje was overigens wel flink ondergewicht vastgesteld door de dierenarts, maar daar was helaas niets aan te doen.

1 like

Nooooo, komkommer in G&T is echt heerlijk, veel lekkerder dan citroen!

2 likes

Ja eens! Vind het al bitter genoeg van zichzelf en met citroen nog meer.

Hoe wordt het met citroen nog bitterder? Ik ben team limoen

Ik merk vaak dat de schil en dat wittige gedeelte van citrusvruchten vaak heel bitter smaakt. Als ik citroen/limoenwater maak en net even laat staan dan is het super bitter. Als ik een grapefruit eet haal ik zelfs de schilletjes weg omdat ze zo bitter zijn :persevere:
Als je het perst en het meteen opdrinkt is het wel veel minder hoor, en limoen is ook nog wat zoeter dan citroen.

1 like

Elke keer als ik citroen typ maakt mijn autocorrect er Citroën van, is dit spon ofzo? Citroen is toch een normaal veel vaker gebruikt woord?!
Of spel ik al de hele tijd het verkeerd haha

12 likes

Concerten met meerdere voorprogramma’s. Hierdoor komt de hoofdact altijd zo laat dat ik de helft moet missen om m’n trein te kunnen halen. Sighhh.

5 likes

Verkleinwoorden voor lichaamsdelen. Dat kan tot 2 jaar ofzo.

3 likes

Dit heb ik ook, heel irritant.