Herkenbaar! Misschien een te hoge druk, ik wil er dan maximaal van genieten en kan dan geen keuze maken en ben ik onrustig, je zit nog zo in die flow en voelt je dan nutteloos/rusteloos door te gaan zitten niksen.
Ja je weet 't natuurlijk nooit zeker. Lastig in te schatten inderdaad. Mijn hond heeft inderdaad hetzelfde, speciale voeding ivm met alergie, en daarom best mager. Denk ook dat we soms te gewend zijn aan (te) dikke honden, dus dat dunnere honden (die eigenlijk gewoon gezond zijn) dan al snel (te) dun lijken in verhouding tot. Maar ja dat is natuurlijk weer een ander verhaal.
Ja, dat kan zeker meespelen. Ik zie op straat best veel honden die eigenlijk gewoon wat te zwaar zijn, en daardoor bijv. ook waggelen. En dan lijken de wat lichtere honden nog dunner. Bij mijn hondje was overigens wel flink ondergewicht vastgesteld door de dierenarts, maar daar was helaas niets aan te doen.
Nooooo, komkommer in G&T is echt heerlijk, veel lekkerder dan citroen!
Ja eens! Vind het al bitter genoeg van zichzelf en met citroen nog meer.
Hoe wordt het met citroen nog bitterder? Ik ben team limoen
Ik merk vaak dat de schil en dat wittige gedeelte van citrusvruchten vaak heel bitter smaakt. Als ik citroen/limoenwater maak en net even laat staan dan is het super bitter. Als ik een grapefruit eet haal ik zelfs de schilletjes weg omdat ze zo bitter zijn
Als je het perst en het meteen opdrinkt is het wel veel minder hoor, en limoen is ook nog wat zoeter dan citroen.
Elke keer als ik citroen typ maakt mijn autocorrect er Citroën van, is dit spon ofzo? Citroen is toch een normaal veel vaker gebruikt woord?!
Of spel ik al de hele tijd het verkeerd haha
Concerten met meerdere voorprogramma’s. Hierdoor komt de hoofdact altijd zo laat dat ik de helft moet missen om m’n trein te kunnen halen. Sighhh.
Verkleinwoorden voor lichaamsdelen. Dat kan tot 2 jaar ofzo.
Dit heb ik ook, heel irritant.
Ik krijg hier gewoon al jeuk van, hoe KUN je zo zijn. Precies in mijn irritatiezone zulke mensen
Ik ging na jouw post in mijn gedachten een paar verkleinwoorden voor lichaamsdelen langs en die woorden dan voor te stellen bij kleine kinderen, maar nee: het kan gewoon helemaal niet.
Ik erger mij aan Media Markt (of eigenlijk het bedrijf waarmee ze verzenden). Ik heb een koelkast besteld, deze zou zaterdag bezorgd worden. Kreeg ik donderdag opeens een sms dat ze hem opeens vrijdag gingen bezorgen en dit kon niet, heb ik hem verzet naar vandaag (zaterdag zat vol ) en nu heb ik een mail dat de levering vandaag niet door kan gaan door een sorteerfout. Ik wil gewoon mijn koelkast.
Ik dacht aan die lieve babyvoetjes😂
Hm ja oké, dat kan nog! Woorden die bij mij langskwamen: armpje, knietje, oortje, billetjes et cetera. Die van @Zemraluani is wel heel erg.
Dit mag alleen bij ‘kleine teentje’ of bij vieze dingen zoals bultje en puistje en haartje
Zelfs ik ben het hiermee eens
Ja echt heel viezig, vooral lijfje en gezichtje. Dat is helaas wel eens tegen me gezegd.
‘Dat doet mijn hartje pijn’
Maar voetjes en handjes vind ik bij baby’s wel kunnen, want om het dan al handen en voeten te noemen vind ik ook weer wat vreemd klinken bij zo’n mini mens.