Waar erger jij je aan? #3

Ja die opmerking over de parabool, toen ging ik ook even los hoor. “Majeure score” ook net, waaaaarom zulke woorden gebruiken??

Er komt net een hele groep mensen de trein in, een paar zeggen iets van oh haha stiltecoupé, en vervolgens zitten ze met z’n allen te praten, steeds harder ook nog eens :mad: :mad:

Dus je gaat toch even een sollicitatie brief sturen?? Top!

Even op mezelf reageren hoor, maar ik heb er net iets van gezegd en ik word serieus uitgelachen en nagepraat en ze zijn nu alleen maar harder aan het praten. What the hell, dit is gewoon een groep volwassen mensen :confused:

3 likes

Jaaa Hans spreekt het heel anders uit dan Marcel Nguyen zelf inderdaad, dus dikke onzin dat hij het gevraagd heeft. Wel stoer dat je dat even naar hem gemaild had haha!

1 like

Ah op zich wel een nette reactie. Ik heb ooit iets naar hem getweet, wat hij zei klopte niet en ik corrigeerde hem en daar reageerde hij ook wel goed op

1 like

Gelukkig staat ie morgen niet in de brug finale, hoeven we ons niet te ergeren! (Wel eerste reserve geloof ik, dus wie weet…)

3 likes

Ik heb sinds tijden weer zin om te gaan winkelen maar ik heb in twee weken tijd twee parkeerboetes (totaal € 200 :sob:) gehad én het fijne nieuws dat ik een FUCKING BEUGEL moet dus ik mag niiieeet :sob::sob::sob:

2 likes

Wat bedoel je hiermee?

‘Waarom zou je dat doen’, liedje van Nielson

2 likes

Wtf? Is er daarna nog wat gebeurd? Iemand anders ze nog aangesproken?

1 like

Ik erger me daar ook vreselijk aan. Ik ken meerdere stellen die apart wonen, en 1x per week komt die meid dan bij haar vriend in het weekend de boel schoonmaken en opruimen omdat hij dan gewoon in een soort varkensstal woont. Die mannen gaan er vanuit dat die vrouwen dat voor hen doen, die vinden het wel prima zo. Ongelofelijk! Dit verwacht je bij pubers, maar niet bij volwassen mannen.

4 likes

Ik mis die kaneeldonuts van de Mac van een paar jaar geleden nog steeds :cry:

9 likes

Een meisje dat achter ons zit in het restaurant en dat echt zit te schreeuwen alsof ze op de markt staat. Heel nasaal ook nog, en ze zat net te omg’en omdat er een vertraging was op de trein van haar vriend. Real life Janice dit.

1 like

Wat lijkt me dat irritant! :sob: Ik ben inderdaad ook regelmatig beticht van smetvrees, puur omdat ik in een huis wil leven dat enigszins schoon is en liever niet heb dat mensen hun schoenen aanhouden in mijn huis (hier ben ik op FF geloof ik ook wel berucht om :see_no_evil: ).

2 likes

Die laatste zin is wel aardig dubbel als het allemaal mannen zijn die helpen :grimacing:

14 likes

Ahw ik voel je pijn… Ik hoop dat het klussen gauw voorbij is! :pensive: Ik heb dat inderdaad ook, dat ik niet kan wachten met schoonmaken als er mensen in huis zijn die met hun schoenen aan rondlopen, of op een andere manier rommel maken. De kruimelzuiger wordt hier goed gebruikt haha

1 like

Aan de onbekende persoon in mijn buurt, die voor het negende jaar op rij dat ik hier woon, de hele dag met een cirkelzaag aan het spelen is als het weer beter weer is.
Wat een rotgeluid. Ik probeer te slapen :sweat_smile:

‘Menson’ of ‘huilon’.

8 likes

Ik word altijd chagerijnig van dutjes. En ik ben net wakker van eentje…

2 likes