Ja eens. Daarom vind ik tot max 2 ofzo dat het kan.
Ik geloof niet dat kut of spleet beter is.
Puni
Ik heb ook ooit poentje gehoord?
Mijn ergernis: Game of thrones en mijn vriend die dit nu aan het kijken is. Ook nog zonder ondertiteling dus ik moet stil zijn. Ik wil samen wat leuks doen in de zonnnnnnnnnn. Afleveringen duren ook nog eens tering lang.
Be prepared, komende weken worden de afleveringen nog langer.
Maar dat is het punt toch niet? Het is juist volkomen waanzin dat iemand met een āongesteld zekerā-opmerking gaat strooien, alleen maar omdat het een vrouw is die ~zeurt~.
Hooikoorts en heb bijna niks gedaan met mijn vrije dagen.
Like voor de erkenning. Wat een ellende afgelopen weekend hĆØ
Ik heb honger en zit bij schoonfamilie.
En hoofdpijn en mag zo nog 2 uur rijden.
Kun je daar niet iets te eten vragen? Das toch niet gek? Al is het een banaan ofzo. Desnoods geef je aan dat je ivm lange reis en hoofdpijn graag even iets wilt eten. Ze hebben vast iets voor je!
En iemand vond mij juist verkeerd bezig met mān pillekes van de LIEDL omdat ze van de supermarkt zijn.
Mijn vriend en ik moeten naar een bruiloft van de broer van mijn vriend, in het buitenland. Die broer en zijn aanstaande wonen gewoon in Nederland en willen daar trouwen omdat ze het nou eenmaal een leuke plek vinden waar bovendien meer garantie op zon is. Nu gaat dit grapje mij en mijn vriend p.p. zo ongeveer 1000 euro kosten aan vliegtickets, verblijf en vervoer aldaar (de trouw-evenementen zijn verspreid over twee dagen en op verschillende locaties op het eiland), kleding, kado etc. Ik wordt hier echt woest van.
Wij hebben niet zoveel geld en we moeten hier echt krom voor liggen.
Ik zou echt zo graag zeggen van gefeliciteerd met je bruiloft maar wij kunnen het niet betalen dus zijn er niet bij. Zou mijn vriend ook graag willen, maar omdat het zijn broer is voelt dat als een onmogelijkheid.
Ivm herkenbaarheid haal ik dit misschien wel weer weg trouwens.
Ik erger me echt dood aan mijn schoonouders. Altijd commentaar op ons. En het dan verpakken als āhet maakt mij niks uit maar ⦠blablablaā.
Ik vind het ook aso. Maar dat verwachten ze dus, inderdaad. Zij badderen in het geld lijkt het soms wel, niks is te gek, en ze showen dat ook graag. Dus ze kunnen denk ik niet goed inleven in dat het veel gevraagd zou kunnen zijn voor de gasten? Er zijn wel familieleden (die wat verder weg staan van het bruidspaar) die hebben afgezegd omdat ze het niet kunnen betalen. Maar als je de broer van bent en diens aanhang, is die drempel heel hoog.
@Ohappyday mijn like is voor de herkenning
En hoe reageer jij dan? Voel je wel de ruimte om wat terug te zeggen of helemaal niet?
Ja dat vakantie eraan vastplakken zaten we naar te kijken maar dan wordt het nog meer geld, terwijl we die 1000 euro pp met moeite bij elkaar krijgen.
Echt stom, want voor dat geld kunnen wij als we je als we het zelf voor het uitkienen hebben wel twee keer op vakantie.
Dat uiteten meenemen of iets dergelijks zat ik ook aan te denken, maar mijn vriend vind dat hij op zān minst uit fatsoen bij de bruiloft moet zijn, zeker als het geld ervoor uiteindelijk wel bij elkaar gespaard kan worden.
Edit: we hebben ook al lang ge-rsvpd dus alleen al daarom voelt afzeggen niet meer als een optie.
@anon46493654 ik weet dat zijn moeder ook moeite had met het idee maar volgens mij vind ze het nu wel okƩ. Zij plakt er wel een vakantie aan vast.
Kun je het er niet over hebben met de broer van je vriend? En aangeven dat het voor jullie echt een dealbreker kan zijn of jullie er wel of niet bij kunnen zijn? Vind het idd best heftig dat ze van de gasten verwachten het allemaal op te hoesten. Maar snap vanuit jouw vriend wel dat hij er als het lukt bij wil zijn.
Mijn vriend heeft dit weekend tijdens een buitenlandse stedentrip met vrienden een stripclub bezocht. En ieder uur komen er meer details bij. Eerst gingen ze alleen even wat drinken. Toen werd het een hele avond daar. Toen kreeg alleen de jarige een lapdance. Maar nu heeft de hele groep er een gehad?!
Hahaha ik fietste laatst best een tijdje achter een gast die op een veel te kleine fiets zat, ik raakte helemaal oververhit van irritatie.