Ik krijg hier gewoon al jeuk van, hoe KUN je zo zijn. Precies in mijn irritatiezone zulke mensen
Ik ging na jouw post in mijn gedachten een paar verkleinwoorden voor lichaamsdelen langs en die woorden dan voor te stellen bij kleine kinderen, maar nee: het kan gewoon helemaal niet.
Ik erger mij aan Media Markt (of eigenlijk het bedrijf waarmee ze verzenden). Ik heb een koelkast besteld, deze zou zaterdag bezorgd worden. Kreeg ik donderdag opeens een sms dat ze hem opeens vrijdag gingen bezorgen en dit kon niet, heb ik hem verzet naar vandaag (zaterdag zat vol ) en nu heb ik een mail dat de levering vandaag niet door kan gaan door een sorteerfout. Ik wil gewoon mijn koelkast.
Ik dacht aan die lieve babyvoetjesš
Hm ja okƩ, dat kan nog! Woorden die bij mij langskwamen: armpje, knietje, oortje, billetjes et cetera. Die van @Zemraluani is wel heel erg.
Dit mag alleen bij ākleine teentjeā of bij vieze dingen zoals bultje en puistje en haartje
Zelfs ik ben het hiermee eens
Ja echt heel viezig, vooral lijfje en gezichtje. Dat is helaas wel eens tegen me gezegd.
āDat doet mijn hartje pijnā
Maar voetjes en handjes vind ik bij babyās wel kunnen, want om het dan al handen en voeten te noemen vind ik ook weer wat vreemd klinken bij zoān mini mens.
Ja eens. Daarom vind ik tot max 2 ofzo dat het kan.
Ik geloof niet dat kut of spleet beter is.
Puni
Ik heb ook ooit poentje gehoord?
Mijn ergernis: Game of thrones en mijn vriend die dit nu aan het kijken is. Ook nog zonder ondertiteling dus ik moet stil zijn. Ik wil samen wat leuks doen in de zonnnnnnnnnn. Afleveringen duren ook nog eens tering lang.
Be prepared, komende weken worden de afleveringen nog langer.
Maar dat is het punt toch niet? Het is juist volkomen waanzin dat iemand met een āongesteld zekerā-opmerking gaat strooien, alleen maar omdat het een vrouw is die ~zeurt~.
Hooikoorts en heb bijna niks gedaan met mijn vrije dagen.
Like voor de erkenning. Wat een ellende afgelopen weekend hĆØ
Ik heb honger en zit bij schoonfamilie.
En hoofdpijn en mag zo nog 2 uur rijden.
Kun je daar niet iets te eten vragen? Das toch niet gek? Al is het een banaan ofzo. Desnoods geef je aan dat je ivm lange reis en hoofdpijn graag even iets wilt eten. Ze hebben vast iets voor je!
En iemand vond mij juist verkeerd bezig met mān pillekes van de LIEDL omdat ze van de supermarkt zijn.