Waar erger jij je aan? #3

17-18? Ze zijn al van de middelbare af, maar blijkbaar hebben ze nog weinig fatsoen geleerd :confused:

Op die leeftijd zouden ze beter moeten vind ik. Hopelijk voel je je niet al te rot erdoor. Ze moeten nog genoeg leren als ze iemand gaan uitlachen… ik krijg het maar niet in m’n hoofd hoe je niet kunt snappen dat het niet leuk is als je uitgelachen wordt

1 like

Dat ik altijd leuke momenten met vrienden vergeet vast te leggen. Ik vergeet dan gewoon totaal om op m’n telefoon te gaan/foto’s te maken, maar ik heb dus nooit echt leuke foto’s voor instagram :cry:

2 likes

Als mensen iets namens hun hond onderteken met ā€˜en een poot van’. Sowieso eigenlijk als mensen namens hun hond is ondertekenen

12 likes

Nee, absoluut niet, anders was ik er juist wel mee bezig tijdens iets doen. Ik vind het daarna altijd gewoon jammer dat ik geen leuke foto’s heb.

1 like

ā€œEetrijpe avocado’sā€

15 likes

Dat mijn huisarts tot de 27e vakantie heeft en ik heel moeilijk de waarnemende arts kon bereiken. Is het normaal dat huisartsenpraktijken vakantie hebben? :sweat_smile:

Ja de regel is dat huisartsen altijd vakantie hebben als jij ze nodig hebt

36 likes

@anon25085977 Lidl heeft losse avocado’s en die zijn bij mij 99% van de tijd perfect.

4 likes

Dat anderen zich sinds ik vegetarisch eet menen te moeten bemoeien met wat ik in mijn mond stop/aan mijn lijf heb. Ik vraag me serieus af waarom ze mijn keuze om wel zuivel te eten/leren jas en schoenen te dragen zo graag willen bekritiseren terwijl ze zelf vlees eten etc. Als ik nou als angry vega zou gaan zitten preken en zuchten als iemand een biefstukje eet zou ik me dat kunnen voorstellen maar ik zeg 0,0 van een ander zijn eetgewoontes. Laat mij dan ook gewoon lekker met rust ja. :rage:

21 likes

Haha ik zit de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van de gevaarlijkste wegen van de wereld te kijken, met Akwasi en Tygo Gernandt en ik zit echt enorm te cringen bij het allereerste gesprekje dat zij samen in de auto hebben. Tygo vraagt: ā€˜Wie is jij?’ en Akwasi zegt: ā€˜Ik ben mens, op de eerste plaats, ik ben een man’ en dit alles gaat op een heel serieus en quasi interessant toontje argh cringee

7 likes

Hahahaa, wie is Akwasi?? Nooit van gehoord.

1 like

Hee jij was tijdens terug toch best verzeild geraakt in een felle discussie over wel/geen vlees eten? Had niet verwacht dat je vegetarisch zou gaan eten. Vind ik funny! (En goed!)

2 likes

Ja dat blijkt haha. Ik ben sinds kort gewisseld van huisarts en bij m’n vorige huisartsenpraktijk waren er meerdere dus ze wisselden elkaar af als ze vakantie hadden. Dus een waarnemend arts was voor mij nieuw

Akwasi heeft een leuk liedje gemaakt, dorst.

1 like

Dit is bij alle vormen van activisme :sob:

1 like

Das dan langer geleden denk, of ik heb t zelf niet als fel ervaren :see_no_evil: Maar voel me top bij mn keuze voor geen vlees/vis iig :blush:

@anon50301661 precies dat ja!

1 like

Haha januari zie ik! Nou vind ik best snel, is maar 3 maanden terug. Had het niet verwacht op basis van je posts toen.

Niets zo veranderlijk als mensen blijkt maar weer :sweat_smile:

3 likes

Ik moest even lachen omdat je toen ook helemaal gek werd dat mensen zich met je eten bemoeiden toch? Wat suf dat het nu nog/weer gebeurt!

5 likes