Ja ik denk dat zoals jij het beschrijft wel de beste manier is om hier nu mee om te gaan. Gemoedsrust optimalisatie en financiële schade beperking.
De band tussen mijn vriend en zijn broer is niet zo goed dus alle communicatie hierover gaat moeizaam.
Het toeval wil dat er die dagen van de bruiloft een groot evenement is op die locatie waardoor alle airbnb prijzen enorm verhoogd zijn naar 3/4 sterrenhotel prijzen (en dan heb je een kamertje in iemand zijn huis) Dus het wordt wel gewoon een hotel, maar inderdaad geen fancy kleding!
@anon25085977 Oei dit is ook echt zuur ja. En wat een opmerking joh, of jullie even je leven on hold willen zetten voor deze bruiloft aub want dat vinden zij fijner!
Ga je echt met het zwanger proberen te worden rekening houden met deze bruiloft? Straks zul je zien dat je het jaar daarop weer een bruiloft van die familie hebt waar je dan wéér rekening mee moet houden…
@Junebug85 ja hetgeen mij het meest irriteert is dat het gewoon maar wordt verwacht, en er op geen enkele manier lijkt te worden nagedacht over hoe gastvrij hun plannen zijn. Nou zullen ze daar heus wel over nadenken, al zij het over dingen als het eten bijvoorbeeld. Ik hoop gewoon dat dat op de bruiloft zelf zal blijken zodat het feest de moeite en frustratie die het ons nu kost kan goedmaken.
Mijn vriend vind het overigens net zo kut als ik, die voelt zich daarbij ook nog eens schuldig naar mij toe hierover.
Het doet mij echt goed dat jullie het ook zo stom vinden! Trouwen is in principe iets moois en leuks en ik vind het vervelend dat nu vooral de boosheid erover overheerst bij ons. Als ik iets lees als ‘aso bruidspaar’ (@grace) denk ik echt YEAH DANKJE!!! Dat werkt echt verzachtend.

Het gaat al stukken beter dan dat het ging maar toch…