Hahahaa, wie is Akwasi?? Nooit van gehoord.
Hee jij was tijdens terug toch best verzeild geraakt in een felle discussie over wel/geen vlees eten? Had niet verwacht dat je vegetarisch zou gaan eten. Vind ik funny! (En goed!)
Ja dat blijkt haha. Ik ben sinds kort gewisseld van huisarts en bij mân vorige huisartsenpraktijk waren er meerdere dus ze wisselden elkaar af als ze vakantie hadden. Dus een waarnemend arts was voor mij nieuw
Akwasi heeft een leuk liedje gemaakt, dorst.
Dit is bij alle vormen van activisme
Das dan langer geleden denk, of ik heb t zelf niet als fel ervaren Maar voel me top bij mn keuze voor geen vlees/vis iig
@anon50301661 precies dat ja!
Haha januari zie ik! Nou vind ik best snel, is maar 3 maanden terug. Had het niet verwacht op basis van je posts toen.
Niets zo veranderlijk als mensen blijkt maar weer
Ik moest even lachen omdat je toen ook helemaal gek werd dat mensen zich met je eten bemoeiden toch? Wat suf dat het nu nog/weer gebeurt!
Conclusie: mensen bemoeien zich graag met een ander
Ja ik denk dat zoals jij het beschrijft wel de beste manier is om hier nu mee om te gaan. Gemoedsrust optimalisatie en financiële schade beperking.
De band tussen mijn vriend en zijn broer is niet zo goed dus alle communicatie hierover gaat moeizaam.
Het toeval wil dat er die dagen van de bruiloft een groot evenement is op die locatie waardoor alle airbnb prijzen enorm verhoogd zijn naar 3/4 sterrenhotel prijzen (en dan heb je een kamertje in iemand zijn huis) Dus het wordt wel gewoon een hotel, maar inderdaad geen fancy kleding!
@anon25085977 Oei dit is ook echt zuur ja. En wat een opmerking joh, of jullie even je leven on hold willen zetten voor deze bruiloft aub want dat vinden zij fijner!
Ga je echt met het zwanger proberen te worden rekening houden met deze bruiloft? Straks zul je zien dat je het jaar daarop weer een bruiloft van die familie hebt waar je dan wéér rekening mee moet houdenâŠ
@Junebug85 ja hetgeen mij het meest irriteert is dat het gewoon maar wordt verwacht, en er op geen enkele manier lijkt te worden nagedacht over hoe gastvrij hun plannen zijn. Nou zullen ze daar heus wel over nadenken, al zij het over dingen als het eten bijvoorbeeld. Ik hoop gewoon dat dat op de bruiloft zelf zal blijken zodat het feest de moeite en frustratie die het ons nu kost kan goedmaken.
Mijn vriend vind het overigens net zo kut als ik, die voelt zich daarbij ook nog eens schuldig naar mij toe hierover.
Het doet mij echt goed dat jullie het ook zo stom vinden! Trouwen is in principe iets moois en leuks en ik vind het vervelend dat nu vooral de boosheid erover overheerst bij ons. Als ik iets lees als âaso bruidspaarâ (@grace) denk ik echt YEAH DANKJE!!! Dat werkt echt verzachtend.
Ik ga uiteraard mijn kinderwens niet beperken door hun trouwlust, maar ze vinden me sowieso al een eigenzinnig mens.
Echt heel vervelend voor je vriend en jou dat je eigenlijk bijna geen kant uitkan.
Gelukkig!
Aan de kleine kinderen hierachter die nu nog buiten spelen en vooral heel hard gillen. Hup, naar bed jullie!
En neem de rest van het luidruchtige feestje dan ook meteen mee naar binnen. Sommige mensen moeten gewoon werken!
Gisteren dunne kleding aan en toen had ik het koud. Nu iets warmer gekleed en ik zweet nu al
Deed de kledingkast maar kleding voor mij kiezen want ik weet het gewoon soms echt niet wat ik aan moet
Aan dat ik zo terug blijf verlangen naar mijn jeugd. Terwijl die echt niet zo geweldig was.
Ik zit dus thuis met een Burn out of hoe je het ook noemen wil. Vandaag sinds tijdens eens alleen met kind op pad. De boodschapjes doen wilde wel (al kon ik niet rustig neuzen. Kon alleen maar bezig zijn met wat ik moest hebben), maar ik ging daarna met haar naar de kinderboerderij en de speeltuin die daar bij zit. Waar het niet dat er een schoolreis aan de gang was met ik denk wel 3 scholen. Ik heb het een half uur volgehouden, toen kon ik met een krijsend kind terug naar auto omdat ik het niet meer trok. Waar ik me dus aan erger is mezelf. Ik wil weer normaal zijn.
Ik erger me aan mezelf en aan hoe erg ik mij druk kan maken om kleine dingen.
Heb op 20 april iets besteld en heb daar nog geen verzendbevestiging van. Nu is dat op zich niet vreemd met Pasen en zo, maar in mijn hoofd gaat het dan zo van âstraks ben je opgelicht, is het gewoon een nep webshop en dan kan je wel fluiten naar je centenâ. Terwijl het gewoon een normale betrouwbare shop is met ook een fysieke winkel. Ik heb al vijf keer hun FB pagina gecheckt of ze een beetje actief zijn en of ik iets over ze kon vinden op internet. Nu heb ik ze maar een mail gestuurd om te vragen naar de status en ik weet zeker dat mijn hoofd niet kan rusten tot ik een verzendbevestiging heb. Waarom ben ik zo?
Ik erger me aan het feit dat ik muziek luister (oortjes in) in de stiltecoupé, want nu heb ik een discussie gemist en daar kan ik zo van genieten.
Ik hoorde alleen: STILTE IS STILTE
en toen was het echt stil.
Al een maand wachten op belangrijke mailtjes, uitslagen en nu ook nog wachten op een telefoontje over een mogelijk bijbaantje. Zo slecht voor mn hart dit. En voor mn blaas want ik moet al een uur plassen maar ik durf niet voor het geval ze bellen als ik op de wc zit