Aan mezelf want ik heb nooit zin om de vuilnisbak te legen, vervolgens druk ik hem dus altijd zo vol mogelijk en als ik dan echt geen keus meer heb dan moet dus de zak eruit en breng ik hem weg. MAAR die zak scheurt dan natuurlijk ALTIJD omdat ik hem zo vol mogelijk heb gepropt.
Dit had ik kunnen plaatsen. Hahah zo verschrikkelijk irritant, zowel het afval wegbrengen als die zakken die scheuren (door mijn eigen toe doen haha)
Mijn vader.
Ik zei: “Je moet even de statusupdate van Pietje bekijken. Staan wat foto’s van zijn reis op.”
“Status? He, dat heb ik nog nooit gezien. Ik ga even kijken.”
Hij is enorm lang aan het klooien op zijn telefoon.
“He, verdomme, Pietje heet nu ineens Arjen, hoe kan dat nou?”
Ook kleine stappen zijn stappen he! Ik vind het al heel wat dat je NA het boodschappen doen nog een half uur naar de speeltuin bent geweest.
Morgen probeer je het gewoon opnieuw, of iets anders dat is ook goed.
Je mag echt wel trots op jezelf zijb♡
Dat ik de gaten in m’n broek extra uitscheur omdat ik dr steeds met m’n teen in blijf hangen met aandoen. Vergeet t steeds, zo stom!
Zo lief. Ja zo moet ik het ook zien maar op zulke dagen baal ik er zo van… Het gaat al stukken beter dan dat het ging maar toch…
En dat mag ook! Je mag balen.
Morgen wordt vast een betere dag
Mensen die geen complimenten kunnen ontvangen. Als ik een compliment geef is het gemeend en niks kutter dan iemand die zichzelf vervolgens neerhaalt of iemand die nog even extra bevestiging wil (o, dus je vindt niet dat ik er lelijk uitzie?). Dan wil ik altijd dat ik gewoon mn mond had gehouden, DAN NIET!
Jaaa die reclames zijn altijd precies hetzelfde. Ik had een tijdje geleden met een of andere serie die ging van:
Morteeeeeeh matthijssuh
Politicus met orgie-nele hobby’s
Ik word minister president van dit land!!!
Zo schijt irritant. Wissel dan even af, misschien wil ik dan wel iets kijken waar je reclame voor maakt, maar heb het blijkbaar wel een soort van onthouden dus het werkt maar averechts
Die reclame van Nuon. Elk reclameblok komt het voorbij terwijl het alleen over een naamsverandering gaat
Dat ik in België moet wonen om een documentaireserie op VRT terug te kijken. Kan het even omzeilen door een Belgische postcode in te vullen, maar al snel daarna moet ik een Belgisch telefoonnummer valideren. Nog 1 aflevering te gaan, ga m’n vierde account aanmaken
Bedenk dan dat het kan komen omdat het in de persoon zelf zit. Ik heb daar dus enorm veel last van (het mezelf neerhalen, geen complimenten kunnen ontvangen) waardoor ik nu psychische hulp nodig heb. Ik snap je frustratie heel goed hoor, maar voor de ander is het misschien wel net zo frustrerend.
Misschien voelt ze zich veiliger bij jou?
Weeeeer al benauwd. Gdvrdmm.
Zelf ook nooit echt bij stilgestaan maar doe dit zelf vaak ook wel als ik alleen in 't buitenland reis.
Omdat ze nu misschien wel ‘internationale’ ambities hebben?
Wanneer gegeven tijdslots >2 uur zijn.
Wanneer mensen pelicanen op stockfotosites als #flamigo taggen.
Op dit moment werk ik voor een “oer Hollands” bedrijf (voor de buitenstaander), maar de voertaal is hier toch echt engels. Misschien is dat bij deze persoon ook zo.
De wervers bij Amsterdam Zuid die verspreid staan over het hele terrein (er staat er nu zelfs 1 bij de tram) en geen herkenbare kleding dragen maar gewoon hun eigen jas. Zijn al TWEE regels die zomaar overschreden worden
Ik ben volledig afgekeurd bijna 10 jaar geleden ( oa chronische pijn) en ik irriteer me mateloos.
- dat mensen wel met me willen ruilen omdat ik niet werk.
-als iemand iets wil afspreken en ik heb teveel pijn er dan wordt geopert, de buitenlucht zal je goed doen… (Oké dank je doei morfine en hallo werken)