Dat ik een donkere broek moet wassen voor morgen, vervolgens allemaal donkere was heb verzameld en me nadat ik de wasmachine heb aangezet besef dat ik precies die broek ben vergeten erin te doen
Snap ik! alsof je voor je lol de hele dag thuis gaat zitten met pijn
moest hier gelijk aan denken haha
“Texel heeft de meeste zon-uren per jaar blabla” ja, totdat wij er naar toe gaan en dan is het herfst.
Zo irritant dit.
Dat ik wéér vunzig gedroomd heb van iemand hier op kantoor en ik dus weer hoop dat ik 'm niet tegen het lijf loop.
Nou ja letterlijk tegen het lijf lopen zou ik niet erg vinden.
Godverdomme Vicky
Ik demp tegenwoordig de stories van een aantal mensen die ik volg. Ik vind ontvolgen onaardig en dit zien ze niet. Ideaal!
Huh heeft insta een beste vriendenlijst? nog nooit van gehoord. Even kijken wat dat is.
En kan jij jezelf daar niet weer uithalen?
Ik ga ook ieder jaar een weekend naar de waddeneilanden en juist in de weekenden dat ik ga, valt de regen inderdaad met bakken uit de lucht. Er rust een vloek op ons!
Ik zit nu op de boot en ga elk zonnestraaltje pakken. Maar aaargh niet te geloven toch
ik erger me aan mensen die willen afvallen door koolhydraatarm te eten
en aan mensen die sporten leuk vinden want dat wil ik ook
Ik ben echt net verhuisd en krijg nu al huurverhoging
ja precies ik ben dan van bitch it’s calories in vs calories out and nothing more or less (sorry voor mijn taalgebruik maar ik voel de irritatie al opborrelen als ik erover praat)
Ik volg een groep op FB waarin koolhydraatarm eten wordt besproken. Kan me zo lekker ergeren aan die mensen. Laatst had er eentje een “tosti” gemaakt door ham en kaas tussen twee plakken courgette te grillen. Het zag er niet uit. En geen wonder dat je afvalt. Dat is toch geen lunch?
Jaa of mensen die denken dat koolhydraten de duivel zijn en niet eens weten dat het ook gewoon in groente en fruit zit
Ik ben dan echt geïrriteerd. Denk je een maaltijd te gaan eten, krijg je een soort courgette “lasagne” (dus zonder lasagne bladeren). Eh hallo, honger? Een keer wilde een vriendin weer zoiets maken en toen heb ik gevraagd of ze er wat pasta bij kon koken : $
Ook irritant als je uiteten gaat met iemand die low carbon wil eten en dan een bepaald restaurant geen goed idee vindt, want te weinig opties om uit te kiezen. Ja zeg. Ik denk dan altijd; kun je niet je dieet voor een dag aanpassen? Het zijn dan geen fit girl types dus een halve week later is het dieet sowieso alweer aan de wilgen gehangen.
En ik vind het ook gewoon een stom dieet, eet normaal en je kan ook afvallen.
Heb ook ooit een match ontmatcht omdat er in zijn bio stond dat hij aan keto deed. Ik vind niet snel iets een afknapper, maar dit wel behoorlijk.
Groetjes een vreetzak die van koolhydraten houdt.
Keto afwijzen op Tinder vind ik superslim want mensen die dat dieet fanatiek volgen stinken in 80% enorm uit hun mond door de verbranding. Zo enorm getver die geur.
Oja soort ijzerlucht toch? Mijn moeder deed vroeger aan South beach (lijkt volgens mij op Atkins) en zij had soms ook een bepaalde adem.
Goeie hahah. Ik vond het ook gewoon onaantrekkelijk van die gast. Lekker je aderen dicht laten slibben, echt gezond ja
Mensen hebben jaren therapie om met bepaalde zaken/eigenschappen te leren dealen en ze langzaam om te buigen of te accepteren en Wil en Tien bieden een cursus aan waarin je binnen 5 dagen helemaal genezen bent :’)
Kan via mijn mobiel geen plaatjes in voegen, maar de tekst op hun insta van “Binnen 5 dagen leren je angsten los laten” doen mij anders vermoeden. Vind ze hoog van de toren blazen en onrealistisch. En de titel alleen al irritant. “Fix it”. Ik vind het trouwens wel altijd leuke meiden, maar dit raar.