Waar erger jij je aan? #3

Dat je reclame bij terugkijken op rtl niet kan doorspoelen

2 likes

Gatver. Courgette word zo drabbig dan toch? Lijkt me niet te nassen.

1 like

“Vandaag besteld, morgen in huis.” En dan niet de volgende dag leveren :rage:

Ben echt disproportioneel gefrustreerd dat ik m’n spullen niet optijd heb. Bestel bewust vaak niet online, die ene uitzondering wordt meteen bestraft voor m’n gevoel.

1 like

Heel irritant! Een vriendin van mij laat haar planning vaak afhangen van haar partner, dan denk ik je kunt toch ook wel iets vastleggen zonder dat je weet wat diegene voor plannen heeft.

3 likes

Ik ben dus geloof ik dat persoon. :persevere:. Ik vind plannen heel lastig en zeg vaak "ja ik kijk ff! Ik laat het je weten! " En dan zie ik later dat het niet uitkomt oid. Het is niet dat ik denk dat mijn agenda belangrijker is, totaal niet. Maar pff :tired_face: ik ben er slecht in.

2 likes

@Jumpsuit Ik vind het zelf vaak geen probleem om even te wachten tot iemand duidelijkheid heeft, maar van sommige mensen weet ik dat het iedere keer zo is of dat ze het van een ander af laten hangen en daar heb ik geen zin in.

2 likes

Of dat ze reageren met ‘ja kan’ :mad: (wat dus meestal nee betekent)

Haha ik vind het echt heel droog klinken juist

Ja kan

Ja is technisch gezien mogelijk maar ik doe het dus niet

3 likes

Hahaha ahhhh
Ja ik haal daar meer uit van nou nee eigenlijk geen zin :’) hahaha

1 like

Ik vat het inderdaad zo op als @EllaFitzgerald en @Maestoso. Ja graag of niet hoor denk ik dan

4 likes

Noo wat een onzin zeg. Kutverzekering?
Wat voor behandeling is het (als je dat kwijt wilt)?

Idd opgeven aan de belastingdienst!

Dat vermoeden had ik al.
Laat haar nakijken of dit bij een fysiotherapeut is (of kan!) En die dan een chronische indicatie geven via de arts.
Via huidtherapie moet het anders of zo.

Hoe het precies zit en werkt weet ik niet, maar dan gaat het eerst van je eigen risico af en daarna niet meer dacht ik.

Ik zou dit ff uitzoeken/navragen door haar.

Ik weet niet of en hoe het zit, maar misschien lukt het wel zo

Als ik op Independer kijk, krijg je bij vrijwel alle aanvullende verzekeringen (behalve de ultra-basis-alleen-een-bril voor €2,50/maand) oedeemtherapie vergoed, op z’n minst de eerste €250, misschien dat het er nog aan ligt dat het alleen bij een door-de-verzekeraar-geselecteerde aanbieder mag zijn?

1 like

Dit inderdaad, maar bijna nog irritanter vind ik dat je ook het programma niet kunt doorspoelen. Ik keek laatst iets terug maar moest halverwege stoppen (na een half uur gekeken te hebben ofzo) en toen ik later wilde verder kijken besefte ik dat ik dus niet verder kon gaan waar ik gebleven was maar ook niet kon doorspoelen :rage:

Dat ik eigenlijk nergens naartoe kan op vakantie dat tof is omdat je voor alles wel een auto nodig hebt, en ik te bang ben om te rijden in Nederland zelfs, laat staan in het buitenland, en mijn vriend nog steeds bezig is met zijn rijbewijs :expressionless:

Herkenbaar. Zo lijkt het alsof ze pas met je willen afspreken als ze écht niets beter te doen hebben die avond
 Ik wil geen laatste keus zijn.

1 like

Ik haat dat ik zo sociaal incapabel ben en daarom niet naar de buurman durf te stappen om te zeggen dat het fucking 2u35 is en hij dus liever niet z’n muziek zo fucking luid zet.

Niet dat ik verlegen ben he, nee, ik kan gewoon mijn hartstochtige haat niet verbergen op zulke momenten. Ik gebruik wel alle juiste woorden maar door de toon klinkt alles gewoon mega venijnig.

Edit: ok ik heb mijn big girl pants aangetrokken en ben gaan aankloppen. Ik hoorde wat gemopper, wat gestommel (de goeie man is blind en volgens mij ook alcoholieker, goeie combo om lekker onderuit te gaan), heb nog twee keer aangeklopt maar hij doet gewoon niet open? Wat 'n lul haha ik hoor hem gewoon praten met zijn gezelschap dus hij is zeker wakker.
De muziek staat nu wel een pak stiller (maar is nog steeds storend). Morgen ga ik 'm daar toch eens over aanspreken want het is werkelijk waar iedere avond van dattem.

5 likes

Dat mn hond heeft ontdekt dat vrijmarkt wil zeggen dat er overal vertrapte frietjes en stukjes ijshoorn liggen en ze daardoor nu nog geen oog dicht heeft gedaan (en ik dus ook niet), omdat ze alleen maar jankt dat ze naar buiten wil om het op te vreten allemaal.
Het is fucking 4:29, gaaaa slapen!

23 likes

Shit was 6.11 al wakker en kan niet meer slapen en vandaag wordt een laaange dag
Vriend slaapt nog anders kon ik vast koffie maken was opvouwen
Dat blokje met 5362/5682 posts aan de onderkant waar ik op klik als ik geen zin om bij te lezen maar geljjk wil reageren gaat soms weg als ik het aan wil klikken en komt dan ooo niet meee terug terwijl ik het als ik het bewust wil absoluut niet wegkrijg

1 like

Dat mijn moeder sinds kerst geen relatie meer heeft met de vader met van mijn zusje(thanks god) maar nu met Pasen weer tegen een tante heeft gezegd dat ze een soort-van relatie hebben.

Dus ik wilde het eerst woensdag met haar over hebben, toen ik bij haar was, maar toen stond hij in de deur en waren ze ruzie aan het maken (dit is de enige omgangsvorm die ze kennen), dus vraag ik op whatsapp of ze nou een relatie hebben op niet, reageerd ze met: weet ik niet

:rage::roll_eyes: