Waar erger jij je aan? #3

de bas die ik hoor van een feestje ergens verderop :rage:

1 like

Was gister voor het eerst in 4 jaar ofzo weer in de bios en er zat een man achter me die constant luid ademde. En was het niet dat, dan zat hij wel chips te kraken. Wilde halverwege vragen of hij ook ff normaal kon doen maar toch maar niet gedaan

3 likes

Gisteren bij een concert in houten kerkbanken zat iemand de hele tijd mee te tikken
 UIT DE MAAT! Ik was zo geïrriteerd dat ik niet meer aandachtig kon luisteren

5 likes

Net teveel hoofdpijn om iets echt nuttig te doen, maar net te weinig om gewoon stil te liggen en te slapen. Dus nu zit ik maar wat te no-lifen. #productief

hahaha hoor net iemand in een shoplog zeggen 'ja en dit jasje is een oudje (hier erger ik me al), want uhm ja, hij is van vorig ‘t vorig seizoen’

oud??? als ik het heb over een ouder kledingstuk dan heb ik het over iets van 2 jaar geleden ofzo, vorig seizoen?? dat is een paar weken terug?
gek

9 likes

Mensen die de hele tijd lopen te snotteren snuiven hoesten en hijgen echt rotop ga uit m’n gehoorsafstand.

1 like

Ik winkel meestal in mijn eentje en ik word gestoord van die slijmende enthousiaste medewerkers die je, zodra je 1 stap in de winkel zet, je aanspreken. Dus nu had ik een keer mijn koptelefoon opgehouden in de winkel. Gaan ze me alsnog aanspreken. Hallo je ziet toch dat ik je niet kan horen?? Leave me alone!!

3 likes

Maar zou die baas dan zelf nooit winkelen? Ik ken helemaal niemand die het prettig vindt om gelijk “ overvallen” te worden in een winkel! Als ik hulp nodig heb vraag ik het wel.

Voor mij toch wel een reden om ’ kleine’ boetiekjes te vermijden. Ik voel me zo opgelaten als ik in mijn eentje in een winkeltje sta. En helemaal als je zonder iets te kopen weggaat.

9 likes

Ja ik heb gewerkt in een winkel waar je sowieso iedereen moest begroeten en na een tijdje moest vragen of je ze ergens mee kan helpen. De redenering erachter is dat je het doet voor de mensen die wel geholpen willen worden. Ookal zijn dat er maar 3 op de 10 waaraan je het vraagt. Vaak zitten daar dan wel mensen tussen die iets niet kunnen vinden of advies nodig hebben maar het zelf niet willen vragen dus waarschijnlijk weg waren gegaan = gemiste omzet. Maar dat gaat natuurlijk wel om een heel klein groepje. Ik vond het ook nooit chill om te vragen omdat je meestal wel aan iemand af kan lezen dat ze even willen kijken, maar ja wat moet moet. Sindsdien vind ik het ook minder vervelend als iemand aan het mij vraagt. Ik zie het meer als iets wat uitgesloten moet worden. Als ze me daarna met rust laten vind ik het prima. Van de verkopers die zich daarna met je gaan bemoeien en vanalles gaan vertellen uit zichzelf trek ik slecht :upside_down_face:

4 likes

Ja, als je het zo uitlegt begrijp ik het wel.
Ben ook nooit onbeleefd ofzo als iemand het vraagt, maar mijn non-verbale communicatie zegt het wel ben ik bang!
Ik zal er voortaan op letten.

1 like

Ik erger mij zo aan mijn familie.
Tiana (de Disney prinses) werd beschreven als die zwarte. Serieus?
Ik heb gereageerd met wat bedoel je? Ze heeft namelijk een groene jurk. In de hoop dat ze wel over de opmerking na zullen denken.

Ik ben echt geen heilige maar als je zo refereert zit er echt iets niet goed bij je.

8 likes

Grrrrrr, ik erger me echt kapot aan iemand die me nu twee keer op rij een mail stuurt waarin ze me met de verkeerde naam aanspreekt. Ik heb een voornaam en achternaam waarbij het niet direct duidelijk is wat wat is, laten we zeggen Dante Grigorio.

Nou stuurt ze vandaag (nadat we elkaar al ontmoet hadden) een mail die begint met ‘Beste Grigorio,
’ dus ik mail terug en sluit af met ‘Vriendelijke groet, Dante (Grigorio is mijn achternaam)’ en wat denk je
? Begint haar antwoord wéér met ‘Beste Grigorio,
’ :exploding_head:

2 likes

Dat mijn werk mijn e-mail gewoon aan bedrijven geeft. Nu een bedrijf dat enquĂȘtes doet onder klanten. Klanten konden zich ervoor opgeven. Ze moeten een bepaald aantal enquĂȘtes hebben dus hebben ze ook maar de e-mail van al het personeel gegeven. Nu moet ik in die enquĂȘte dus gaan liegen en doen alsof ik een klant ben die in de winkel geweest is. Ik wil niet dat mijn gegevens gewoon maar ff met anderen gedeeld worden :rage:

Ja, we hebben geen werkmail. Ze hebben dit al vaker geflikt. Maar het moet allemaal maar, want ja we hebben toch hart voor de zaak :face_vomiting:

Maar dat mag helemaal niet!
De AVG geldt ook voor bedrijf-personeel hoor!
EDIT: oh @HvO posttte het ook al

1 like

Ja dat vond ik dus ook al, maar het moet allemaal maar kunnen volgens hun. Iedereen zit met zijn privé nummer ook verplicht in de groepsapp. Waardoor je dus in je vrije tijd ook de hele tijd appjes van werk krijgt. Ik heb hem wel op stil staan, maar als ik whatsapp open zie je het toch. Ik zit al aardig richting een burn out en deze dingen werken dan echt niet. Ben nu buiten werk ook iedere keer met werk bezig hierdoor.

Ik heb toevallig deze week een gesprek met een leidinggevende en ga het zeker aankaarten.

Dat is de Lidl reclame folder 2 pagina’s wordt besteed aan het ‘verduurzamen’ van vlees. Er staat een mooie uitleg over het ‘beter leven keurmerk’ maar al het vlees in die folder heeft maar 1 ster :’)

7 likes

Oooh ja vreselijk! Er zit hier een leuk boetiekje in de buurt maar durf echt niet meer naar binnen. Zo vreselijk ongemakkelijk.

1 like