Waar erger jij je aan? #3

Je hebt nog 2 uur en 9 minuten om naar de super te gaan.

24 likes

Ik ben nu bij mijn ouders maar ik was vergeten hoe saai het daar is. Nu wil ik het liefst naar huis, maar dat duurt ruim 2 uur met de trein (via amsterdam) en ik heb echt geen zin in die treindrukte :frowning:

Dat ik in dezelfde plaats werk en woon. Ik heb heel veel leerlingen, als ik op een normale zaterdag door de stad fiets kom ik er altijd al meerdere tegen, laat staan op koningsdag. Ik wil gewoon anoniem in een joggingbroek met ongewassen haar rond kunnen lopen / fietsen en niet de hele tijd ā€˜ā€˜Heee juf Violoncello :grinning::grinning::grinning:’’ horen en dan vrolijk moeten terugzwaaien.

7 likes

Hier zijn ze niet eens open :joy:

Ik vind Koningsdag eigenlijk nog erger. Misschien ben ik biased omdat ik Carnaval wel vier, maar bij niet-Carnavalvierders kun je nog soort van ā€œbovenā€ het lompe volk staan ofzo. Of zeggen dat je niet houdt van verkleden of niet uit het zuiden komt/er niet mee bent opgegroeid. Voor Koningsdag is er niet echt een smoes behalve ā€œik hou niet van feestjesā€ wat best wel stom klinkt. Ik doe niks vanavond maar heb bijvoorbeeld wel tegen collega’s gezegd dat ik naar een feestje ging omdat ik anders niet echt een smoes heb dus

1 like

Ik moet vanavond werken, hele goeie smoes om hele dag in bed te liggen :smile:

1 like

Goed bekeken!

En driedubbel betaald werken nog beterrrrrrrr

3 likes

M’n keel(amandelen?) die echt bijna maandelijks ontsteken. BeĆÆnvloedt m’n humeur ook net iets teveel.

Ja ben wel van plan om binnenkort er even mee naar de huisarts te gaan! Zijn niet eens heftige ontstekingen maar de regelmaat is zo vervelend.

Is het een pijnlijke operatie?:grimacing:

Ja eigenlijk is dat ook wel erg stom. Maar ik vind dat met meerdere dingen. Dan moet je iedere keer weer verantwoording afleggen aan je collega’s waarom je iets niet gaan doen. En dan krijg je weer van die afkeurende blikken en opmerkingen.

1 like

Ik werd gister ook saai genoemd toen ik zei dat ik niet naar een festival of feest ging. Maar ik ga nooit naar festivals, veel te veel mensen dus waarom zou ik dat nu opeens wel doen. Zou het ook zonde van mijn geld vinden. Ik geniet van mijn dag op de bank netflixen.

1 like

ā€œExcuseer hoe laat is het?ā€
Dus ik zeg ā€œBijna 5 :slightly_smiling_face:ā€
ā€œNog geen 6 dus?ā€
-ā€œNeeā€
ā€œEn is het zaterdag?ā€
-ā€œYepā€
ā€œIs het de 27ste vandaag?ā€
-ā€œGeen ideeā€
ā€œStaat het niet op je telefoon?ā€
-ā€œNeeā€
…

ā€œBen jij student of werk jij al?ā€
WTF JONGE LAAT ME

6 likes

Ik zou eigenlijk naar vriendinnen in Amsterdam gaan, maar regen + drukte = meh.

Wilde dat ook niet hardop zeggen eigenlijk, dus ik heb een spier die ik afgelopen week verrekt had (teringveel pijn, echt) gebruikt als excuus. Pijn was gisteren helemaal weg. :lying_face:

4 likes

Ja godver, de hele dag geeft de weer-app aan dat het morgen droog blijft dus ik buiten plannen gemaakt en nu is het volle bak regen de hele dag

Dat ik nu zo’n smerige smaak in m’n mond heb van de aioli die ik gistermiddag heb gegeten. Gatver meteen weer een paar maanden klaar met dat spul eten.

Zonde is dat altijd he! Ik heb dat ook altijd, echt zo’n smaak die maar in je mond blijft hangen.

Ja echt jammer, het is zo lekker.

1 like

dacht ik eindelijk verlost te zijn van de vieze bonen koffie van mijn ouders… mis ik een onderdeel van mijn senseo waardoor ik hem niet kan gebruiken :triumph:

1 like

Je hebt genoeg van verse bonenkoffie en verlangt naar senseo?!

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-3/8673 :stuck_out_tongue:

27 likes