Je hebt nog 2 uur en 9 minuten om naar de super te gaan.
Ik ben nu bij mijn ouders maar ik was vergeten hoe saai het daar is. Nu wil ik het liefst naar huis, maar dat duurt ruim 2 uur met de trein (via amsterdam) en ik heb echt geen zin in die treindrukte
Dat ik in dezelfde plaats werk en woon. Ik heb heel veel leerlingen, als ik op een normale zaterdag door de stad fiets kom ik er altijd al meerdere tegen, laat staan op koningsdag. Ik wil gewoon anoniem in een joggingbroek met ongewassen haar rond kunnen lopen / fietsen en niet de hele tijd āāHeee juf Violoncello āā horen en dan vrolijk moeten terugzwaaien.
Hier zijn ze niet eens open
Ik vind Koningsdag eigenlijk nog erger. Misschien ben ik biased omdat ik Carnaval wel vier, maar bij niet-Carnavalvierders kun je nog soort van ābovenā het lompe volk staan ofzo. Of zeggen dat je niet houdt van verkleden of niet uit het zuiden komt/er niet mee bent opgegroeid. Voor Koningsdag is er niet echt een smoes behalve āik hou niet van feestjesā wat best wel stom klinkt. Ik doe niks vanavond maar heb bijvoorbeeld wel tegen collegaās gezegd dat ik naar een feestje ging omdat ik anders niet echt een smoes heb dus
Ik moet vanavond werken, hele goeie smoes om hele dag in bed te liggen
Goed bekeken!
En driedubbel betaald werken nog beterrrrrrrr
Mān keel(amandelen?) die echt bijna maandelijks ontsteken. BeĆÆnvloedt mān humeur ook net iets teveel.
Ja ben wel van plan om binnenkort er even mee naar de huisarts te gaan! Zijn niet eens heftige ontstekingen maar de regelmaat is zo vervelend.
Is het een pijnlijke operatie?
Ja eigenlijk is dat ook wel erg stom. Maar ik vind dat met meerdere dingen. Dan moet je iedere keer weer verantwoording afleggen aan je collegaās waarom je iets niet gaan doen. En dan krijg je weer van die afkeurende blikken en opmerkingen.
Ik werd gister ook saai genoemd toen ik zei dat ik niet naar een festival of feest ging. Maar ik ga nooit naar festivals, veel te veel mensen dus waarom zou ik dat nu opeens wel doen. Zou het ook zonde van mijn geld vinden. Ik geniet van mijn dag op de bank netflixen.
āExcuseer hoe laat is het?ā
Dus ik zeg āBijna 5 ā
āNog geen 6 dus?ā
-āNeeā
āEn is het zaterdag?ā
-āYepā
āIs het de 27ste vandaag?ā
-āGeen ideeā
āStaat het niet op je telefoon?ā
-āNeeā
ā¦
āBen jij student of werk jij al?ā
WTF JONGE LAAT ME
Ik zou eigenlijk naar vriendinnen in Amsterdam gaan, maar regen + drukte = meh.
Wilde dat ook niet hardop zeggen eigenlijk, dus ik heb een spier die ik afgelopen week verrekt had (teringveel pijn, echt) gebruikt als excuus. Pijn was gisteren helemaal weg.
Ja godver, de hele dag geeft de weer-app aan dat het morgen droog blijft dus ik buiten plannen gemaakt en nu is het volle bak regen de hele dag
Dat ik nu zoān smerige smaak in mān mond heb van de aioli die ik gistermiddag heb gegeten. Gatver meteen weer een paar maanden klaar met dat spul eten.
Zonde is dat altijd he! Ik heb dat ook altijd, echt zoān smaak die maar in je mond blijft hangen.
Ja echt jammer, het is zo lekker.
dacht ik eindelijk verlost te zijn van de vieze bonen koffie van mijn ouders⦠mis ik een onderdeel van mijn senseo waardoor ik hem niet kan gebruiken
Je hebt genoeg van verse bonenkoffie en verlangt naar senseo?!
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-3/8673