Ik moet vanavond werken, hele goeie smoes om hele dag in bed te liggen 
Goed bekeken!
En driedubbel betaald werken nog beterrrrrrrr
Mân keel(amandelen?) die echt bijna maandelijks ontsteken. BeĂŻnvloedt mân humeur ook net iets teveel.
Ja ben wel van plan om binnenkort er even mee naar de huisarts te gaan! Zijn niet eens heftige ontstekingen maar de regelmaat is zo vervelend.
Is het een pijnlijke operatie?
Ja eigenlijk is dat ook wel erg stom. Maar ik vind dat met meerdere dingen. Dan moet je iedere keer weer verantwoording afleggen aan je collegaâs waarom je iets niet gaan doen. En dan krijg je weer van die afkeurende blikken en opmerkingen.
Ik werd gister ook saai genoemd toen ik zei dat ik niet naar een festival of feest ging. Maar ik ga nooit naar festivals, veel te veel mensen dus waarom zou ik dat nu opeens wel doen. Zou het ook zonde van mijn geld vinden. Ik geniet van mijn dag op de bank netflixen.
âExcuseer hoe laat is het?â
Dus ik zeg âBijna 5
â
âNog geen 6 dus?â
-âNeeâ
âEn is het zaterdag?â
-âYepâ
âIs het de 27ste vandaag?â
-âGeen ideeâ
âStaat het niet op je telefoon?â
-âNeeâ
âŠ
âBen jij student of werk jij al?â
WTF JONGE LAAT ME
Ik zou eigenlijk naar vriendinnen in Amsterdam gaan, maar regen + drukte = meh.
Wilde dat ook niet hardop zeggen eigenlijk, dus ik heb een spier die ik afgelopen week verrekt had (teringveel pijn, echt) gebruikt als excuus. Pijn was gisteren helemaal weg. 
Ja godver, de hele dag geeft de weer-app aan dat het morgen droog blijft dus ik buiten plannen gemaakt en nu is het volle bak regen de hele dag
Dat ik nu zoân smerige smaak in mân mond heb van de aioli die ik gistermiddag heb gegeten. Gatver meteen weer een paar maanden klaar met dat spul eten.
Zonde is dat altijd he! Ik heb dat ook altijd, echt zoân smaak die maar in je mond blijft hangen.
Ja echt jammer, het is zo lekker.
dacht ik eindelijk verlost te zijn van de vieze bonen koffie van mijn ouders⊠mis ik een onderdeel van mijn senseo waardoor ik hem niet kan gebruiken 
Je hebt genoeg van verse bonenkoffie en verlangt naar senseo?!
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-3/8673 
Hahaha ja ik ben een koffie barbaar en ik schaam me er niet voor!!!
Ah ik vind het wel schattig dat ze allemaal zo enthousiast gedag zeggen 
Ja het is zeker heel lief! Ik zwaai ook altijd vrolijk terug hoor.
Ik vind dit ook ZO irritant!!!
Ik had iets gekocht op mp. Oftewel, ik had een bod gedaan en de verkoper ging akkoord. Ik gevraagd wanneer ik het kon komen ophalen, waarbij zij met een voorstel kwam wat voor mij helaas niet ging lukken. Dus ik gevraagd of het misschien dit weekend kon. Kreeg ik als antwoord: âSorry ik heb het helaas al verkochtâ. Uh wat? Das toch niet helemaal hoe het werkt he? Heb haar ook laten weten dat ik het echt onbeschoft vind.