Dit is echt een ergernis van niks maar ik voel me altijd zo bekeken als ik op het perron sta te wachten en dus kijk in de richting waar de trein vandaan komt, en mensen kijken in de tegengestelde richting - en dus ook in mijn richting. Word er nogal zelfbewust van haha.
Haha ik kijk bij de tram altijd die andere kant op.. Maar dat komt omdat ik het stoplicht van de tram in de gaten hou, als het oranje is weet ik dat ik op moet staan omdat de tram eraan komt
Aan het hele koningsdaggebeuren. Heb er niks mee en vind het nogal onzin om een verjaardag te vieren van iemand die niets bijzonders heeft gedaan behalve in de juiste wieg geboren te zijn. Daarnaast heb ik maandag een deadline dus dat helpt ook niet mee.
Ho ho ho hij heeft ook meteen Koninginnedag in Koningsdag veranderd en verplaatst naar zijn eigen verjaardag. Das niet niks hoor.
Ik heb pas op het forum geleerd dat kinderen hun ouders kiezen, dus deze man heeft er al als foetus voor gekozen om zijn hele leven in dienst van het land te stellen, is toch wel nobel van hem!
Dat een collega die meer dan een uur rijden bij mij vandaag woont opeens iedere keer in mijn stad is(en dan ook nog op een minuutje van mijn huis). Ik wil haar niet tegenkomen in mijn vrije tijd. Op werk is al erg genoeg. En nu zie ik dat ze interesse toont in weer een evenement bij mij, ik wil verdomme naar buiten kunnen zonder haar misschien tegen te kunnen komen.
Zo ik ben echt een kind van deze tijd maar hallo ik moet vanavond nog eten en alle supermarkten zijn al om 18 uur dicht. Moet ik maar weer duur thuisbezorgd bestellen ofzo
Je hebt nog 2 uur en 9 minuten om naar de super te gaan.
Ik ben nu bij mijn ouders maar ik was vergeten hoe saai het daar is. Nu wil ik het liefst naar huis, maar dat duurt ruim 2 uur met de trein (via amsterdam) en ik heb echt geen zin in die treindrukte
Dat ik in dezelfde plaats werk en woon. Ik heb heel veel leerlingen, als ik op een normale zaterdag door de stad fiets kom ik er altijd al meerdere tegen, laat staan op koningsdag. Ik wil gewoon anoniem in een joggingbroek met ongewassen haar rond kunnen lopen / fietsen en niet de hele tijd ‘‘Heee juf Violoncello ’’ horen en dan vrolijk moeten terugzwaaien.
Hier zijn ze niet eens open
Ik vind Koningsdag eigenlijk nog erger. Misschien ben ik biased omdat ik Carnaval wel vier, maar bij niet-Carnavalvierders kun je nog soort van “boven” het lompe volk staan ofzo. Of zeggen dat je niet houdt van verkleden of niet uit het zuiden komt/er niet mee bent opgegroeid. Voor Koningsdag is er niet echt een smoes behalve “ik hou niet van feestjes” wat best wel stom klinkt. Ik doe niks vanavond maar heb bijvoorbeeld wel tegen collega’s gezegd dat ik naar een feestje ging omdat ik anders niet echt een smoes heb dus
Ik moet vanavond werken, hele goeie smoes om hele dag in bed te liggen
Goed bekeken!
En driedubbel betaald werken nog beterrrrrrrr
M’n keel(amandelen?) die echt bijna maandelijks ontsteken. Beïnvloedt m’n humeur ook net iets teveel.
Ja ben wel van plan om binnenkort er even mee naar de huisarts te gaan! Zijn niet eens heftige ontstekingen maar de regelmaat is zo vervelend.
Is het een pijnlijke operatie?
Ja eigenlijk is dat ook wel erg stom. Maar ik vind dat met meerdere dingen. Dan moet je iedere keer weer verantwoording afleggen aan je collega’s waarom je iets niet gaan doen. En dan krijg je weer van die afkeurende blikken en opmerkingen.
Ik werd gister ook saai genoemd toen ik zei dat ik niet naar een festival of feest ging. Maar ik ga nooit naar festivals, veel te veel mensen dus waarom zou ik dat nu opeens wel doen. Zou het ook zonde van mijn geld vinden. Ik geniet van mijn dag op de bank netflixen.
“Excuseer hoe laat is het?”
Dus ik zeg “Bijna 5 ”
“Nog geen 6 dus?”
-“Nee”
“En is het zaterdag?”
-“Yep”
“Is het de 27ste vandaag?”
-“Geen idee”
“Staat het niet op je telefoon?”
-“Nee”
…
“Ben jij student of werk jij al?”