Waar erger jij je aan? #3

Ik zou eigenlijk naar vriendinnen in Amsterdam gaan, maar regen + drukte = meh.

Wilde dat ook niet hardop zeggen eigenlijk, dus ik heb een spier die ik afgelopen week verrekt had (teringveel pijn, echt) gebruikt als excuus. Pijn was gisteren helemaal weg. :lying_face:

4 likes

Ja godver, de hele dag geeft de weer-app aan dat het morgen droog blijft dus ik buiten plannen gemaakt en nu is het volle bak regen de hele dag

Dat ik nu zo’n smerige smaak in m’n mond heb van de aioli die ik gistermiddag heb gegeten. Gatver meteen weer een paar maanden klaar met dat spul eten.

Zonde is dat altijd he! Ik heb dat ook altijd, echt zo’n smaak die maar in je mond blijft hangen.

Ja echt jammer, het is zo lekker.

1 like

dacht ik eindelijk verlost te zijn van de vieze bonen koffie van mijn ouders… mis ik een onderdeel van mijn senseo waardoor ik hem niet kan gebruiken :triumph:

1 like

Je hebt genoeg van verse bonenkoffie en verlangt naar senseo?!

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-3/8673 :stuck_out_tongue:

27 likes

Hahaha ja ik ben een koffie barbaar en ik schaam me er niet voor!!!

11 likes

Ah ik vind het wel schattig dat ze allemaal zo enthousiast gedag zeggen :biggrin:

1 like

Ja het is zeker heel lief! Ik zwaai ook altijd vrolijk terug hoor.

1 like

Ik vind dit ook ZO irritant!!!

1 like

Ik had iets gekocht op mp. Oftewel, ik had een bod gedaan en de verkoper ging akkoord. Ik gevraagd wanneer ik het kon komen ophalen, waarbij zij met een voorstel kwam wat voor mij helaas niet ging lukken. Dus ik gevraagd of het misschien dit weekend kon. Kreeg ik als antwoord: ā€˜Sorry ik heb het helaas al verkocht’. Uh wat? Das toch niet helemaal hoe het werkt he? Heb haar ook laten weten dat ik het echt onbeschoft vind.

Ze zijn dacht ik met regels bezig waarbij het mete3n overgeschreven moet worden.

Ik kreeg laatst de tip om het via een betaalverzoek te doen, dan staat het wel direct op je rekening. Maar ja, ik vroeg me ook altijd af waar m’n geld dan nu was

1 like

@grace dit klopt inderdaad. Er wordt gekeken (en volgens mij is het al bij een aantal banken onderling) of er gebruik gemaakt gaat worden van directe overboekingen tussen verschillende banken. Betaalverzoeken zijn al directe overboekingen.
Waar je geld nu in die tussentijd is, is een tussenrekening van de bank waar je het naar toe overgemaakt hebt.

Dat ik nog steeds verkouden en slap ben. Waar is de tijd dat ik maar 1 dag verkouden was? :expressionless: Oh en lenzen dragen is nu ook kut

Ik zou vanmiddag afspreken met een vriendin. We hadden nog niks concreets gepland. Ik app haar rond half 1 van wat gaan we doen en hoe laat.
Ruim 2 uur later: berichtje is niet gelezen en ik heb geen reactie…

Bellen?

1 like

Ze neemt ook niet op…

Ok, dan is ze gewoon rude. Lekker wat anders leuks gaan doen zonder haar dan!

1 like