haha die bordjes bij dat buffet zijn echt fantastisch
KIPKERRIESALADE EIERSALADE
haha die bordjes bij dat buffet zijn echt fantastisch
KIPKERRIESALADE EIERSALADE
Uren later, nog altijd niks gehoordā¦
Aahhh ik mis dit programma haha
fantastisch dit
Die oplaaiende mannenhaat tegenwoordig
Waar laait die haat op? Ik ben het nog niet echt tegengekomen geloof ik.
Op internet in memeās en dan met name iets in deze vorm
Ik vind sowieso deze spongebob memes echt nooit grappig.
Keiveel geschranst tot ik er zelfs buikpijn van had en nu lig ik in bed en heb ik serieus weer honger incl knorgeluiden? Hoe dan??
Ik heb dit altijd als ik te weinig geslapen heb. Misschien is het bij jou ook het geval? Door slaaptekort schijn je de verkeerde hongerprikkels door te krijgen (dit is vast vreselijk slecht geformuleerd vanuit medisch perspectief, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel hahaha).
Er zijn ook youtube filmpjes over fotoshoota houden in de Micheals tussen de bloemen haha. Dus misschien zijn boeken in de boeken winkel nu de trend.
zag van t weekend een post op reddit die ik even niet terug kan vinden, maar was van een librarian die net alle boeken terug gezet had, en toen had zoān instachick alles om zich heen gedrapeerd op de vloer voor een foto. en toen opgestaan weggelopen. zo aso!
edit:
Ohh ja ik ben nu heel erg aan het twijfelen over de zwarte chelsea boots maar ze gaan dus wel heel lang mee?
Dat je dan gewoon wegloopt vind ik echt raar. Als of alles is gemaakt voor jouw foto props en het daarna niks meer waard is.
godverDOMME ik wilde een hangplant ergens afhalen en dacht nog zo: voorzichtig doen. Maar NEE hoor dat hele TYFUSDING pleurt op de grond. Aarde overal, plant kapot. Wil het opzuigen, FAKKING STOFZUIGERZAK VOL. Im done.
Ja maar fluitende mensen zijn sowieso irritant.
Fluitende vogels ook. Zoān tering hekel aan, vooral om 5 uur in de ochtend. En ze hebben 0 muzikaal gevoel dus hou je snavel
I feel your pain
Ik erger mij aan die hele Bali hype die al een aantal jaren gaande is.
Werkelijk iedereen en zn moeder die een verre vakantie gaat maken gaat daarheen. Het is ook niet hip om Indonesie te zeggen maar je zegt alleen Bali.
Als iedereen daarheen gaat heb ik al lang en breed geen zin meer. Zijn genoeg mooie plekken op de aardbol.
Slaat deze ergernis ergens op?
Nee.
Haha, ik heb dit precies zo. Ook met Thailand overigens.