Waar erger jij je aan? #3

Ja ik lig idd nu in mn chilloutfit op de bank, netflix en boek erbij.

2 likes

De lijsten van Ikea. Het is geen glas, prima, maar het trekt zo’n stof aan en dat hout van die lijst veroorzaakt allemaal schaafsel.

3 likes

M’n zusje :roll_eyes:
Ze is constant slecht gezind en van het minste dat ik verkeerd zeg, krijg ik de volle lading.
Ze wil dat ik haar straks kom ophalen maar heb echt zoveel zin om te zeggen dat ze maar een uur op de bus moet wachten.
Heb respect voor die vriend van haar.

Ik at chocola… viel tegen
Toen nam ik ijs… viel tegen
En de slagroom die erop zat? Viel ook tegen :weary:

1 like

Lekker met de meiden

10 likes

Doet me aan dit stukje denken hahahahaha (va12min)

9 likes

Omg ik was vergeten hoe erg dit programma was :joy:
Misschien is hij meer een Hollandse eter :joy:

3 likes

haha die bordjes bij dat buffet zijn echt fantastisch

KIPKERRIESALADE EIERSALADE

8 likes

Uren later, nog altijd niks gehoord…

Aahhh ik mis dit programma haha

2 likes

:joy::joy: fantastisch dit

2 likes

Die oplaaiende mannenhaat tegenwoordig

1 like

Waar laait die haat op? Ik ben het nog niet echt tegengekomen geloof ik.

1 like

Op internet in meme’s en dan met name iets in deze vorm

afbeelding

3 likes

Ik vind sowieso deze spongebob memes echt nooit grappig.

14 likes

Keiveel geschranst tot ik er zelfs buikpijn van had en nu lig ik in bed en heb ik serieus weer honger incl knorgeluiden? Hoe dan??

1 like

Ik heb dit altijd als ik te weinig geslapen heb. Misschien is het bij jou ook het geval? Door slaaptekort schijn je de verkeerde hongerprikkels door te krijgen (dit is vast vreselijk slecht geformuleerd vanuit medisch perspectief, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel hahaha).

1 like

Er zijn ook youtube filmpjes over fotoshoota houden in de Micheals tussen de bloemen haha. Dus misschien zijn boeken in de boeken winkel nu de trend.

1 like

zag van t weekend een post op reddit die ik even niet terug kan vinden, maar was van een librarian die net alle boeken terug gezet had, en toen had zo’n instachick alles om zich heen gedrapeerd op de vloer voor een foto. en toen opgestaan weggelopen. zo aso!

edit:
download

Ruining all my displays in less than 2 minutes for a fake cookbook-reading instagram photo. Naturally just walked away from that pile. Please stop using bookstores as photo ops and being so disrespectful!

17 likes

Ohh ja ik ben nu heel erg aan het twijfelen over de zwarte chelsea boots maar ze gaan dus wel heel lang mee?

1 like