Dat je dan gewoon wegloopt vind ik echt raar. Als of alles is gemaakt voor jouw foto props en het daarna niks meer waard is.
godverDOMME ik wilde een hangplant ergens afhalen en dacht nog zo: voorzichtig doen. Maar NEE hoor dat hele TYFUSDING pleurt op de grond. Aarde overal, plant kapot. Wil het opzuigen, FAKKING STOFZUIGERZAK VOL. Im done.
Ja maar fluitende mensen zijn sowieso irritant.
Fluitende vogels ook. Zoān tering hekel aan, vooral om 5 uur in de ochtend. En ze hebben 0 muzikaal gevoel dus hou je snavel
I feel your pain
Ik erger mij aan die hele Bali hype die al een aantal jaren gaande is.
Werkelijk iedereen en zn moeder die een verre vakantie gaat maken gaat daarheen. Het is ook niet hip om Indonesie te zeggen maar je zegt alleen Bali.
Als iedereen daarheen gaat heb ik al lang en breed geen zin meer. Zijn genoeg mooie plekken op de aardbol.
Slaat deze ergernis ergens op?
Nee.
Haha, ik heb dit precies zo. Ook met Thailand overigens.
Ik herken deze ergernis wel hoor. Zag ook laatst een filmpje van iemand op Instagram die dus in (op?) Bali is, bij een soort strandtentje en daar zaten ze echt hutje mutje. Het zag er echt niet chill uit ook? Zoveel mooie plekken en dan ga je allemaal op dezelfde vierkante meter zitten.
Maar misschien ben ik gewoon heel zuur.
#wanderlust
Zó gezellig!!1!!!
Dit zijn ook de mensen die roepen dat verre reizen je leven verrijken.
Ja, zal best, maar tegelijkertijd verneukt het ook de planeet. En op een gegeven moment gaat dat ook effect hebben op jouw verrijkte leven.
Joehoe ja ik ik ze haha! Hoe vallen ze?
Dat mijn trein gewoon te vroeg, ja je leest het goed, te vroeg vertrekt. Als hij die 2 minuten die hij had moeten wachten ook daadwerkelijk had gewacht had ik het gehaald. En nu moet ik een trein later pakken en heb ik allemaal rot overstappen en ben ik in totaal 45 minuten later thuis dan de bedoeling is. Zou ik hiervoor ook geld kunnen terugvragen?
Dingen waar je pas laat achterkwam (niet vandaag, maar wel een paar jaar geleden): dat Bali in Indonesiƫ ligt (of erbij hoort whatever). Zeg dan inderdaad gewoon Indonesiƫ
oh mijn god
en dat zijn dan de mensen die āreizenā en afkeurend reageren als je zegt dat je graag naar ItaliĆ« of Zuid-Frankrijk op vakantie gaat. Laat mij maar lekker alleen op die berg in Toscane dan hoor. DƔƔg.
Het wordt hier zovaak als impopulaire mening of ergernis geplaatst dat mensen dat soort types haten en dan blijkt het hele forum pretentieuze reizigers te haten en iedereen het eens te zijn, maar het komt toch steeds weer terug als onderwerp Haha.
Beetje als de fooiendiscussie op het oude forum.
AMEN! Ik ken zoān simpel wat geen engels kan en niet verder komt dan een all in resort in Turkije die nu daar heen gaan. Is ook zoān domme ergernis van mezelf helemaal nergens op slaat.
Ik had een pakketje besteld en bij zoān afhaalpunt laten bezorgen waar je het zelf uit een kluis kunt halen met een code. Als eerste was die locatie amper te vinden, vervolgens werkte het systeem onduidelijk waardoor ik in al mijn lompheid het kluisje meteen weer dicht knalde, omdat ik soortvan schrok dat ie open was ofzo. En nu staat mijn pakketje als āafgehaaldā in het systeem terwijl het in het kluisje ligt. Dhl kon niks voor me doen want ja afgehaald volgens het systeem. Heb de verkoper gebeld en die gaat t nu uitzoeken met dhl en ik hoor later nog wat de oplossing wordt. Man man man wat een gedoe