Waar erger jij je aan? #3

https://www.ad.nl/buitenland/undercoveroperatie-toont-hoe-duizenden-leeuwen-worden-gefokt-om-als-trofee-voor-rijke-jagers-te-eindigen~aa9fb640/

:rage:

Mijn vriend kijkt Games of Thrones en de tv staat tering hard. Hij wil de tv ook niet iets zachter zetten :roll_eyes:

2 likes

De organisatie van een vrijgezellenfeest: slechts 1 reactie over het plan + budget :rage::rage::rage: Waarom zijn mensen zo? Reageer gewoon. Je hoeft al niks te doen behalve enkele appjes beantwoorden, betalen en op komen dagen. Makkelijker kan het niet gemaakt worden (en gratis helaas ook niet haha).

Ik had hier net 2 minuten geleden nog een discussie over met mijn vriend (ook GoT haha) . Ik hoor het zelfs nog in onze slaapkamer (1 verdieping hoger). Het is hier geen bioscoop.

1 like

Lol na Games of Thrones zegt hij ā€˜ā€˜Je hebt zeker op het forum over mij geklaagd?’’ :joy:

14 likes

Ik krijg gewoon kippenvel terwijl ik dit lees.

Een meisje die ik volg op instagram deelde deze vandaag in haar stories. Zo kinderachtig.

Dat mensen gewoon alles verzieken door aanwezig te zijn. Echt hoor rot gewoon op

Ja sorry, maar GOT moet hard staan

5 likes

Aan mijn bank die 100 keer iets anders zegt :roll_eyes:

Ja, je moet even dat plaatje opzoeken waar ze op reageert.

Die wil ik ook. Maar voorlopig vertik ik het nog om ze betalen. Ik wacht op een zwak moment van mezelf haha.

1 like

Ik ben door mijn werk als copywriter een enorme taalnazi geworden en kan me kapotergeren aan het schandalige taalgebruik in NL en EN in het (voornamelijk Franse) bedrijf waar ik werk. Echt, ik word er gewoon boos van.

Vooral het Dunglish op Instagram is echt om van te huilen. Hoezo snap je niet dat je communicatie met de klant 100% perfect moet zijn??!

2 likes

Hier kan je echt wel wat tegen doen hoor. Wijkagent en politie inderdaad. Lijkt me niet de bedoeling dat dit zomaar kan (in mijn wijk in ieder geval niet, daar wordt toch wel redelijk snel actie ondernomen tegen mensen die drinken op straat enz)

1 like

De regionale belastingdienst!!! ik moet van hen meer gaan lenen zodat ik de lokale belastingen wel kan betalen.
Daarnaast moet ik dan ook nog voor mijn huisgenote zonder inkomen betalen, echt wat een onzin, dat we een huis delen betekent niet dat we een huishouden delen.

Voor de gemeentelijke belastingen is het gehele bedrag dat je mag lenen van DUO ā€˜potentieel inkomen’, en ze gaan je belastingaanslag niet kwijtschelden als je het zou kunnen betalen met dat ā€˜potentieel inkomen’. Dat dat natuurlijk een beetje een sigaar uit eigen doos is voor de student maakt ze niks uit.

Heb eens flink gezeik gehad sinds er op mijn adres zogenaamd een pakketje was aangenomen voor iemand verderop in de straat. Sindsdien nemen we hier dus geen pakketjes meer aan; kan er niets fout gaan. Toch wordt er bijna dagelijks hier aangebeld of we een pakketje willen aannemen van ƩƩn specifiek iemand in de straat. Die pakketjesbezorgers kunnen er niets aan doen maar echt, BUREN haal het gewoon op bij een afhaalpunt of zorg dat je thuis bent. Ik wil niet dagelijks gestoord worden door die bezorgers.

Toch zie ik ze iedere dag wel op FB :stuck_out_tongue:

Ja is een idee, maar vind ik ook weer zo overdreven of iets
Als ik weet dat niemand hier thuis iets heeft besteld doe ik gewoon niet open. Ik zit toch op zolder dus niemand weet dat ik thuis ben. Best erg als ik er zo over na denk haha

Ik vind het zelf ook echt vreselijk irritant dat ik niet standaard mijn pakketje naar een punt kan laten bezorgen. Ik heb een buurman die het wel altijd voor me aanneemt, maar ik voel me er zelf bezwaard onder, zeker tijdens periodes dat ik veel bestel. Maar ik vind het zo stom dat je nog niet overal standaard naar een pakketpunt kan laten bezorgen, dat zo zou veel van dit soort ergernissen voorkomen.

4 likes