Waar erger jij je aan? #3

Mensen die zeggen “ze doen je niks” als ik zeg dat ik bang ben voor insecten

afbeelding

18 likes

Ik zit op een vliegveld en er is een stel (ik denk opa en oma) met een kind. Dat kind is constant rondjes aan het rennen en aan het krijsen. En die oma die staat op ongeveer drie meter afstand te ssshh-en. Maar ondertussen terroriseert dat kind andere mensen (die er niet bijhoren). Hij sprong net op schoot bij een man. En nu is hij keihard gevallen omdat hij zo hysterisch aan het rondrennen was. Lekker bezig opa en oma :+1:

16 likes

“if it can fly, it should die”

3 likes

Wat naar dit.

2 likes

Beter nu laten uitrazen dan dadelijk in het vliegtuig. Gewoon lekker moe laten worden nu slaap het kind straks :stuck_out_tongue:

is niet mijn uitspraak, vandaar dat ik hem ook tussen aanhalingstekens heb gezet. was meer bedoeld als iets wat je kan zeggen tegen mensen als ze zeggen dat insecten niks doen. ik ben pro dieren, love alle insecten :honeybee: :mosquito: :beetle:

7 likes

Hahaha ja op zich een goede strategie maar ik ben toch blij dat ik in een ander vliegtuig zit :sweat_smile:

1 like

Nu op de radio heb je andere dj’s 's morgens op 538 omdat de normale dj’s op vakantie zijn en dan heb je volgens mij 2 mannen en 1 vrouw. En die vrouw mag AF EN TOE ook eens wat zeggen, en als ze iets zegt wordt ze weggehoond, niet serieus genomen en belachelijk gemaakt. Ik kan er zó niet meer tegen, die witte man op de radio en het side kick vrouwtje dat af en toe een grappige opmerking mag maken en verder d’r mond moet houden.

Vanmorgen ook, was er een jongen op de radio die was 26 en nog maagd en had daar een docu over gemaakt. Helemaal prima, ging allemaal integer en goed. MOET ER TOCH WEER ÉÉN OF ANDERE PAARDENLUL aan het einde de opmerking maken dat de vrouw zich moest opwerpen als vrijwilliger om hem te ontmaagden hihihohohaha. Ik word gek hoor, ik zweer 't.

19 likes

Ik heb van die dure blauwe bessen gekocht, maar ze smaken echt naar ?1?!!?. Geen fruit in ieder geval.

Ik vind blauwe bessen sws overrated, altijd zo flauwtjes.

11 likes

Mensen die zeggen “maakt je niet zo druk”.

• dat bepaal ik zelf wel
  • dit is belangrijk voor mij (maar schijnbaar doet dat jou niks)
  • Ik maak me niet druk maar probeer gewoon een gesprek of discussie te voeren met inhoud.
29 likes

Precies de reden waarom ik al 10 jaar geen 538 geluisterd heb. Wat zei die vrouw toen ze dat zeiden? Zeker een ha ha ha

Ik doe dit dus soms voor de grap en ben bang dat mensen denken dat ik het meen.

9 likes

Ja, Frank Dane is ook gewoon een lul de behanger. Broertje van Robert Jensen, runs in the family blijkbaar.

Zo zonde, want Hannelore Zwitserlood, die ernaast zit, is een van de beste nieuwslezers van het land. Snap niet dat ze ooit die sidekick-baan heeft aangenomen.

3 likes

Ik erger me er aan dat er chips in huis is en dat ik dus zojuist een bakje chips heb gehad, terwijl ik weer gezonder moet eten. Het gaat helemaal nergens over op het moment en dat is zo zonde. Was zo lekker bezig. Morgen gaan we er weer voor.

Ja, je hoorde haar lachen als een boer met kiespijn en zeggen: “Nou, jongen, ik ben helaas bezet” Zó naar en zó onnodig.

Belde net de assistente met een vraag over de slaapmedicatie die ik heb gekregen, maar ik kreeg zo’n zuchtende antwoorden dat ik nu nog steeds niet echt antwoord op mn vraag heb :frowning:

1 like

Hoe kom je aan deze informatie? Het lijkt mij heel raar dat je gedwongen kan worden een lening aan te nemen, dit houdt volgens mij ook nooit stand mocht je bezwaar aantekenen via een jurist oid. Bovendien heb je studenten in het oude en het nieuwe stelsel en maar tot een x aantal jaar, die gegevens kan de gemeente niet zomaar bij lijkt me! Bij mijn gemeente was mijn schuld juist een aftrekpost waardoor het kwijtgescholden werd…

Ik heb even geen zin om de afwijzingen in m’n eigen archief op te zoeken, maar de SP in Amsterdam is het er in ieder geval niet mee eens: https://amsterdam.sp.nl/nieuws/2018/06/ontzie-lenende-studenten-bij-gemeentebelasting
Ik weet nog wel dat het altijd vreselijk lastig was om de precieze voorwaarden te vinden op internet.

Ik erger me aan LinkedIn. Zoveel bullshit wordt daar op gepost :confused:

15 likes