Waar erger jij je aan? #3

Het verschilt ook per gemeente en per jaar, ik kreeg nog kwijtschelding omdat ik zei dat m’n spaargeld voor collegegeld en boeken was en omdat studiefinanciering niet meegeteld werd als inkomen. Nu zegt diezelfde gemeente dat de mogelijkheid tot lenen betekent dat je een inkomen kunt hebben en dat inkomen is zo hoog dat je altijd kunt betalen, ook al heb je verder geen cent te makken.

In mijn nieuwe woonplaats betaal je geen afvalstoffenheffing, alleen als je restafval weggooit betaal je per zak👌🏻

5 likes

Hebben ze hier afgeschaft omdat er in de bossen te veel gedumpt werd
Het blijft een lastig iets vind ik

1 like

Wanneer je je hele haar hebt ingevlochten en er pas als je klaar bent achterkomt dat je een pluk vergeten bent aan de zijkant van je hoofd. :persevere: Ennn weer opnieuw.

5 likes

Mijn hoooooofdpijn.

Dat ik het altijd nog een keer moet bevestigen als ik een concept bericht wil verwijderen haha. Wil niet geconfronteerd worden met iets wat ik niet wil plaatsen haha.

2 likes

Ja lang verhaal maar ik moet 'm eigenlijk open laten momenteel, voel me er ook niet 100% chill bij dus ga proberen er wat op te verzinnen

Ik had van het weekend buikgriep of iets verkeerds gegeten. Maar ik blijf nu met vlagen zo misselijk en heb ook echt geen trek in eten. Hoelang duuuurt dit?

Docenten die steeds hameren op het zeer korte tijdvak dat we hebben voor het opzetten van een onderzoek, maar dan wel steeds tussendoor kleine bullshitopdrachten geven die werkelijk niks met je onderzoek te maken hebben. En die tellen ook nog eens mee voor je eindcijfer…logica…:thumbsup:

5 likes

Als ik hoor over zo’n vakantiehype dan heb ik altijd direct medelijden met de inwoners van die bestemming. Je zult er maar wonen, zeg. Of nog erger: werken :slightly_frowning_face:

2 likes

Mensen die zeggen “ze doen je niks” als ik zeg dat ik bang ben voor insecten

afbeelding

18 likes

Ik zit op een vliegveld en er is een stel (ik denk opa en oma) met een kind. Dat kind is constant rondjes aan het rennen en aan het krijsen. En die oma die staat op ongeveer drie meter afstand te ssshh-en. Maar ondertussen terroriseert dat kind andere mensen (die er niet bijhoren). Hij sprong net op schoot bij een man. En nu is hij keihard gevallen omdat hij zo hysterisch aan het rondrennen was. Lekker bezig opa en oma :+1:

16 likes

“if it can fly, it should die”

3 likes

Wat naar dit.

2 likes

Beter nu laten uitrazen dan dadelijk in het vliegtuig. Gewoon lekker moe laten worden nu slaap het kind straks :stuck_out_tongue:

is niet mijn uitspraak, vandaar dat ik hem ook tussen aanhalingstekens heb gezet. was meer bedoeld als iets wat je kan zeggen tegen mensen als ze zeggen dat insecten niks doen. ik ben pro dieren, love alle insecten :honeybee: :mosquito: :beetle:

7 likes

Hahaha ja op zich een goede strategie maar ik ben toch blij dat ik in een ander vliegtuig zit :sweat_smile:

1 like

Nu op de radio heb je andere dj’s 's morgens op 538 omdat de normale dj’s op vakantie zijn en dan heb je volgens mij 2 mannen en 1 vrouw. En die vrouw mag AF EN TOE ook eens wat zeggen, en als ze iets zegt wordt ze weggehoond, niet serieus genomen en belachelijk gemaakt. Ik kan er zó niet meer tegen, die witte man op de radio en het side kick vrouwtje dat af en toe een grappige opmerking mag maken en verder d’r mond moet houden.

Vanmorgen ook, was er een jongen op de radio die was 26 en nog maagd en had daar een docu over gemaakt. Helemaal prima, ging allemaal integer en goed. MOET ER TOCH WEER ÉÉN OF ANDERE PAARDENLUL aan het einde de opmerking maken dat de vrouw zich moest opwerpen als vrijwilliger om hem te ontmaagden hihihohohaha. Ik word gek hoor, ik zweer 't.

19 likes

Ik heb van die dure blauwe bessen gekocht, maar ze smaken echt naar ?1?!!?. Geen fruit in ieder geval.

Ik vind blauwe bessen sws overrated, altijd zo flauwtjes.

11 likes

Mensen die zeggen “maakt je niet zo druk”.

• dat bepaal ik zelf wel
  • dit is belangrijk voor mij (maar schijnbaar doet dat jou niks)
  • Ik maak me niet druk maar probeer gewoon een gesprek of discussie te voeren met inhoud.
29 likes