Waar erger jij je aan? #3

Precies de reden waarom ik al 10 jaar geen 538 geluisterd heb. Wat zei die vrouw toen ze dat zeiden? Zeker een ha ha ha

Ik doe dit dus soms voor de grap en ben bang dat mensen denken dat ik het meen.

9 likes

Ja, Frank Dane is ook gewoon een lul de behanger. Broertje van Robert Jensen, runs in the family blijkbaar.

Zo zonde, want Hannelore Zwitserlood, die ernaast zit, is een van de beste nieuwslezers van het land. Snap niet dat ze ooit die sidekick-baan heeft aangenomen.

3 likes

Ik erger me er aan dat er chips in huis is en dat ik dus zojuist een bakje chips heb gehad, terwijl ik weer gezonder moet eten. Het gaat helemaal nergens over op het moment en dat is zo zonde. Was zo lekker bezig. Morgen gaan we er weer voor.

Ja, je hoorde haar lachen als een boer met kiespijn en zeggen: “Nou, jongen, ik ben helaas bezet” Zó naar en zó onnodig.

Belde net de assistente met een vraag over de slaapmedicatie die ik heb gekregen, maar ik kreeg zo’n zuchtende antwoorden dat ik nu nog steeds niet echt antwoord op mn vraag heb :frowning:

1 like

Hoe kom je aan deze informatie? Het lijkt mij heel raar dat je gedwongen kan worden een lening aan te nemen, dit houdt volgens mij ook nooit stand mocht je bezwaar aantekenen via een jurist oid. Bovendien heb je studenten in het oude en het nieuwe stelsel en maar tot een x aantal jaar, die gegevens kan de gemeente niet zomaar bij lijkt me! Bij mijn gemeente was mijn schuld juist een aftrekpost waardoor het kwijtgescholden werd

Ik heb even geen zin om de afwijzingen in m’n eigen archief op te zoeken, maar de SP in Amsterdam is het er in ieder geval niet mee eens: https://amsterdam.sp.nl/nieuws/2018/06/ontzie-lenende-studenten-bij-gemeentebelasting
Ik weet nog wel dat het altijd vreselijk lastig was om de precieze voorwaarden te vinden op internet.

Ik erger me aan LinkedIn. Zoveel bullshit wordt daar op gepost :confused:

15 likes

Dat ik nog steeds af en toe gebeld word of ik weer in het onderwijs wil werken (al wel veel minder). Maar daarbij nog meer aan mezelf want ik heb ook gewoon m’n 06 online staan met m’n cv waarop ook staat dat ik de pabo heb afgerond en ervaring heb voor de klas (maar in my defence ook dat ik een nieuwe uitdaging zoek).
Maar eigk dus aan mezelf dat ik te lui ben m’n cv offline te halen

Aan webshop die ‘voor zo en zo laat besteld, morgen in huis’ beweren en het niet nakomen. In mijn geval gistermiddag al besteld, voor 20.00 zou morgen in huis zijn dus was ruimmm voor die tijd, maar niks ontvangen (en nee komt niet door de bezorger want het was een brievenbuspakketje :stuck_out_tongue_winking_eye: die worden met de gewone postbode bezorgd toch?).

Oh volgens track & trace is het nog niet eens bij PostNL :roll_eyes:

1 like

Eigenlijk is dat ook gek, PostNL mag binnen twee werkdagen leveren. Terwijl heel shops het wel aangeven dat het er de volgende dag is.

2 likes

Ja daarom moeten ze het ook niet beweren vind ik als zij niet zeker weten dat het waargemaakt kan worden :stuck_out_tongue: Als dat niet zo nadrukkelijk op de site benoemd zou worden zou het me ws ook niet geërgerd hebben haha (het is ook niet dat ik het vandaag nodig had ofzo, dus ook een stomme ergernis haha)

Nee snap ik! Is wel een vervelende situatie lijkt me, wat ontzettend raar geregeld
 Ik geloof dat mijn gemeente dan heel lief is, maar goed om dit ook te weten als ik zou verhuizen ofzo!

Superlange artikelen online?? Hallo wie heeft de concentratie voor long ass artikelen op je scherm. Nooit gehoord van een edit?

En wat post nl betreft dat pakketjes uit de VS, India en China (meeste van buiten de EU) niet meer bij je thuisbezorgd worden. Maar standaard worden afgelevered bij een postnl locatie!! Moet ik alsnog 25 min verder op iets ophalen terwijl het niet eens bij mij thuis is langgeweest vind ik echt slechte service.

1 like

Bij sommige pakketjes heb ik inklaringskosten bij andere weer niet en wordt allemaal niet thuisbezorgd :expressionless: terwijl de afzenders daar geen invloed op hebben is gewoon een beslissing van post nl. Zo annoying :roll_eyes:ik wil ze stiekum boycotten :upside_down_face:

Dat ik april heel zuinig ben geweest en nauwelijks wat gekocht heb en nu ik mijn loon binnen heb € 710 aan allerlei belastingen en bijdragen heb uitgegeven.

Mei wordt dus ook maar magertjes :frowning_face:

Woon je in de buurt van den Bosch? Daar is een grote storing geweest op het depot vannacht en daardoor geen post of pakketten bezorgd in de buurt via postnl. Heb er zelf ook last van als webshop. (wat anders in dezelfde categorie: Net een klant die meteen per direct geld terug wil helemaal over de zeik, terwijl track en trace aangeeft dat t gewoon bezorgd is bij haar)

Dit bepaald de afzender, vanuit het buitenland is het voor de afzender goedkoper om een pakketje te versturen naar zo’n punt, met of zonder inklaringskosten dat maakt hiervoor niet uit.

Ik heb ook vaak dat ik bij Bol iets bestel wat dan de volgende dag geleverd kan worden en dan krijg ik daarna een mailtje dat het niet lukt en toch de dag daarna wordt. Heb wel is het idee dat ze dat er bij zetten zodat je bij hun besteld ipv ergens anders door snelle levering maar dat ze dat dus eigenlijj niet waar kunnen maken.

Edit: lees nu je post over je ergernis dat ze dat erbij zetten als ze het toch niet waar kunnen maken. Had beter die post kunnen beantwoorden :slight_smile:

5 likes