Waar erger jij je aan? #3

Mn collega zit naast me tergend langzaam komkommer te eten
Jeeeeeeeeeeeeeeezus
Kan niet wachten tot mn koptelefoon gemaakt is

8 likes

@tubing Wel in dezelfde provincie maar heb wel andere post ontvangen dus denk niet dat dat hier invloed heeft gehad! @amazoneslash Haha ja het is meer dat ze het erop zetten. Bij Bol gebeurt het ook regelmatig ja. Ditmaal maakt het ook niet veel uit hoor, maar gewoon een terugkomende ergernis haha dat ze het wel beweren. Vorig jaar was wel echt kut. Had ik ergens een telefoon besteld die een dag later bezorgd zou worden volgens de site (wat erg fijn was gezien m’n oude het niet meer deed, bestelde dus ook bewust daar) en waar ook met groen/oranje/rood de voorraad werd aangegeven. Stond ook op groen-op voorraad. En toen heeft het een paar weken (en heel veel mailtjes) geduurd voordat ik 'm eindelijk kreeg :roll_eyes: Dat was wel echt klote. Hopelijk komt m’n pakketje van nu vandaag alsnog iig!

1 like

Ben al een week de pas kwijt van de ondergrondse container. Lijkt wel de Rova hier inmiddels met 3 volle zakken op het balkon :weary:
(Misschien is dit meer een biecht. Maar ook ergernis want kan die fk pas niet vinden)

2 likes

Ik wil zo nog even een flink dutje door voor mijn nachtdienst vanavond, maar er komt voor 18.00 nog een pakketje. Grrrr.

Hier houd ik juist van, geef mij maar een lekkere longread waar ik drie kwartier mee bezig ben. Maar dan wel goed onderzochte, journalistieke stukken, geen blogposts.

6 likes

Mensen

17 likes

Vanuit een kunstproject is er een beeld geplaatst bij mij in de straat. Binnen een week zijn de poten eraf getrokken/bijteld? Het is van gewapend beton gemaakt, maar het is de vernielers gelukt. En nu is het hele beeld verplaatst en omgedraaid. Het beeld is superzwaar, dus het kost ook heel veel moeite. Zo zonde!!!

4 likes

Ik heb 4!!! keer de chat met KPN moeten beginnen en 4!!! keer mn verhaal moeten doen, omdat ik met m’n dikke vingers steeds op de terugknop druk. Ik geef het op, morgen opnieuw. Word er gek van.
Ook willen ze me een deal geven waar ik het niet mee eens ben. Nieuwe klanten betalen nog minder en ik zit al een paar jaar bij ze. Waarom doen ze dat. Je wil je klanten toch behouden? :triumph::triumph:

1 like

Ik moet even mijn frustraties kwijt, maar hoe dom ben je al je als zogenaamde vriend van mijn vriend. Over mijn vriend gaat roddelen tegen mij?! Om vervolgens te zeggen ‘oh zeg maar niet tegen naam vriend’ Ten eerste wat ben je dan voor vriend en ten tweede wat ben je voor idioot om te denken dat ik dat niet tegen mijn vriend zeg. Gadverdamme zeg.

2 likes

Ik denk dat ik een ontsteking in mijn kaak heb maar heb eigenlijk gewoon serieus geen tijd om naar de kaakchirurg te gaan. Heb ook gewoon geen zin om weer stress te maken op mijn werk of ik eerder mag gaan oid.

1 like

Ugh ik heb iets soortgelijks. Het tandvlees rond een verstandskies die al superlang gedeeltelijk doorkomt doet weer pijn. Vorig jaar was het echt flink ontstoken dus was in de weer met chloorhexidine en zou echt echt echt een afspraak maken om hem te laten trekken als de ontsteking voorbij was. Nou niet gedaan dus want zo weinig zin om een kies te laten trekken, en voel de pijn weer opkomen.
Nu maar goed poetsen en spoelen met die spuit :unamused::unamused:

(En dan weer zeggen dat ik echt echt die afspraak ga maken haha niet dus)

Volgens mij werkt @Karl_Lagerfeld in de zorg dus als zij er niet is moet er een andere collega komen. Bij mij was er in het onderwijs ook amper begrip voor dit soort dingen want “je was woensdagmiddag toch vrij”

Ahhaahhaha nee, maar ik eis het niet hoor. Ik ga akkoord met hun deal, maar ga straks wel vragen waarom nieuwe klanten minder hoeven te betalen. Ben benieuwd wat ze daarop zeggen. Vind het knap dat je/jullie dit werk kunnen doen. Je moet veeeeeeeel geduld hebben :stuck_out_tongue:

Oh snap ik hoor, denk @Karl_Lagerfeld ook!
Tis ook vooral stom dat er in die sectoren zo’n gebrek is dat werkgevers zo moeten doen als je vrij nodig hebt.
En ik vind ook altijd personal health first!

1 like

Ik vraag me af of ik ergens kan inzien van hoeveel korting ik genoten heb tijdens mijn abonnementstijd. Want ik zeg inderdaad ook wel eens ‘ik maak er niet veel gebruik van, dus zonde om nog een jaar te nemen’, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen validatie van.

Vandaag een coachingstraject gedaan met Hyacintha van Gelderen. Zij heeft van zich leren afbijten met behulp met mijn succesvolle 3-stappenplan K.U.T: Kies Uw Trutten. “Dankzij Jacque Braakmans heb ik eindelijk geleerd hoe ik kan concurreren met andere vrouwen zodat ik eindelijk ook eens voor bitch wordt uitgemaakt.”

Maar Linkedin mag van mij ook een snelle dood sterven.

@grace ik dacht dat deze opmerking nog over de jouwe ging, het ditchen van kinderen. Goeiemorgen

3 likes

Ik wil naar huis. Geen zin meer in werken.

Ik heb een vriendin die constant alles wat ik haar vertel, in vertrouwen nota bene, met haar man bespreekt. Is dat normaal? Volgens hun is dat normaal, want ja, man en vrouw. Nu komt het weer bij m’n vriend terecht wat ik heb gezegd tegen haar en kan ik het oplossen en me eronderuit lullen.

1 like

Ik haat sekshumor en ik haat (giechelig) praten over seks, met details enzo. Hou dat gewoon voor jezelf.

3 likes