Waar erger jij je aan? #3

Nou, vind ik niet per se nodig ofzo, maar het zou moeten kunnen. Ik vind het vooral stom dat haar man het weer doorlult aan jouw vriend? Waarom is dat nodig?

Haar man belde me net: “Ik wist niet dat hij dat niet mocht weten” en om z’n excuses aan te bieden. Ik vind het gewoon getuigen van weinig integriteit dat je dan mijn vriend gaat bellen over iets anders, en dan dat verhaal ook aan mijn vriend gaat vertellen en gaat verifiĂ«ren of het klopt wat hij hoorde. Flikker op joh. Zegt haar man: “Ja, maar wij zijn man en vrouw, dus wij hebben het over dingen.” UH JA DUS, alsof je dan opeens een magischere verbinding hebt dan ik en mijn vriend ofzo??
En ik quote wat ik haar schreef op WhatsApp: “Dit is wel ff tussen ons he haha maar ik moet t kwijt”.

Ik ben eigenlijk best wel pissig, tbh. Ze zegt ook sorry, maar m’n vertrouwen krijgt wel even een knauw.

6 likes

giphy

9 likes

Snap dat je hier niet blij mee bent!

Deels snap ik dat je dingen misschien wil delen met je man. Hoewel
als iemand echt vraagt om het tussen jullie te houden
dan ook niet echt! Maar stel dat je het dan toch zegt, dan kan hij het toch ook gewoon voor zich houden??

Ik wacht op een zeer belangrijke mail die ik deze week of volgende week moet krijgen. De organisatie van wie ik de mail krijg opereert zowel vanuit Hong Kong als LA en ik weet niet van welke locatie ik de mail krijg. In eerder mailcontact hebben ze ook in het weekend gemaild.

Kort samengevat:
Ik ben de afgelopen dagen non-stop bloednerveus mn mail aan het checken op iedere dag van de week behalve tussen 12 en 18 uur want dan zijn beide locaties aan het slapen of klaar met werken
 Vandaag was ik zo gestresst dat ik om half 7 wakker werd en nu pas om 3 uur opsta omdat ik de puf niet meer heb :woozy_face:

3 likes

Dat ik een verjaardagscadeau heb besteld voor mijn broer heb besteld maar 1 letter van de postcode verkeerd heb getypt. Nu hopen dat 'ie alsnog goed aankomt

Had ik inderdaad gedaan, maar ze hadden het al verzonden
 hoop dat de bezorger ook naar de straatnaam gaat kijken. Anders moet hij terug naar de webshop en opnieuw worden verzonden met de goede postcode

Ik moet vandaag 2 verslagen maken voor stage. I.p.v. dat ik gewoon ga beginnen aan een van de 2, zit ik al 2,5 uur na te denken over welk verslag ik als eerst ga schrijven.

1 like

Zo irritant he
 en dan op woensdag een studiedag plannen, tot 5 uur. Uh ja hallo wanneer moet ik dan naar de fysio?

Jaa!! En ik kan het nog erger maken wij hoorden pas op de studiemiddag op woensdag dat die tot 5 zou duren (en we hadden in de ochtend gewoon les gegeven). Ik vind het ook echt niet kunnen dat ze van hogerop dan gewoon bepalen dat je die week meer dan 40 uur werkt

1 like

Wow echt? Dan de week erna met de kinderen naar huis he :sweat_smile::+1:

Haha echt hé en dat werk, ja dat is toch nooit klaar (iedere x als ik over het onderwijs en de verantwoordelijkheden denk ben ik zoo blij dat ik die niet meer draag)

1 like

dat van die politieagent vind ik zelfs gewoon normaal menselijk gedrag. Wie laat er nou een peuter alleen langs de weg lopen.

4 likes

Huisgenoten die iets jatten als je het even in de keuken hebt laten staan. Koop je eigen theedoeken, wasmiddel :neutral_face:

Oooh haha wat erg. Ben benieuwd hoe het is om zo schaamteloos door het leven te gaan.

1 like

Ik erger me buitensporig aan de woorden echter, tegengeluid en mijns inziens.

En als nu iemand reageert met een zin met die drie dingen vind ik dat echt mega irritant ja.

1 like

Omg ja. Maar ik erger me vooral aan mensen die mijn inziens zeggen. Zeg dan niks schurftdoos!

Edit: verkeerd gespeld. Kan ook niks vandaag

1 like

hahaha

1 like

Sinds wanneer is dat? Ik heb net sinds 1 week een Sim only abbonement van telfort (in combinatie met Telfort thuis, dat had ik al)

Vuilniszak weggooien maar de lege pizzadozen vergeten mee te nemen. En nu regent het ugh.