Ja, ik durf dat dan niet. Koop dan altijd iets. Sjaaltje, ketting ofzo. Erg hé?
Dit is echt bizar. Goed dat je erover in gesprek gaat. Naast dat je dus al aan je randje zit vragen ze ook nog of je continu aanspreekbaar wil zijn in je vrije tijd én of je wil liegen dat je klant bent in een enquête die zonder jouw toestemming naar je prive email is gestuurd? Ik zou ook aangeven dat je uit die groepsapp wil want dat geeft zoveel stress dat moet je er nu echt niet bij hebben.
Ja erg he. Ik zag het ook, zo treurig eigenlijk, makkelijk scoren.
Ja, een beetje mensen voor de gek houden zo. Als je er zo vluchtig overheen kijkt zou je nog denken dat je een goede keus maakt.
Ik heb weer continue (de e is hier goed) zin in chips en chocola en ijs. Damn ik was netjes aan het eten (en afgevallen) maar heb de afgelopen dagen te veel troep gegeten (niet op de verjaardag ) en nu snak ik zooo naar zoet zout en vet. Shit. Bijna in staat om naar de avondwinkel te gaan om een zak chips te kopen. Maar ik ga maar braaf fruit eten.
Films en reclames met vogelgeluiden of gefluit erin. Ik kan amper nog iets op tv kijken want als zo’n geluid er in zit begint mijn vogel op volume geluidsbarriere te krijsen. Maakt ook niet uit of het een adelaar is of een nep vogel of dat een mens fluit. Hij “schreeuwt” tegen ze allemaal. Zit nu weer met piepende oren en gewoon hoofdpijn van zijn gekrijs.
Ergste is nog dat ie weet dat het niet oke is want als ik naar zijn kooi loop stopt ie. Kijkt me vervolgens strak aan en zo gauw als ik me omdraai begint ie weer. Dan herhaalt zich hetzelfde riedeltje en als laatste schreeuwt ie zelfs vol in mn gezicht om te showen dat hij wel de baas is. Snotjong
Heh, waarom is de e daar goed dan?
Kan me dit zo goed voorstellen! Was mijn huisgenoten helemaal zat na 4/5 jaar. Mede door dit soort dingen
Ja hier werd ik ook helemaal gek van. Ik weet niet meer waar of hoe, maar ik kreeg ooit de vraag of ik persoonlijke aanbevelingen wilde of algemene en toen heb ik voor algemene gekozen. En nu krijg ik alleen maar RuneScape- en alcoholreclames haha. Ik drink niet, maar liever dat dan baby’s. (Geen kinderhaat, ik vind de verwachting (ha) dat ik kinderen moet krijgen persoonlijk een beetje vervelend)
Vraag me ook vaak af hoe confronterend dat moet zijn als zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat? Veel vrouwen van mijn leeftijd krijgen die reclames namelijk
Ah dat is het haha! Mijn Nederlands is niet zo goed dus ik dacht ik vraag het gewoon
Ik bedoelde het inderdaad bijvoeglijk. @monkeyslut dat klinkt beter in mijn hoofd, omdat de zin continu is.
Live stories op instagram. Ik begrijp ze niet. Maak dan een YouTube video. #influencerlife
wow ik weet ineens hoe je dat kunt uitleggen denk ik, continu en continue. vergelijk het met voortdurend. je hebt voortdurend trek ik koekjes en een voortdurende trek in koekjes. ook iets om je aan te ergeren om on topic te blijven.
Dat ik gister ff lekker los ben gegaan met mijn vega/bio boodschappen, lijnzaad, amandelboter, en nu nog maar 8€ heb voor de komende 1,5 week succesful adulting maar toch ook weer niet.
Ik hoop dat je dit niet als omg-reactie ziet, maar het voordeel van live vlogs is wel dat ze makkelijker impulsieve shit zeggen, en zulke drama’s zorgen voor goed roddelmateriaal Bij YouTubefilmpjes is de drempel nét wat hoger. Dus op deze manier kun je ook de voordelen ervan inzien (tenzij je niet van drama houdt)
(Ik skip de live stories altijd gewoon en lees de drama’s terug in de desbetreffende topics en appgroepen, want ik vind het ook irritant)
Maar het gaat er toch omdat dat ze dan live zijn? En dus direct kunnen communiceren met hun volgers
Een YouTube filmpje vind ik heel anders
Haha ja, nou ik vind het zo stom dat ik het altijd skip. Dus misschien ligt t daar aan
Haren gewassen, zilvershampoo, haarmaskertje… HOEF IK MORGEN DE DEUR HELEMAAL NIET UIT.
Alles voor niks en zonde van het proberen uit te stellen van wassen
Ik zou even bellen! Heb dat probleem ook gehad met de mail van Hema. Maar met bellen ging alles een stuk sneller! Maar snap je irritatie heel erg goed!
Nou ik zou het sowieso benoemen en zeggen dat je op tijd hebt gemaild. Maar dat een reactie uitblijft en dat je toch wel erg graag die korting hebt. Mochten ze hierin niet tegemoetkomen kun je altijd wachten op de volgende actie. Maar ik zou het sowieso proberen. Succes!!