Heh, waarom is de e daar goed dan?
Kan me dit zo goed voorstellen! Was mijn huisgenoten helemaal zat na 4/5 jaar. Mede door dit soort dingen
Ja hier werd ik ook helemaal gek van. Ik weet niet meer waar of hoe, maar ik kreeg ooit de vraag of ik persoonlijke aanbevelingen wilde of algemene en toen heb ik voor algemene gekozen. En nu krijg ik alleen maar RuneScape- en alcoholreclames haha. Ik drink niet, maar liever dat dan baby’s. (Geen kinderhaat, ik vind de verwachting (ha) dat ik kinderen moet krijgen persoonlijk een beetje vervelend)
Vraag me ook vaak af hoe confronterend dat moet zijn als zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat? Veel vrouwen van mijn leeftijd krijgen die reclames namelijk
Ah dat is het haha! Mijn Nederlands is niet zo goed dus ik dacht ik vraag het gewoon
Ik bedoelde het inderdaad bijvoeglijk. @monkeyslut dat klinkt beter in mijn hoofd, omdat de zin continu is.
Live stories op instagram. Ik begrijp ze niet. Maak dan een YouTube video. #influencerlife
wow ik weet ineens hoe je dat kunt uitleggen denk ik, continu en continue. vergelijk het met voortdurend. je hebt voortdurend trek ik koekjes en een voortdurende trek in koekjes. ook iets om je aan te ergeren om on topic te blijven.
Dat ik gister ff lekker los ben gegaan met mijn vega/bio boodschappen, lijnzaad, amandelboter, en nu nog maar 8€ heb voor de komende 1,5 week succesful adulting maar toch ook weer niet.
Ik hoop dat je dit niet als omg-reactie ziet, maar het voordeel van live vlogs is wel dat ze makkelijker impulsieve shit zeggen, en zulke drama’s zorgen voor goed roddelmateriaal Bij YouTubefilmpjes is de drempel nét wat hoger. Dus op deze manier kun je ook de voordelen ervan inzien (tenzij je niet van drama houdt)
(Ik skip de live stories altijd gewoon en lees de drama’s terug in de desbetreffende topics en appgroepen, want ik vind het ook irritant)
Maar het gaat er toch omdat dat ze dan live zijn? En dus direct kunnen communiceren met hun volgers
Een YouTube filmpje vind ik heel anders
Haha ja, nou ik vind het zo stom dat ik het altijd skip. Dus misschien ligt t daar aan
Haren gewassen, zilvershampoo, haarmaskertje… HOEF IK MORGEN DE DEUR HELEMAAL NIET UIT.
Alles voor niks en zonde van het proberen uit te stellen van wassen
Ik zou even bellen! Heb dat probleem ook gehad met de mail van Hema. Maar met bellen ging alles een stuk sneller! Maar snap je irritatie heel erg goed!
Nou ik zou het sowieso benoemen en zeggen dat je op tijd hebt gemaild. Maar dat een reactie uitblijft en dat je toch wel erg graag die korting hebt. Mochten ze hierin niet tegemoetkomen kun je altijd wachten op de volgende actie. Maar ik zou het sowieso proberen. Succes!!
Hier ook een kutervaring met gordijnen bestellen bij Hema. In de winkel was de enige gordijnmevrouw bezig met een klant, dus ik ga erbij staan wachten, oogcontact maken zodat ze weet dat ik op haar wacht, gaat ze na die klant met de volgende na mij in gesprek? Dus ik zeg ehh sorry ik stond eerder, zegt ze dat ze dacht dat ik die eerste vrouw haar dochter was (die dus al weg was en mij dan blijkbaar heeft achtergelaten? En dan nog?) en nu verder ging met deze klant. Ik stond even en heb toen mijn andere spullen afgerekend en even bij de kassa gemeld wat voor kutactie dat was en ik naar een andere zaak zou gaan.
Ik heb zelf toegezegd om vandaag op mijn vrije dag een uur te komen werken en nu zit ik de hele middag al op mijn horloge te kijken hoe lang ik nog heb voor ik weg moet, zo irritant.
Oh dat is wel nice! Kun je meteen kijken hoe het met je meubels gaat, ook als je die nog moet uitzoeken bijvoorbeeld.
Dat iemand van wie ik op Marktplaats iets gekocht had me pas na vijf keer vragen de Track&Trace-code wilde geven.
Toen kwam de aap uit de mouw: hij had het (goedkoper) via DHL verstuurd, maar had mij wel het tarief van Postnl laten betalen
Nou meneer, geniet van die €1,20 die u me afhandig heeft gemaakt, doe er wat leuks mee
Hahah jezus wat een kneus