Ik moet me ziekmelden voor morgen want kan niet functioneren met de medicatie die ik moet nemen maar ik vind dat toch zo kut
Die krijg je toch sowieso terug als je hele bestelling (en dus je schoenen) terugstuurt?
Wat is dit? Vlaggen vanaf 18u?
Vlag halfstok hangen, 4 mei
echt waar? Ik ben gewend dat de vlag de hele dag halfstok hangt
Omg. Wat erg dit. Natuurlijk.
Dacht aan het werkwoord vlaggen en dacht huh wat is dat? (En ik was dus vergeten dat het dodenherdenking is, wel fijn om nu te lezen)
Ik was in de stad en er hing geen maat XL in de hele winkel. Hebben ze wel online. Offline winkelen is echt niets aan zo.
Inderdaad, ik wist ook niet dat dat pas vanaf 18 uur mocht
jeetje wat afschuwelijk en dat beeld van die dode ooievaar 
Ik snap echt niet waarom mensen dieren niet gewoon met rust laten 
Ja de verzendkosten wel maar retourkosten niet.
Gvd waarom zijn mensen zo.
Waauuw, ik zou echt laaiend zijn van woede en ik kan me niet voorstellen wat ik zou doen/zeggen in die situatie. Zit hier al te koken.
Aan mezelf. Ik heb honger, zou moeten koken, maar weet niet waar ik zin in heb. Al 300x de Thuisbezorgd app geopend, maar dat weet ik ook niet zo goed.
Ik kan geen hordeur vinden die je op de dag kan plaatsen in de maat van mijn deur. En zo raar is mijn deur niet.
En laten maken? Of is dat te duur?
Dat is duurder, maar verwacht wel noodzakelijk.
Ik heb hier wel een paar 100 van die krengen voor je! (Rupsen, geen eenden)
Ik was op het station en een meisje vroeg me wat.Tijdens het gesprek heeft ze me geen enkele keer aangekeken, maar ze keek alleen op het scherm van haar telefoon die ze ook recht voor haar gezicht hield. Ik vond het echt raar en ongemakkelijk 
Aan mensen die mij in het uitgaansleven lastig vallen over mijn vriend zijn werk, wat ie allemaal wel niet verkeerd doet etc.
En dat ze weddenschappen houden hoe lang hij het nog blijft doen.
En vooral aan mezelf want ik trek me dit echt aan en hap ook nog. Moet ik niet doen.