Nou ik vind je ergernis hartstikke logisch omdat dit gedrag gevaar op kan leveren!
Grrrr schoenen besteld. Staat op de webste dat je een maat groter moet bestellen, dus ik bestel een maat groter. Komen ze net binnen⦠te groot. En mijn eigen maat is er niet meer. En nu ben ik in dubio om heisa te maken om de retourkosten omdat hun advies niet klopte. Of moet dat in het gierige acties topic.
Mensen die nu al vlaggen :S mag pas vanaf 18u?
Wanneer ik jeuk heb aan mn kont maar niet kan krabben omdat ik door de stad loopā¦
Eerst stond er een brievenbus bij mijn AHxl, nu niet meer en ik haat ver lopen voor een brief
Ik moet me ziekmelden voor morgen want kan niet functioneren met de medicatie die ik moet nemen maar ik vind dat toch zo kut
Die krijg je toch sowieso terug als je hele bestelling (en dus je schoenen) terugstuurt?
Wat is dit? Vlaggen vanaf 18u?
Vlag halfstok hangen, 4 mei
echt waar? Ik ben gewend dat de vlag de hele dag halfstok hangt
Omg. Wat erg dit. Natuurlijk.
Dacht aan het werkwoord vlaggen en dacht huh wat is dat? (En ik was dus vergeten dat het dodenherdenking is, wel fijn om nu te lezen)
Ik was in de stad en er hing geen maat XL in de hele winkel. Hebben ze wel online. Offline winkelen is echt niets aan zo.
Inderdaad, ik wist ook niet dat dat pas vanaf 18 uur mocht
jeetje wat afschuwelijk en dat beeld van die dode ooievaar
Ik snap echt niet waarom mensen dieren niet gewoon met rust laten
Ja de verzendkosten wel maar retourkosten niet.
Gvd waarom zijn mensen zo.
@ooievaren echt he, zo onnodig dit. dan heb je echt een hele nare kronkel in je hoofd
echt he, sommige mensenā¦
hoor net dat mijn buurman drie eieren uit het nest van een eend die bij hem in de heg zat te broeden, weg heeft gehaald. āer zijn al genoeg eendenā.
er zijn ook al genoeg mensen, ga jouw kind toch ook niet uit dr wieg trekken.
de moeder eend loopt hier nu zoekend door de straatš¢