Wat vreemd zeg, heb toen ook nog flinke korting gehad. Heel apart dat ze dan toch nog ‘lokken’ en een paar dagen later opeens niet meer.
Ik vind echter zo’n woord dat mensen gebruiken om een beetje welbespraakt over te komen, terwijl ze dat niet echt zijn voor de rest :’)
Ik heb nog geen droger, dus had mijn beddengoed bij mijn moeder in droger gedaan en zij had het eruit gehaald en opgevouwen.
Wil ik net mijn bed maken is het nog helemaal vochtig??? Zegt mijn moeder ook ‘droogt wel op vannacht’. Echt gadverdamme alsof ik in een vochtig bed ga liggen
Gerelateerde ergernis: dat er bijna altijd een stuk dekbed in een ander stuk dekbed rolt in de droger en dus niet droog wordt. En dat je daar altijd achter komt als je naar bed wil en al staat te vloeken omdat je was vergeten dat je het bed nog moest opmaken.
Ja smerig!! Die kussen slopen zitten bij mij inderdaad heel vaak in het dekbed. Ellende
Sorry ik reageer op iets van heel lang geleden haha, maar ik word er zo gelukkig van dit te lezen. Ik irriteer me hier ook helemaal kapot aan. Als ik een uitwisselingsstudent op een kinderfiets zie dan gil ik echt van binnen, maar niemand begrijpt me. Maar jij dus wel. Jeej!!
Wat is dat toch met vaders die zich zo makkelijk laten overhalen door huisdieren. Mijn ene kat was er ook goed in en ik vond het maar raar dat de ie tonnetje rond werd, terwijl ik altijd redelijk strict was met voeren. Bleek dat hij gewoon nog een extra hoeveelheid kreeg als ik niet in de buurt was want de kat zou nog honger hebben en was daarom zo zielig. :’) Gelukkig is de kat nu weer op normaal gewicht
Zou deze week vakantie hebben, maar dan moet ik wel dit weekend en vorig weekend werken, dus ben maar 5 dagen vrij. Dat is toch geen vakantie?! Dit soort momenten vind ik werken in de zorg niet zo leuk.
Mag niet eens volgende de cao. Effe nachecken als ik jou was.
Mensen die hand in hand fietsen.
Echt een nutteloze ergernis en weet ook niet waarom ik me er aan erger haha
Eigenlijk geen ergernis maar meer zwaar geïrriteerd. Ik moet een nieuwe la roche posay crème kopen en die hebben ze bij de apotheek. Ik heb er altijd een hekel aan als ik daarheen moet want 1) ze zijn altijd super chagrijnig en 2) ze werken er altijd zwaaaaar langzaam. Het interesseert ze niet of het druk is of niet maar er staat altijd standaard maar 1 persoon aan 1 van de 4 balies ook al zijn er nog 3 anderen achter aan het werk. Ze zullen niet even denken van ‘we werken de rij even weg’. Sta daar 20 minuten te wachten en ben ik eindelijk aan de beurt is die op ! Echt ik was zo boos in mezelf terwijl zij er ook niks aan kunnen dat die op is
Beter online bestellen, is waarschijnlijk nog goedkoper ook!
———————
Mijn ergernis: al die kleren van polyester. Zo vaak als ik iets leuks zie, is het polyester. Waarom? Vies plastic spul
Ja dit is ook echt een ergernis van mij. En wat ook irritant is, is dat je op veel webshops niet op katoen kunt filteren. Zou zoveel tijd besparen want die polyester zooi wil ik toch vrijwel nooit, hoe leuk iets er ook uit lijkt te zien.
Nou ik vind je ergernis hartstikke logisch omdat dit gedrag gevaar op kan leveren!
Grrrr schoenen besteld. Staat op de webste dat je een maat groter moet bestellen, dus ik bestel een maat groter. Komen ze net binnen… te groot. En mijn eigen maat is er niet meer. En nu ben ik in dubio om heisa te maken om de retourkosten omdat hun advies niet klopte. Of moet dat in het gierige acties topic.
Mensen die nu al vlaggen :S mag pas vanaf 18u?
Wanneer ik jeuk heb aan mn kont maar niet kan krabben omdat ik door de stad loop…
Eerst stond er een brievenbus bij mijn AHxl, nu niet meer en ik haat ver lopen voor een brief
Ik moet me ziekmelden voor morgen want kan niet functioneren met de medicatie die ik moet nemen maar ik vind dat toch zo kut
Die krijg je toch sowieso terug als je hele bestelling (en dus je schoenen) terugstuurt?