Waar erger jij je aan? #3

Wat is dit? Vlaggen vanaf 18u?

1 like

Vlag halfstok hangen, 4 mei

1 like

echt waar? Ik ben gewend dat de vlag de hele dag halfstok hangt

6 likes

Omg. Wat erg dit. Natuurlijk.
Dacht aan het werkwoord vlaggen en dacht huh wat is dat? (En ik was dus vergeten dat het dodenherdenking is, wel fijn om nu te lezen)

1 like

Ik was in de stad en er hing geen maat XL in de hele winkel. Hebben ze wel online. Offline winkelen is echt niets aan zo.

https://www.ad.nl/binnenland/ooievaar-doodgeschoten-je-moet-gestoord-zijn~a6e6f0a5
:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Inderdaad, ik wist ook niet dat dat pas vanaf 18 uur mocht

jeetje wat afschuwelijk en dat beeld van die dode ooievaar :disappointed_relieved:

1 like

Ik snap echt niet waarom mensen dieren niet gewoon met rust laten :rage:

1 like

Ja de verzendkosten wel maar retourkosten niet.

1 like

Gvd waarom zijn mensen zo.

1 like

@ooievaren echt he, zo onnodig dit. dan heb je echt een hele nare kronkel in je hoofd :sob:

echt he, sommige mensen…

hoor net dat mijn buurman drie eieren uit het nest van een eend die bij hem in de heg zat te broeden, weg heeft gehaald. ā€œer zijn al genoeg eendenā€.

er zijn ook al genoeg mensen, ga jouw kind toch ook niet uit dr wieg trekken.

de moeder eend loopt hier nu zoekend door de straat😢

5 likes

jaaa ik werd er ook zo door geraakt. ben naar hem toe gegaan om te kijken wat er te redden viel, helaas niks. en ook de achteloosheid hoe hij erover praatte, alsof een dier een ding is. eikel

3 likes

Waauuw, ik zou echt laaiend zijn van woede en ik kan me niet voorstellen wat ik zou doen/zeggen in die situatie. Zit hier al te koken.

1 like

Aan mezelf. Ik heb honger, zou moeten koken, maar weet niet waar ik zin in heb. Al 300x de Thuisbezorgd app geopend, maar dat weet ik ook niet zo goed.

1 like

Ik kan geen hordeur vinden die je op de dag kan plaatsen in de maat van mijn deur. En zo raar is mijn deur niet.

En laten maken? Of is dat te duur?

@Maestoso ja hij heeft ze zo achteloos weggegooid

en echt alleen maar omdat er naar zijn idee teveel eenden zijn Ʃn hij had er last van dat terwijl mama eend zag te broeden, papa eend op de uitkijk zat, boven op de heg vd buurman.

ik ben ook woedend naar hem toe gegaan maar het is echt onbegonnen werk, hij gooit gewoon de deur dicht. maakt me ook zo verdrietig.

ik ga straks denk ik wat buxusmotten in zn heg plaatsen, kijken of hij dat liever heeft dan een eend.

9 likes

Dat is duurder, maar verwacht wel noodzakelijk.