Waar erger jij je aan? #3

jaaa ik werd er ook zo door geraakt. ben naar hem toe gegaan om te kijken wat er te redden viel, helaas niks. en ook de achteloosheid hoe hij erover praatte, alsof een dier een ding is. eikel

3 likes

Waauuw, ik zou echt laaiend zijn van woede en ik kan me niet voorstellen wat ik zou doen/zeggen in die situatie. Zit hier al te koken.

1 like

Aan mezelf. Ik heb honger, zou moeten koken, maar weet niet waar ik zin in heb. Al 300x de Thuisbezorgd app geopend, maar dat weet ik ook niet zo goed.

1 like

Ik kan geen hordeur vinden die je op de dag kan plaatsen in de maat van mijn deur. En zo raar is mijn deur niet.

En laten maken? Of is dat te duur?

@Maestoso ja hij heeft ze zo achteloos weggegooid

en echt alleen maar omdat er naar zijn idee teveel eenden zijn én hij had er last van dat terwijl mama eend zag te broeden, papa eend op de uitkijk zat, boven op de heg vd buurman.

ik ben ook woedend naar hem toe gegaan maar het is echt onbegonnen werk, hij gooit gewoon de deur dicht. maakt me ook zo verdrietig.

ik ga straks denk ik wat buxusmotten in zn heg plaatsen, kijken of hij dat liever heeft dan een eend.

9 likes

Dat is duurder, maar verwacht wel noodzakelijk.

Ik heb hier wel een paar 100 van die krengen voor je! (Rupsen, geen eenden)

3 likes

Ik was op het station en een meisje vroeg me wat.Tijdens het gesprek heeft ze me geen enkele keer aangekeken, maar ze keek alleen op het scherm van haar telefoon die ze ook recht voor haar gezicht hield. Ik vond het echt raar en ongemakkelijk :woman_shrugging:

2 likes

dierenpolitie :rotating_light:

Aan mensen die mij in het uitgaansleven lastig vallen over mijn vriend zijn werk, wat ie allemaal wel niet verkeerd doet etc.
En dat ze weddenschappen houden hoe lang hij het nog blijft doen.

En vooral aan mezelf want ik trek me dit echt aan en hap ook nog. Moet ik niet doen.

1 like

Huh maar wat raar ook dat ze dat doen??

Ja dat is het ook. Afgunst lijkt me maar vind t sneu hij werkt keihard

Ik erger mij aan de bewoners van een van de appartementen boven de mijne. Kreeg gister een mail van de kleindochter van de onderbuurvrouw dat er blijkbaar vet vaak afval in haar tuintje ligt, zoals kippenbotten (?), vieze papiertjes en zakdoeken en als klap op de vuurpijl lokken haar. Ze heeft ook onderstaande foto mee gestuurd.

En nu zie ik dat er op mijn balkon ook wat lege verpakkingen en papiertjes liggen?! Wtf bezielt mensen, hoe kan je zo zijn. :angry::angry::angry:

4 likes

Ik moest mijn naam opgeven, ik spelde het omdat ik al wist dat het fout gespeld zou worden… Spelt die knakker het nog verkeerd :rage:

3 likes

Heb het gevoel dat ik dit al eerder heb gepost maar het is ook echt een terugkerende ergernis: de mega gore sterke parfumgeur in de Stradivarius winkels. Wáárom. Elke keer als ik naar binnen ga is het weer ‘o ja… hatsjoe’ en vlucht ik weer snel naar buiten. Hoe kunnen mensen daarin rondlopen? Laat staan de hele dag werken?

4 likes

De onderburen of de onderonderburen hebben een feestje. Kan mn ramen nu niet open doen of er komt smerige sigarenlucht naar binnen, iedereen loopt te schreeuwen en het lijkt alsof ik zelf de muziek kei hard aan heb staan… granny hier wil gewoon slapen… :roll_eyes:

Jaaa echt, die gore Axe lucht die daar altijd hangt :face_vomiting:. Voor mij echt een reden om daar niet naar binnen te gaan, ook al hebben ze soms wel leuke dingen

@ditto Biecht, ik vind dat juist lekker lijken, lijkt op A&F

2 likes

Ik kreeg deze week een mail aan Elsa :rage:

M’n mailadres was trouwens ook verkeerd geschreven dus ik had nog geluk dat de mail bij mij terecht kwam