Hier ook een kutervaring met gordijnen bestellen bij Hema. In de winkel was de enige gordijnmevrouw bezig met een klant, dus ik ga erbij staan wachten, oogcontact maken zodat ze weet dat ik op haar wacht, gaat ze na die klant met de volgende na mij in gesprek? Dus ik zeg ehh sorry ik stond eerder, zegt ze dat ze dacht dat ik die eerste vrouw haar dochter was (die dus al weg was en mij dan blijkbaar heeft achtergelaten? En dan nog?) en nu verder ging met deze klant. Ik stond even en heb toen mijn andere spullen afgerekend en even bij de kassa gemeld wat voor kutactie dat was en ik naar een andere zaak zou gaan.
Ik heb zelf toegezegd om vandaag op mijn vrije dag een uur te komen werken en nu zit ik de hele middag al op mijn horloge te kijken hoe lang ik nog heb voor ik weg moet, zo irritant.
Oh dat is wel nice! Kun je meteen kijken hoe het met je meubels gaat, ook als je die nog moet uitzoeken bijvoorbeeld.
Dat iemand van wie ik op Marktplaats iets gekocht had me pas na vijf keer vragen de Track&Trace-code wilde geven.
Toen kwam de aap uit de mouw: hij had het (goedkoper) via DHL verstuurd, maar had mij wel het tarief van Postnl laten betalen
Nou meneer, geniet van die âŹ1,20 die u me afhandig heeft gemaakt, doe er wat leuks mee
Hahah jezus wat een kneus
Dat verkoudheid zich bij mij zo goed als altijd ontwikkelt tot bijholteontsteking. Laat me gewoon rustig snotteren zonder dat alles pijn doet.
Ik zou ook teruggaan hoor, bedenk even wat je met die 12,- kan gaan doen! Lekker belangrijk wat ze van je vinden.
Ik probeerde kaarten te kopen voor de Vrienden van Amstel 2020, was ik eindelijk door de wachtrij heen. Kaarten in mn mandje, gegevens invullen. Word ik er weer uitgegooid en nu dus geen kaartenâŠ
Dat ik al verkouden ben sinds 1 januari
Ik heb zondag 2 eetrijpe avocadoâs gekocht, als treat. Koop ze nooit want duur enzo.
Maar hij is nu dis nog steeds keihard. Ik had me zo verheugd op die avocadoâŠ
Ik ga ieder jaar in januari een dag met mijn vader weg. Gewoon 's morgens weg, â s avonds laat thuis. Mijn moeder is ooit een keer mee geweest maar wil nu al jaren niet meer mee. Alleen nu wil ze ons verbieden om te gaan want dan is ze ochgod de hele dag alleen en blijkbaar is dat ernstig? Man andere mensen zitten jaren alleen. Vind dit echt zo onnozel. Alsof we thuis moeten blijven en dr handje vast moeten houden. En ze kan dus ook gewoon mee maar dat wil ze zelf niet.
En nu is mijn vader (en ik soms ook) een vriend van hem aan het helpen en ook daar doet ze bij alaof het einde van de wereld nabij isâŠ
Wat apart dit. Heeft ze geen eigen leven? Of vriendinnen om wat mee te doen?
Nou blijkbaar niet. Een van haar vriendinnen woont letterlijk 4 huizen verder. En die zit iedere dag alleen. Dus ik zei ook al dat ze daar wat mee kan doen maar blijkbaar was dat geen optie. Nou dan niet joh. Ze heeft het geeneens aan haar gevraagd. Ik snap ook niet wat er zo erg is aan een dag alleen zijn. Ik vind dat juist wel chill⊠Maar blijkbaar vind zij dat raar. Vroeger was ze bijna iedere doordeweekse dag alleen overdag dus ik snap de clue echt niet. Ze kan ook gewoon mee dus eigenlijk moet ze niet zeuren vind ik dan. En dan is dit nog maar een klein gedeelte van alles.
Als ik met een groepje vrienden van mij wil afspreken moeten we altijd weken van tevoren een datumprikker aanmaken en dan nog lukt het niet om een moment te vinden dat we allemaal kunnen. Er zijn er altijd drie (waar ik er één van ben) die vrij flexibel zijn, maar ook twee die nooit kunnen. De één heeft een ontzettend vol werkrooster en de ander komt altijd met vage smoesjes. Maar bij hen allebei denk ik echt halloooo waar zijn je prioriteiten??
Maar blijkbaar is het een onmogelijke taak om vijf mensen ergens in de nabije toekomst een keer een paar uur van hun leven op dezelfde plek te laten doorbrengen.
Ik heb pauze en normaal eten we samen met een andere afdeling maar nee de collega waar ik mee samenwerk wil apart eten. Heel gezellig. Nu eten we in de huiskamer waar ook nog 3 clienten zijn. Gaat ze aan een andere tafel zitten dan ik???
Echt zo raar. Waarom zou ze dat doen? Enige wat ik kan bedenken is omdat er aan die tafel een client zit. Maar normaal wil zij zich juist even afzonderen zodat we tot rust komen.
Zo deze ergenis deel ik enorm! Ook een groepje van 5. Heb een datumprikker iedere vrijdagavond en zaterdag gemaakt vanaf maart t/m mei. Er hebben nog maar 3 (incl ik) hem ingevuld en er zijn nu nog maar 8 dagen ofzo dat we alle drie kunnen, terwijl ik alle data kan behalve koningsdag. Ik snap het gewoon echt niet haha, ben er dan al meteen weer klaar mee, want waarschijnlijk als die andere 2 hem ingevuld hebben zijn er 0 dagen over
Websites die niet meer van deze tijd zijnâŠ
Ik moest net inloggen op het âpatientenportaalâ, maar was mân wachtwoord/gebruikersnaam vergeten.
Je kan dan op âwachtwoord vergetenâ en âgebruikersnaam vergetenâ klikken om een mail te krijgen met een nieuw wachtwoord.
Ik klik er op, maar krijg niet meteen een mail. Na 10x proberen heb ik het maar opgegeven.
Nu 20 minuten later krijg ik opeens een mail met een nieuw wachtwoord, ik probeer het, werkt het niet.
2 minuten later krijg een tweede mail, met mn gebruikersnaam⊠Weer 10 minuten later een nieuwe wachtwoordmailâŠ
Nu moet ik waarschijnlijk een uur wachten tot de mail op mân 10e en laatste âwachtwoord vergetenâ-poging binnenkomt
Mensen die in de sportschool gewoon maar gaan zitten op een apparaat en dan op hun mobiel gaan zitten scrollen zonder iets te doen. HOU DIE DINGEN NIET BEZET!
Ik deel jullie UB ergernis plaatsvervangend. Ik hoop dat er snel een regel komt dat je in alle UBâs alleen maar als student mag zijn en ook max 30min niks mag doen voor je spullen (en jij als je zit te Netflixen) worden verwijderd als het druk is. Ik weet dat veel van mijn middelbareschool leerlingen stoer gaan doen in de UBâs in onze stad en ik snap echt niet waarom ze niet gewoon in ons stiltecentrum gaan zitten. Ofja, eigenlijk wel, want daar mogen ze niet Netflixen. Maar ga dan lekker thuis weg zitten rotten.