Waar erger jij je aan? #3

Dat ik op EGF precies wist wie iedereen was en hier niet. Voel me ineens weer een soort indringer en vreemde eend haha.

7 likes

Ik las laatst administratieboer of financiënboer - iets in die trant. :crazy_face: doe ff gewoon

1 like

Jij hebt in ieder geval wel dezelfde naam behouden! :smile:

Volgensmij was er wel een speciaal topic voor waarin mensen ook oude namen doorgaven.

haha ja, zo ben ik dan ook wel weer. om het een beetje makkelijk te houden.

waar kan ik dat topic vinden? ben dit forum nog een beetje aan het uitvogelen haha

1 like

Ja ik zit te zoeken maar kan het even niet vinden? :(. Sorry voor de dode mus! Misschien iemand anders?

1 like

@lightbox Hier kan je van een aantal wel vinden wie ze waren op EGF

https://www.forumfeminarum.nl/t/get-to-know-me

Dat had ik op het begin ook heel erg
 dacht dat ik nooit zou wennen

Vriezer ligt er vol mee! Mijn vriend suggereerde juist dat het aan mijn eten zou liggen :disappointed_relieved:

Keto vind ik persoonlijk echt een onaantrekkelijk dieet. ranzige dingen die die mensen eten.

6 likes

Ik heb een bijbaan voor zaterdag en ik vind het zo vervelend als ik vrij moet vragen voor een stomme verplichting. Nu loop ik geld mis voor iets stoms. Ik wil alleen vrij vragen voor leuke dingen

Ik zag het ook ja! Volgens mij snapt ze het nog niet echt :roll_eyes:

3 likes

Ik deel de ergernis ook en ik ben ook altijd zoo benieuwd wat bepaalde mensen dan wel niet hebben staan zo ver weg?? En dan bijna ieder weekend zo ver weg? Alleen een bruiloft, een weekend weg of een speciaal (jubileum)feest heb ik misschien meerdere maanden vooruit gepland staan, maar verder helemaal niks. Zo’n speciale dingen zullen ook niet 20x per jaar te gebeuren en je hebt ook geen oneindig geld om ieder weekend tickets voor iets te hebben neem ik aan. Ik zou serieus wel eens agenda’s willen zien om dit mysterie te achterhalen. :grimacing:

Hahah ik snap je! Ik weet in deze situatie wel wat ze gepland heeft, maar ik geloof dat dat mij alleen nog maar geĂŻrriteerder maakt. :see_no_evil:

Ach de pepernoten liggen toch al bijna weer in de winkeps

4 likes

Net een half uur in de wachtkamer bij de dokter gezeten, ging toch maar eens vragen waar hij bleef. De dokter was met spoed weg bedankt voor de memo!

4 likes

Ongelijkheid hier bij ons in de sectie. Heb vanochtend boze app gestuurd (als reactie op iets anders) en meerdere gesprekken had. Ben helemaal klaar met die oneerlijke verdeling, voornamelijk tussen man&vrouw. En aannames die gedaan worden ivm zwangerschap. Overleg gewoon met mij i.p.v. die kut aannames te doen. Echt dikke vinger voor jullie

10 likes

Wat voor ongelijkheid en aannames?

mn doucheputje zit vast aan de vloer dus ik kan nooit goed alles uit het putje eruit halen/schoonmaken en moet altijd chemische troep erin gieten

1 like

Ook niet met een schroevendraaier? Dat je iets los kan schroeven? Of het juist aan de zijkant er tussen kan doen om hem eruit te wiepen.

1 like

Er is een skireis met bovenbouw en dat is zeg maar ‘de kers op de taart’. Nu ben ik de beste snowboarden van iedereen die nog niet mee gaat. Nu is er zonder overleg besloten dat ik niet mee kan, omdat ik dus zwanger ben, terwijl ik mezelf op dit moment in staat acht om wel nog te kunnen gaan. Het steekt me het meest dat er dus geen enkel overleg is en ik dan al aan de kant geschoven wordt voor een collega (die ik het gun hoor) die nauwelijks eigen vaardigheid heeft.
Verder zijn er overige activiteiten over het gehele jaar en ook daar ben ik altijd ‘de lul’ om het zo maar te noemen.

Laten we zeggen dat de mensen die dit besloten hebben, overal hun vinger in de pap hebben en vooral hun eigen hachje redden.

5 likes