Waar erger jij je aan? #3

Ik ben zo iemand. Na ieder setje heb ik een ‘pauze’ van een minuut of 2 en dan kijk ik af en toe op mijn tel ja. Sorry

Mensen die nog jonger dan mij zijn en die shoarmaBOER of pizzaBOER zeggen. Waarom? Ik vind dat zo stom en boers.

2 likes

:rofl:

14 likes

Ugh ja, m’n vriend zei laatst patatboer :face_vomiting:

3 likes
Keto - misschien es trigger

Die hele keto trend en dat er dan gedeeld wordt dat mensen 4 kilo afvallen in 7 dagen, dan vraag ik me af of mensen echt zo dom zijn om te geloven dat dat vet is.

En ik erger me ook aan mezelf, ik wil altijd de hele dag slapen en dan in de avond blijf ik maar op m’n telefoon kijken tot 00:00 of later, waarom ga ik dan ook niet gewoon slapen? Dan heb ik weer te weinig slaap en dan ga ik in de middag weer dutten and so on.

13 likes

Dat ik niet kan slapen van mijn verkoudheid :broken_heart: Steeds als ik ga liggen krijg ik een kriebelgevoel in mijn keel en dan ga ik steeds hoesten en kan ik alleen daarop focussen ipv op het slapen. Erger me sowieso aan deze verkoudheid.

Dat ik op EGF precies wist wie iedereen was en hier niet. Voel me ineens weer een soort indringer en vreemde eend haha.

7 likes

Ik las laatst administratieboer of financiënboer - iets in die trant. :crazy_face: doe ff gewoon

1 like

Jij hebt in ieder geval wel dezelfde naam behouden! :smile:

Volgensmij was er wel een speciaal topic voor waarin mensen ook oude namen doorgaven.

haha ja, zo ben ik dan ook wel weer. om het een beetje makkelijk te houden.

waar kan ik dat topic vinden? ben dit forum nog een beetje aan het uitvogelen haha

1 like

Ja ik zit te zoeken maar kan het even niet vinden? :(. Sorry voor de dode mus! Misschien iemand anders?

1 like

@lightbox Hier kan je van een aantal wel vinden wie ze waren op EGF

https://www.forumfeminarum.nl/t/get-to-know-me

Dat had ik op het begin ook heel erg… dacht dat ik nooit zou wennen

Vriezer ligt er vol mee! Mijn vriend suggereerde juist dat het aan mijn eten zou liggen :disappointed_relieved:

Keto vind ik persoonlijk echt een onaantrekkelijk dieet. ranzige dingen die die mensen eten.

6 likes

Ik heb een bijbaan voor zaterdag en ik vind het zo vervelend als ik vrij moet vragen voor een stomme verplichting. Nu loop ik geld mis voor iets stoms. Ik wil alleen vrij vragen voor leuke dingen

Ik zag het ook ja! Volgens mij snapt ze het nog niet echt :roll_eyes:

3 likes

Ik deel de ergernis ook en ik ben ook altijd zoo benieuwd wat bepaalde mensen dan wel niet hebben staan zo ver weg?? En dan bijna ieder weekend zo ver weg? Alleen een bruiloft, een weekend weg of een speciaal (jubileum)feest heb ik misschien meerdere maanden vooruit gepland staan, maar verder helemaal niks. Zo’n speciale dingen zullen ook niet 20x per jaar te gebeuren en je hebt ook geen oneindig geld om ieder weekend tickets voor iets te hebben neem ik aan. Ik zou serieus wel eens agenda’s willen zien om dit mysterie te achterhalen. :grimacing:

Hahah ik snap je! Ik weet in deze situatie wel wat ze gepland heeft, maar ik geloof dat dat mij alleen nog maar geïrriteerder maakt. :see_no_evil:

Ach de pepernoten liggen toch al bijna weer in de winkeps

4 likes