‘eetrijpe avocado’s’
Grootste leugen van deze eeuw
‘eetrijpe avocado’s’
Grootste leugen van deze eeuw
Net een half uur in de wachtkamer bij de dokter gezeten, ging toch maar eens vragen waar hij bleef. De dokter was met spoed weg bedankt voor de memo!
Ongelijkheid hier bij ons in de sectie. Heb vanochtend boze app gestuurd (als reactie op iets anders) en meerdere gesprekken had. Ben helemaal klaar met die oneerlijke verdeling, voornamelijk tussen man&vrouw. En aannames die gedaan worden ivm zwangerschap. Overleg gewoon met mij i.p.v. die kut aannames te doen. Echt dikke vinger voor jullie
Wat voor ongelijkheid en aannames?
mn doucheputje zit vast aan de vloer dus ik kan nooit goed alles uit het putje eruit halen/schoonmaken en moet altijd chemische troep erin gieten
Ook niet met een schroevendraaier? Dat je iets los kan schroeven? Of het juist aan de zijkant er tussen kan doen om hem eruit te wiepen.
Er is een skireis met bovenbouw en dat is zeg maar ‘de kers op de taart’. Nu ben ik de beste snowboarden van iedereen die nog niet mee gaat. Nu is er zonder overleg besloten dat ik niet mee kan, omdat ik dus zwanger ben, terwijl ik mezelf op dit moment in staat acht om wel nog te kunnen gaan. Het steekt me het meest dat er dus geen enkel overleg is en ik dan al aan de kant geschoven wordt voor een collega (die ik het gun hoor) die nauwelijks eigen vaardigheid heeft.
Verder zijn er overige activiteiten over het gehele jaar en ook daar ben ik altijd ‘de lul’ om het zo maar te noemen.
Laten we zeggen dat de mensen die dit besloten hebben, overal hun vinger in de pap hebben en vooral hun eigen hachje redden.
Het is stom dat het niet met je besproken wordt, maar het is toch wel best logisch om er vanuit te gaan dat vrouwen langer dan 12 weken zwanger niet meer op wintersport gaan om te skiën/snowboarden? Die aanname vind ik niet gek. Weet natuurlijk niet wat er nog meer aan de hand is en waar ze je buitensluiten, maar zulke sport wordt wel afgeraden (door verloskundigen etc) dus dat je collega’s er ook zo over denken lijkt me niet zo verrassend?
Ahh ok. Ik dacht dat je geen promotie ofzo kreeg omdat je toch wel zwanger zou raken.
Zou het niet bezorgdheid zijn? Hoewel het wel idioot is dat ze het niet overlegd hebben.
@Unquestionable ik weet niet waar de skireis heen gaat, maar het wordt zwangeren afgeraden om hoger dan 2000 meter te gaan, omdat de lucht daar te ijl is en er dan mogelijk niet genoeg zuurstof de baby bereikt. Lullig dat het niet overlegd is, maar ik kan me het ergens ook wel voorstellen.
Opzich begrijp ik het ergens ook wel, maar het stapelt zich al het hele jaar op, en de jaren ervoor ook al. Altijd dezelfde situaties. Dus ik was er door dit voorval helemaal klaar mee.
En ik ben mega goed bereikbaar, dus voordat je me afschuift zou ik graag zelf die keuze willen maken.
Mijn verkoudheid, , het feit dat dit pasje niet naar behoren werkt en mensen die onderhuidse steken als ‘goedbedoelde adviezen’ brengen.
Aan Hermes die me al sinds maandag via hun tracking vertelt dat mijn pakketje ‘vandaag’ wordt bezorgd, mij op mijn mail van gisteren waarin ik vroeg waarom mijn pakketje er nog steeds niet was alleen antwoordde dat het vandaag echt kwam ipv me uitleg te geven waar ik om vroeg. En toen ik vanavond belde omdat het ook vandaag natuurlijk weer niet is gekomen, was ik zo over de zeik dat ik super onvriendelijk was tegen de jongen aan de telefoon (ik moest mijn trackingnummer tegen een computer vertellen om doorverbonden te worden met een mens, dus ga ervan uit dat ze mijn gegevens dan al hebben, maar toen vroeg hij me er vervolgens ook nog eens naar, dus toen blafte ik hem dat nummer echt in noodtempo toe nadat ik eens heel diep en overdreven gezucht had). Dus toen ergerde ik me ook nog eens aan mezelf (heb wel later in het gesprek sorry tegen hem gezegd, want hij kan er verder ook niks aan doen natuurlijk). Maar het meest erger ik me eraan dat ik nog steeds mijn nieuwe &other stories sjaal uit de uitverkoop niet heb.
Van al mijn collega’s die me zouden kunnen begeleiden tijdens mijn opleiding krijg ik weer degene die opgeleid is door nonnen
Ik probeer mn vriend te bootycallen maar zn telefoon staat uit
Ik heb dit ook al maanden nu… en inderdaad alleen voor ik ga slapen. Echt vaag
Hahahahaha drie keer raden wie er ineens heel dronken mn huis binnen strompelt
Dit heb ik ook!! Alleen voor het slapen ook. Zo irritant
Drink je (veel) thee 's avonds? Ik heb dat ook altijd als ik om 21:00 uur nog thee drink en om half 11 naar bed ga
Ik vind het irritant dat de AH to go zijn broodjes zo belegt dat ze er aantrekkelijk uit zien, maar als je dan gaat eten blijkt al het beleg aan één kant te zitten waardoor aan de ene kant je beleg eraf flikkert en je aan de andere kant happen droog brood zit te eten.