Waar erger jij je aan? #3

Het is stom dat het niet met je besproken wordt, maar het is toch wel best logisch om er vanuit te gaan dat vrouwen langer dan 12 weken zwanger niet meer op wintersport gaan om te skiën/snowboarden? Die aanname vind ik niet gek. Weet natuurlijk niet wat er nog meer aan de hand is en waar ze je buitensluiten, maar zulke sport wordt wel afgeraden (door verloskundigen etc) dus dat je collega’s er ook zo over denken lijkt me niet zo verrassend?

Ahh ok. Ik dacht dat je geen promotie ofzo kreeg omdat je toch wel zwanger zou raken.

Zou het niet bezorgdheid zijn? Hoewel het wel idioot is dat ze het niet overlegd hebben.

@Unquestionable ik weet niet waar de skireis heen gaat, maar het wordt zwangeren afgeraden om hoger dan 2000 meter te gaan, omdat de lucht daar te ijl is en er dan mogelijk niet genoeg zuurstof de baby bereikt. Lullig dat het niet overlegd is, maar ik kan me het ergens ook wel voorstellen.

Opzich begrijp ik het ergens ook wel, maar het stapelt zich al het hele jaar op, en de jaren ervoor ook al. Altijd dezelfde situaties. Dus ik was er door dit voorval helemaal klaar mee.
En ik ben mega goed bereikbaar, dus voordat je me afschuift zou ik graag zelf die keuze willen maken.

Mijn verkoudheid, , het feit dat dit pasje niet naar behoren werkt en mensen die onderhuidse steken als ‘goedbedoelde adviezen’ brengen.

1 like

Aan Hermes die me al sinds maandag via hun tracking vertelt dat mijn pakketje ‘vandaag’ wordt bezorgd, mij op mijn mail van gisteren waarin ik vroeg waarom mijn pakketje er nog steeds niet was alleen antwoordde dat het vandaag echt kwam ipv me uitleg te geven waar ik om vroeg. En toen ik vanavond belde omdat het ook vandaag natuurlijk weer niet is gekomen, was ik zo over de zeik dat ik super onvriendelijk was tegen de jongen aan de telefoon (ik moest mijn trackingnummer tegen een computer vertellen om doorverbonden te worden met een mens, dus ga ervan uit dat ze mijn gegevens dan al hebben, maar toen vroeg hij me er vervolgens ook nog eens naar, dus toen blafte ik hem dat nummer echt in noodtempo toe nadat ik eens heel diep en overdreven gezucht had). Dus toen ergerde ik me ook nog eens aan mezelf (heb wel later in het gesprek sorry tegen hem gezegd, want hij kan er verder ook niks aan doen natuurlijk). Maar het meest erger ik me eraan dat ik nog steeds mijn nieuwe &other stories sjaal uit de uitverkoop niet heb.

Van al mijn collega’s die me zouden kunnen begeleiden tijdens mijn opleiding krijg ik weer degene die opgeleid is door nonnen

4 likes

Ik probeer mn vriend te bootycallen maar zn telefoon staat uit :rage:

1 like

Ik heb dit ook al maanden nu… en inderdaad alleen voor ik ga slapen. Echt vaag

2 likes

Hahahahaha drie keer raden wie er ineens heel dronken mn huis binnen strompelt :heart:

9 likes

Dit heb ik ook!! Alleen voor het slapen ook. Zo irritant

3 likes

Drink je (veel) thee 's avonds? Ik heb dat ook altijd als ik om 21:00 uur nog thee drink en om half 11 naar bed ga

Ik vind het irritant dat de AH to go zijn broodjes zo belegt dat ze er aantrekkelijk uit zien, maar als je dan gaat eten blijkt al het beleg aan één kant te zitten waardoor aan de ene kant je beleg eraf flikkert en je aan de andere kant happen droog brood zit te eten.

23 likes

12 likes

Het terugvouwen van een BIJSLUITER. Wat een ondingen zijn dat, dit staat erg hoog op mijn ergernissenlijst.

54 likes

:smirk::smirk:

Ik heb gisteren mijn telefoon laten vallen en mijn scherm is nu kapot. Het is mijn domme eigen schuld, ik deed mijn jas aan en dacht mijn tel even op een scooter te kunnen leggen, maar die stond schuin dus gleed zo van de zitting af. Ik heb mijn vriend de schuld gegeven en dat slaat echt nergens op.
Ik ben echt veel te verdrietig om een kapotscherm van een 3 jaar oude tel.

Vrienden/vriendinnen die zo dramatisch doen over week/weekend-OV terwijl ze op een bepaalde dag prima kunnen en prima genoeg geld hebben maar NEE HEB WEEKEND-OV. Mis door die instelling regelmatig lessen omdat ze per se op een bepaalde dag willen afspreken vanwege dit :’)

1 like

Dit maal 1000. Ik ben zelf inmiddels niet eens student meer, maar werk al bijna twee jaar. Maar ik ga nog steeds graag in het weekend naar mijn ouders of ik heb nog plannen met vriendinnen in mijn oude stad. Denk dat ik daar dan dus ongeveer om het weekend ben en mensen doen daar zó moeilijk over. Als ik niets te doen heb in een weekend ga ik liever gezellig bij mijn ouders zitten en met de kat knuffelen dan dat ik in mijn eentje thuis naar het plafond ga staren (soms ook lekker, maar niet te vaak).

12 likes

Ik ben een week te vroeg ongesteld, of ja half ongesteld. Ik ben gelukkig niet zwanger dus, maar wtf lichaam? En ben bang dat het nu 1,5 week gaat duren omdat het maar langzaam op gang komt :sob: