Waar erger jij je aan? #3

“Ik ga niet op vakantie. Ik reis.”

7 likes

Ik heb VWO+ gedaan. Met Latijn dus. En bij ons was het andersom. Er werd heel duidelijk verteld dat mensen DENKEN dat je na VWO absoluut naar de uni moet!
Maar dat voor een groot deel van de leerlingen het beter is om naar een HBO te gaan. Omdat het toch een groot verschil is in hoe je als student begeleidt wordt. En dat er na de studie niet gek veel verschil zit in banenkeuze.

5 likes

Sowieso dat dit soort figuren in vriendenboekjes bij “wat wil je later worden?” “digital nomad” invullen.

4 likes

Lekker door alle partyhostels lopen op blote voeten.

3 likes

Dat als je ziek thuis bent je jezelf in zo’n vage situatie begeeft wat betreft dingen die je mag doen?! Ik moest naar de apotheek, leek me wel oke. Toen even naar de supermarkt, vond ik twijfelachtig en toen ook maar even tampons halen bij kruidvat.

Nu wil ik eigenlijk zelfbruiner gebruiken maar dat vind ik misschien ook een beetje vreemd

17 likes

Dat ik tv kast/meubel inspiratie zoek maar in die pinterest interieus hangen nooit tv’s

1 like

Dat er niet meer afleveringen van Marie Kondo bestaan.

En dat shows als “Hoarders” niet op Netflix staan. Ik zou bingewatchen.

1 like

Om hem de mond te snoeren: “om het milieu geven is echt een enorm deel van mijn leven :):):slight_smile: ik zou niet kunnen leven met iemand die niks geeft om hoe schadelijk reizen is :):):)”

Zou zo benieuwd zijn naar wat zo iemand dan voor antwoord geeft

9 likes

Nee die kende ik helemaal niet! Is nog nooit voorbijgekomen bij mijn suggesties, maar ik ga er vanavond aan beginnen. Dankje! :tulip:

1 like

Aan dat mijn vriend enorm verkouden is.

1 like

Dat ik zo slecht met geld om kan gaan. Mijn god zeg.

2 likes

Aan mijn huis.
Het is zo slecht geïsoleerd, als ik de thermostaat naar 9 graden draai, is het ook echt 9 graden als ik thuis kom van werk. De muren zijn ook echt ijskoud, en het glas van de deuren naar m’n tuin al helemaal. In het hout zitten allemaal gleuven dus heb daar nu maar tape overheen geplakt en een handdoek neergelegd onderaan de tuindeur? Behelpen dit
Ik betaal me ook echt blauw aan gas

1 like

Constant honger hebben. :woman_facepalming:

Echt. Ik heb een heel bord eten op, en nog hongergevoel.

Ik keek gisteren voor het eerst de “korte” versies van LotR en ik ben zo boos. Ik heb de extended versies al wel een paar keer gezien.

Spoiler

ZE HEBBEN GEWOON DE DOOD VAN SARUMAN ERUIT GEKNIPT???
De op een na belangrijkste antagonist en ze halen het er gewoon uit??? Moet ik nu denken dat hij voor eeuwig op z’n toren in Isengard staat met die Ents om hem heen? Dat langdradige einde mocht allemaal blijven maar zo’n belangrijke scene niet???

12 likes

Nou kan me voorstellen dat je er over klaagt als het zo koud is hoor! Fijn dat het nu lekker 20 is

1 like

Al die sniffende mensen in het Ov zijn zo irritant, weet dat ze er vaak niets aan kunnen doen, maar niet te dicht in de buurt AUB

Dat de vorige bewoonster van ons nieuwe huis zo’n viezerik blijkt te zijn. Het huis is echt te goor voor woorden.

Maar moeten jullie dan intrekken in een vies huis? Wordt dat niet gereinigd?

Vanmorgen hoorde ik gedrup in mn kamer, nu hebben mijn ouders hier van de zomer problemen mee gehad, dus had het wel kunnen verwachten, maar er zit een gat in een plaat.

Echt wat je nodig hebt als je ziek thuis bent, het sneeuwt, en het midden in de winter is.

1 like

Ik krijg net een appje, dat de afdeling een rommeltje was gister en hoe dat kan omdat we toch met zn tweeën stonden. Ja mn collega ging nog allemaal dingen doen nadat ik had schoongemaakt. Not my problem. Dus dat appte ik terug. Krijg ik als reactie: kun je er voortaan opletten want het is vervelend om 's ochtends te moeten beginnen met spul van een ander schoon te maken. Eh. Bovenaan het overdrachtlijstje gister stond: rasp schoonmaken, afwassen. En hij maakt zelf echt nooit schoon, er stonden laatst 5 koffiekopjes van meneer. Doeiiiiiii