Waar erger jij je aan? #3

Ja elke keer weer die confrontatie :frowning:

Ik slaap zo slecht de laatste tijd. Steeds wakker worden zonder reden op random momenten in de nacht. Bah… :disappointed:

Dat ik iedere ochtend zo vriendelijk ben om de verwarming aan te zetten voor mijn ouders maar dat mijn vader dat niet voor mij doet als ik later opsta

1 like

Aan de zinnen die sommige mensen in facebookgroepen gebruiken.

• kan ik deze voor een prijsje overnemen?
  • heeft iemand deze voor een prijsje?
  • iemand die deze heeft voor een lief prijsje?
5 likes

Als je ergens een broodje besteld en dat komt dan op zo’n dikke plak robuust brood met harde korsten en dat broodje is dan ontiegelijk dik belegd waardoor het 2e sneetje brood er maar een beetje half op is gelegd ter decoratie.
Wil je nu dat ik de helft van mn beleg op dat tweede broodje pleur, dat broodje overhoud of moet ik als een caveman die 2 dikke plakken brood op elkaar gaan proberen af te happen aangezien het door de korsten en vele beleg niet te snijden is?!

Ik kies uiteindelijk meestal maar voor droog opeten als mn goed belegde onderste broodje al op is, maar ik erger me er kapot aan.

23 likes

Mijn schoonouders komen zo

4 likes

Hoe dit zo? Vanwege haar baan?

Dat facebook zo Fucking needy is, omdat ik er amper op kijk krijg ik dan 6 meldingen over 1 bericht. Stop it pls

18 likes

Maar HEB JE HET WEL GEZIEN!!

12 likes

Ik erger me zo erg aan het feit dat het belachelijk duur is om een tweede master te doen nadat je de eerste master al hebt afgerond…

Ik ben gelukkig nog bezig met m’n master, maar ik zit er aan te denken om hierna nog een master erbij te doen (eigenlijk nog twee, maar de ene is een onderwijsmaster en daar betaal je wel gewoon de normale prijs voor). Maar de prijs voor een tweede master als je je diploma al hebt is gewoon 15.000 euro! Hallo? Ik kan er echt met m’n pet niet bij…

En ja, er zijn mogelijkheden om die kosten te omzeilen, maar ik zou ook nog een pre-master moeten doen voor die master en ik zou dan echt niet weten of dat wel kan want alles staat overal maar vaag omschreven. Pff. Vind het echt belachelijk. Nederland is toch zogenaamd een kenniseconomie? Dus waarom zou ik dan niet nog meer kennis mogen vergaren? Het is ook niet zo dat ik alleen maar studeer en niet werk, want dat doe ik wel en nog wel voor de overheid zelf notabene.

Oke einde rant.

8 likes

Dat ik enorme koorts heb en al ruim 3.5 uur wakker ben en lig te draaien.

Ik erger mij vandaag aan drukke stations en mensen die niet doorlopen.

3 likes

@grace ja, ik zit inderdaad aan die weg te denken maar omdat ik eerst een pre-master zou moeten doen vraag ik me af of dat wel kan? Ik wil de master die ik nu doe ook niet verdpreiden over twee jaar want dan zou het cum laude predicaat dat ik waarschijnlijk ga halen niet meer gelden.

@Suvi ik heb er verder geen verstand van maar hoe kan het dan dat door het trucje dat @grace noemt alles ineens wel weer gesubsidieerd wordt? Ik vind €15.000 echt belachelijk veel voor een 1 jaar durende master. Lijkt me ook sterk dat er mensen zijn die dat er voor over hebben.

1 like

Mijn Oultook werkt weer eens niet naar behoren

Omdat het eigenlijk de bedoeling is dat mensen het bij 1 master houden. Daarom wordt de eerste gesubsidieerd. Dat wat Grace zegt is dus een trucje om daar onderuit te komen.

Ja en ik vind het dus raar dat dat ā€˜de bedoeling is’ waarom zou je niet meer mogen leren? Maar goed, zal aan mij liggen :woman_shrugging:t2:

1 like

Omdat het te veel geld kost voor de overheid en zij liever investeren in multinationals…

2 likes

ik hoop dat dat het is. Anders ligt het aan het netwerk op mijn werk. Heb er al vaker last van :stuck_out_tongue:

Aan de andere kant lekker rustig, geen mails.

Dat in deze Amac winkel 5 medewerkers zijn, er 4 uit hun neus lopen te vreten en er maar 1 op de servicebalie staat. Waar ik al 20 min in de rij sta :o_o:

Dat spele.nl het niet doet op mijn werklaptop. Durf de Sims er niet op te installeren maar zou ik eigenlijk wel moeten doen.

1 like