Waar erger jij je aan? #3

Dat mijn manager zo moeilijk doet over thuis werken. Ik heb gisteren gevraagd of het ok was om in geval van sneeuw van thuis uit te werken en dat was prima, maar toen ik vanochtend meldde dat ik effectief thuis zou blijven, deed ie moelijk omdat het in Brussel nog niet sneeuwde.
Ja jonge in Antwerpen wel.

Edit: gewoon heel die man is strontvervelend eigenlijk, jezus.

1 like

Dit inderdaad. We hadden wel wat verwacht maar ik vond een kies en prei in de vaatwasser en de broodkruimels lagen nog in de la, inclusief sluitclips van broodzakken.

2 likes

wat wat wat wat wat wat wat

1 like

Ik heb de hele planning aangepast om vandaag heel veel tijd te hebben om samen met mijn zoontje in de sneeuw te spelen. 2 hele stappen buiten, wil hij weer naar binnen en ik keek er zo naar uit.

6 likes

@Pantalones @Chesirecat

Jup. Echt super ranzig. Voordeel is wel dat je alles wel een keer of 10 bij langs gaat zodat je zeker weet dat het schoon is. Wordt het wel sneller je eigen huis.

1 like

Ik heb die scĆØne nog nooit gezien. Ik dacht dat ik altijd The extended versie keek maar blijkbaar niet. Vraag me nu ook af wat ik in de andere films heb gemist.

1 like

Maar is er met sneeuw dan echt geen mogelijkheid om naar je werk te gaan? Zo voor een dagje zou het geen probleem moeten zijn, en ik vind het ook flauw dat jouw baas nu lastig doet terwijl je het gisteren al hebt gevraagd! Maar stel dat er de hele week sneeuw is kun je toch moeilijk de hele week niet naar je werk gaan?

Dat het internet in dit huis zo fucking slecht is, dat hij niet eens YouTube filmpjes in 1x kan afspelen. Maar wel die fucking reclames tussendoor. Argghhhh

Ik kan mijn werk (copywriter/content creator) prima van thuis uit doen! Als ze mijn winterbanden willen sponsoren wil ik best komen maar aangezien ik zoals het nu is al sterk onderbetaald word kunnen ze de hoogste boom in kruipen haha.

4 likes

Ja elke keer weer die confrontatie :frowning:

Ik slaap zo slecht de laatste tijd. Steeds wakker worden zonder reden op random momenten in de nacht. Bah… :disappointed:

Dat ik iedere ochtend zo vriendelijk ben om de verwarming aan te zetten voor mijn ouders maar dat mijn vader dat niet voor mij doet als ik later opsta

1 like

Aan de zinnen die sommige mensen in facebookgroepen gebruiken.

• kan ik deze voor een prijsje overnemen?
  • heeft iemand deze voor een prijsje?
  • iemand die deze heeft voor een lief prijsje?
5 likes

Als je ergens een broodje besteld en dat komt dan op zo’n dikke plak robuust brood met harde korsten en dat broodje is dan ontiegelijk dik belegd waardoor het 2e sneetje brood er maar een beetje half op is gelegd ter decoratie.
Wil je nu dat ik de helft van mn beleg op dat tweede broodje pleur, dat broodje overhoud of moet ik als een caveman die 2 dikke plakken brood op elkaar gaan proberen af te happen aangezien het door de korsten en vele beleg niet te snijden is?!

Ik kies uiteindelijk meestal maar voor droog opeten als mn goed belegde onderste broodje al op is, maar ik erger me er kapot aan.

23 likes

Mijn schoonouders komen zo

4 likes

Hoe dit zo? Vanwege haar baan?

Dat facebook zo Fucking needy is, omdat ik er amper op kijk krijg ik dan 6 meldingen over 1 bericht. Stop it pls

18 likes

Maar HEB JE HET WEL GEZIEN!!

12 likes

Ik erger me zo erg aan het feit dat het belachelijk duur is om een tweede master te doen nadat je de eerste master al hebt afgerond…

Ik ben gelukkig nog bezig met m’n master, maar ik zit er aan te denken om hierna nog een master erbij te doen (eigenlijk nog twee, maar de ene is een onderwijsmaster en daar betaal je wel gewoon de normale prijs voor). Maar de prijs voor een tweede master als je je diploma al hebt is gewoon 15.000 euro! Hallo? Ik kan er echt met m’n pet niet bij…

En ja, er zijn mogelijkheden om die kosten te omzeilen, maar ik zou ook nog een pre-master moeten doen voor die master en ik zou dan echt niet weten of dat wel kan want alles staat overal maar vaag omschreven. Pff. Vind het echt belachelijk. Nederland is toch zogenaamd een kenniseconomie? Dus waarom zou ik dan niet nog meer kennis mogen vergaren? Het is ook niet zo dat ik alleen maar studeer en niet werk, want dat doe ik wel en nog wel voor de overheid zelf notabene.

Oke einde rant.

8 likes

Dat ik enorme koorts heb en al ruim 3.5 uur wakker ben en lig te draaien.