Waar erger jij je aan? #3

Ik erger mij vandaag aan drukke stations en mensen die niet doorlopen.

3 likes

@grace ja, ik zit inderdaad aan die weg te denken maar omdat ik eerst een pre-master zou moeten doen vraag ik me af of dat wel kan? Ik wil de master die ik nu doe ook niet verdpreiden over twee jaar want dan zou het cum laude predicaat dat ik waarschijnlijk ga halen niet meer gelden.

@Suvi ik heb er verder geen verstand van maar hoe kan het dan dat door het trucje dat @grace noemt alles ineens wel weer gesubsidieerd wordt? Ik vind €15.000 echt belachelijk veel voor een 1 jaar durende master. Lijkt me ook sterk dat er mensen zijn die dat er voor over hebben.

1 like

Mijn Oultook werkt weer eens niet naar behoren

Omdat het eigenlijk de bedoeling is dat mensen het bij 1 master houden. Daarom wordt de eerste gesubsidieerd. Dat wat Grace zegt is dus een trucje om daar onderuit te komen.

Ja en ik vind het dus raar dat dat ‘de bedoeling is’ waarom zou je niet meer mogen leren? Maar goed, zal aan mij liggen :woman_shrugging:t2:

1 like

Omdat het te veel geld kost voor de overheid en zij liever investeren in multinationals

2 likes

ik hoop dat dat het is. Anders ligt het aan het netwerk op mijn werk. Heb er al vaker last van :stuck_out_tongue:

Aan de andere kant lekker rustig, geen mails.

Dat in deze Amac winkel 5 medewerkers zijn, er 4 uit hun neus lopen te vreten en er maar 1 op de servicebalie staat. Waar ik al 20 min in de rij sta :o_o:

Dat spele.nl het niet doet op mijn werklaptop. Durf de Sims er niet op te installeren maar zou ik eigenlijk wel moeten doen.

1 like

Aan de Slechtste Chauffeur van Nederland. De mensen die eraan mee doen maar ook de ‘jury’. Helemaal idolaat van een 81-jarige dat ze het perfect heeft gedaan, de slipproef, maar ze ging maar 20 dus nee, je hebt t niet perfect gedaan!!! Met 20 slip je nauwelijks. En ze rijdt zo goed achteruit
nee! Haar broer helpt met alles, ze doet zelf niets grrrrr ga van de weg af

Dat sommige mensen op mijn werk (horeca) zo verdomde lui zijn. Ik loop de benen van m’n lijf omdat ik gewoon goed m’n best wil doen en ik het super leuk vind, maar er zijn gewoon mensen die geen flikker doen. Heb het ook aangegeven bij m’n leidinggevende maar er wordt niet echt veel aan gedaan. Is ook lastig, want als de leidinggevende langskomt doen ze ineens alsof ze wel heel hard aan het werken zijn.

Thanks! Muah, uiteindelijk nog 3 uur ofzo. Maar voel me nu al wel wat beter dan vannacht.

1 like

Vreselijk hé! Die 2 moeten echt van de weg af en niet meer terugkomen. Blinde paniek en gewoon maar doorkarren in plaats van rustig rijden en kijken :face_with_symbols_over_mouth: Ik moet het gewoon niet meer kijken want ik erger me kapot haha

1 like

DPD. Ik heb blijkbaar een pakket aangenomen terwijl er niemand thuis was. :woman_shrugging:

1 like

Een vriendin die zegt dat ze morgen niet uit eten kan omdat ze GRIEP heeft. Ik geloof het niet. Ze zo vaak ziekjes en griep is echt next level. Ze appt het ook veel te jolig dus ik geloof het gewoon echt niet. Ze is gewoon verkouden. Stel. Je. Niet. Aan. Ze appt dus dat ze nu met griep in bed ligt. En dat ze niet zeker weet of ze het gaat redden morgen. Als je nu griep hebt ga je het morgen sowieso niet redden en overmorgen ook niet en de dag daarna ook niet. Dat is griep.

3 likes

Begrijpelijk! Ik heb in de kerstvakantie griep gehad en ik kon echt NIKS meer, zo ellendig. Ik voel me sindsdien echt beledigd als mensen vrolijk rondlopen en verkondigen dat ze griep hebben.

2 likes

Dat de twee langzame oude mannen in hun stoffige winkel het servicepoint van DHL zijn en echt ALTIJD als ik iets retour stuur, mij mijn postcode en huisnummer laten opdreunen terwijl die gewoon op het pakket staan.

2 likes

Ik heb me lelijk gesneden in mijn vinger. Heel onhandig. Maar nog kutter is dat het plekje elke keer open gaat en zo’n pijn doet.

1 like

Op m’n vaders werk wordt op verjaardagen altijd getrakteerd met appelflappen. Die appelflappen komen van dezelfde bakker. Hoorde ik net dat een Poolse collega van m’n vader ineens veel meer moest betalen dan alle andere collega’s :expressionless: Nu gaan ze vanuit het bedrijf verhaal halen gelukkig

12 likes

Ik heb van die patches die je op een kussensloop kan strijken alleen ze blijven niet zitten. Ben al 4u aan het strijken