Waar erger jij je aan? #3

Aan de Slechtste Chauffeur van Nederland. De mensen die eraan mee doen maar ook de ‘jury’. Helemaal idolaat van een 81-jarige dat ze het perfect heeft gedaan, de slipproef, maar ze ging maar 20 dus nee, je hebt t niet perfect gedaan!!! Met 20 slip je nauwelijks. En ze rijdt zo goed achteruit…nee! Haar broer helpt met alles, ze doet zelf niets grrrrr ga van de weg af

Dat sommige mensen op mijn werk (horeca) zo verdomde lui zijn. Ik loop de benen van m’n lijf omdat ik gewoon goed m’n best wil doen en ik het super leuk vind, maar er zijn gewoon mensen die geen flikker doen. Heb het ook aangegeven bij m’n leidinggevende maar er wordt niet echt veel aan gedaan. Is ook lastig, want als de leidinggevende langskomt doen ze ineens alsof ze wel heel hard aan het werken zijn.

Thanks! Muah, uiteindelijk nog 3 uur ofzo. Maar voel me nu al wel wat beter dan vannacht.

1 like

Vreselijk hé! Die 2 moeten echt van de weg af en niet meer terugkomen. Blinde paniek en gewoon maar doorkarren in plaats van rustig rijden en kijken :face_with_symbols_over_mouth: Ik moet het gewoon niet meer kijken want ik erger me kapot haha

1 like

DPD. Ik heb blijkbaar een pakket aangenomen terwijl er niemand thuis was. :woman_shrugging:

1 like

Een vriendin die zegt dat ze morgen niet uit eten kan omdat ze GRIEP heeft. Ik geloof het niet. Ze zo vaak ziekjes en griep is echt next level. Ze appt het ook veel te jolig dus ik geloof het gewoon echt niet. Ze is gewoon verkouden. Stel. Je. Niet. Aan. Ze appt dus dat ze nu met griep in bed ligt. En dat ze niet zeker weet of ze het gaat redden morgen. Als je nu griep hebt ga je het morgen sowieso niet redden en overmorgen ook niet en de dag daarna ook niet. Dat is griep.

3 likes

Begrijpelijk! Ik heb in de kerstvakantie griep gehad en ik kon echt NIKS meer, zo ellendig. Ik voel me sindsdien echt beledigd als mensen vrolijk rondlopen en verkondigen dat ze griep hebben.

2 likes

Dat de twee langzame oude mannen in hun stoffige winkel het servicepoint van DHL zijn en echt ALTIJD als ik iets retour stuur, mij mijn postcode en huisnummer laten opdreunen terwijl die gewoon op het pakket staan.

2 likes

Ik heb me lelijk gesneden in mijn vinger. Heel onhandig. Maar nog kutter is dat het plekje elke keer open gaat en zo’n pijn doet.

1 like

Op m’n vaders werk wordt op verjaardagen altijd getrakteerd met appelflappen. Die appelflappen komen van dezelfde bakker. Hoorde ik net dat een Poolse collega van m’n vader ineens veel meer moest betalen dan alle andere collega’s :expressionless: Nu gaan ze vanuit het bedrijf verhaal halen gelukkig

12 likes

Ik heb van die patches die je op een kussensloop kan strijken alleen ze blijven niet zitten. Ben al 4u aan het strijken

Zeggen dat je het lief vindt dat ze aan je denkt maar dat je geheugen zo snel vol raakt dus of ze geen filmpjes meer wil sturen

Als mensen zeggen; ik en mijn vrienden. Krijg dan een error in mijn hoofd.

10 likes

Hele late reactie, maar vaak kan je op het jaar drukken en daar het juiste geboortejaar selecteren! Dan hoef je niet helemaal maand voor maand terug te bladeren.

Haha no wat vervelend! Gelukkig was het dan ‘maar’ 29 jaar en niet 92 :stuck_out_tongue:

1 like

Ik maak me ook altijd zo onredelijk druk om dingen.

Ik had wat shampoo en conditioner besteld. Was ik me vanochtend eerst druk aan het maken of ik wel het juiste adres had ingevuld (ja) en toen dat ik nog geen verzendbevestiging had gekregen. Ik toch maar mailen en die verkoper mailde heel snel terug dat ze het op de post had gedaan en dat ik vandaag een track and trace zou krijgen. Nou, vijf uur, nog niks. Dus ik weer mailen van ‘uhm hallo heb je een verzendbewijs voor me?’. Hele tijd vet onrustig erdoor en wat als het nou in het weekend komt en dan is mijn werk dicht en waar gaat het pakket dan heen en waaaahh. Ontvang ik net gewoon zo’n geautomatiseerde verzendbevestiging en komt ie morgen :sweat_smile: Weer eens paniek om niks. Snap ook niet waar het vandaan komt, het komt altijd wel goed.

1 like

Ik erger me aan dat de bank niet opschiet met onze hypotheek. Aanvraag is goedgekeurd, maar we hebben nog steeds niet gehoord wanneer we mogen tekenen. :expressionless::expressionless::expressionless:

1 like

Ik kom allemaal Nederlanders tegen en bijna aaaaaaltijd gaat het gesprek over hoe duur iets is, geniet gewoon ff van je vakantie ipv steeds na te denken over of iets een paar euro meer kost of niet

6 likes

Dat ik van 8 tot 12 vergadering heb op het werk, en dan pas weer om 16:00 hoef te werken :expressionless:

Krijg je er wel voor betaald?