Waar erger jij je aan? #3

Zeggen dat je het lief vindt dat ze aan je denkt maar dat je geheugen zo snel vol raakt dus of ze geen filmpjes meer wil sturen

Als mensen zeggen; ik en mijn vrienden. Krijg dan een error in mijn hoofd.

10 likes

Hele late reactie, maar vaak kan je op het jaar drukken en daar het juiste geboortejaar selecteren! Dan hoef je niet helemaal maand voor maand terug te bladeren.

Haha no wat vervelend! Gelukkig was het dan ‘maar’ 29 jaar en niet 92 :stuck_out_tongue:

1 like

Ik maak me ook altijd zo onredelijk druk om dingen.

Ik had wat shampoo en conditioner besteld. Was ik me vanochtend eerst druk aan het maken of ik wel het juiste adres had ingevuld (ja) en toen dat ik nog geen verzendbevestiging had gekregen. Ik toch maar mailen en die verkoper mailde heel snel terug dat ze het op de post had gedaan en dat ik vandaag een track and trace zou krijgen. Nou, vijf uur, nog niks. Dus ik weer mailen van ‘uhm hallo heb je een verzendbewijs voor me?’. Hele tijd vet onrustig erdoor en wat als het nou in het weekend komt en dan is mijn werk dicht en waar gaat het pakket dan heen en waaaahh. Ontvang ik net gewoon zo’n geautomatiseerde verzendbevestiging en komt ie morgen :sweat_smile: Weer eens paniek om niks. Snap ook niet waar het vandaan komt, het komt altijd wel goed.

1 like

Ik erger me aan dat de bank niet opschiet met onze hypotheek. Aanvraag is goedgekeurd, maar we hebben nog steeds niet gehoord wanneer we mogen tekenen. :expressionless::expressionless::expressionless:

1 like

Ik kom allemaal Nederlanders tegen en bijna aaaaaaltijd gaat het gesprek over hoe duur iets is, geniet gewoon ff van je vakantie ipv steeds na te denken over of iets een paar euro meer kost of niet

6 likes

Dat ik van 8 tot 12 vergadering heb op het werk, en dan pas weer om 16:00 hoef te werken :expressionless:

Krijg je er wel voor betaald?

Dat ik wakker geworden ben met de liedjes van Juf Roos in mijn hoofd. Vreselijk

1 like

Mannen die je zo vreselijk gaan zitten aanstaren in het OV. Laat me met rust???

12 likes

Jaa dat wel ja. Maar dan nog. Net huis, dus even wat eten en stofzuigen en dan kunnen we weer langzaam gaan.

1 like

Ik heb me net klaar gemaakt in 3 kwartier, dus mijn vriend had alle tijd om tegelijk met mij klaar te zijn maar nee het moment dat ik klaar ben gaat hij zich pas aankleden

9 likes

Hebben wij dezelfde vriend?

Dat mensen zomaar foto’s van de baby van een ander op Facebook zetten. Dat je op kraambezoek gaat betekent niet dat je maar foto’s mag gaan lopen maken en die op Facebook kan pleuren.

7 likes

De BTW is ook omhoog gegaan per 1 januari. Maar dat zal niet heel veel schelen.
Ben benieuwd hoe dit afloopt! Hou ons op de hoogte.

Omdat degene van wie de baby is er ook niet blij mee is

Ik vind katten heel leuk maar ik word echt gek van eentje hier in de buurt. Beest is chronisch aan het janken, zowel 's nachts als overdag, het liefst ook op het lage dak vlakbij het hoofdeinde van mn bed. :rage:

Verschrikkelijk ja! Schoonmoeder heeft daar op het begin een handje aan gehad.

1 like