Klein beetje off-topic, maar m’n droom is om een tijdje in Kopenhagen te wonen. Wat is een reële schatting voor een kamer oid (hoeft niet hartje stad)?
Ah ja zoiets verwachtte ik wel! Moet haalbaar zijn hoop ik. Bedankt in ieder geval
Mijn huisgenoten stampen super hard als ze op de trap lopen. Doe normaal je bent geen olifant.
Nee want het is denk ik een beetje een onredelijke ergernis van mij haha, dit huis is best oud en krakkemikkig en ik denk niet dat het expres is. Misschien klinkt het ook wel zo als ik de trap op loop. Dat van jou klinkt wel alsof hij helemaal geen rekening met jou houdt, daar mag je best wat van zeggen vind ik!
Kwam een keer op het vliegveld van Lissabon een voetbalteam tegen dus ik even googelen welke. Kreeg sindsdien live updates als pushmeldingen van elke wedstrijd in de derde divisie daar. Thx Google.
Ik kan nergens (behalve bij gucci) een portemonnee vinden die ik mooi vind. En gucci vond ik echt te duur
Hahah ik kreeg die ook ineens
Wat stom dat je vriend je negeert Ik weet niet wat voor band je met je vader hebt, maar als het gesprek over het klusproject niet heel dringend is kun je misschien tegen hem zeggen dat je even niet zo lekker in je vel zit en het lastig vindt om hier goed op te reageren en dat je er later op terugkomt? Dan weet je vader iig dat er iets is en dat je misschien onterecht wat kribbig reageert. Snap dat je je ergert, maar misschien is het goed om het even te laten, wat afleiding te zoeken met een serie of boek of desnoods een huishoudelijk klusje zodat de boosheid even zakt en jullie er later weer redelijk over kunnen praten? Gezegd door iemand die ook alles meteen wil uitpraten en in boosheid ook niet altijd verstandig reageert, dus ik snap dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Hopelijk kunnen jullie het gauw oplossen!
Verkeerde topic
Ja echt dit hoor! Mijn vriend stampte altijf als een olifant de trap op met slippers en daar werd ik wakker van (en ik slaap heel vast dus kun je nagaan), hij geloofde me steeds niet want “zal wel meevallen joh” en toen heb ik het een keer voor gedaan. Nu doet ie zn slippers uit op de trap haha.
Ik moet zeggen, ik ben jaloers op mensen die dat zo hebben en kunnen houden. Lekker minimalistisch. Ik zou dan zo beginnen en na een half jaar is de kast ontploft met troep.
Dat ik niks ruik / proef door mijn verkoudheid. Ik had zoveel zin in m&m’s vanavond in de bios
Maar sommige mensen komen alleen tot rust als er gezelligheid/onnodige spulletjes staan.
Ik voel me veel meer ontspannen in een huis waar er warmte is gecreëerd door persoonlijke spullen/accessoires dan in een woonkamer waar bijna niks staat. Goed om me te concentreren in het kader van thuiswerken, maar echt fijn rustig op de bank zit ik dan niet.
Er bestaat een middenweg tussen een enorme rotzooi/overal onnodige spullen en wel wat spullen.
Dat is zoooo kut altijd ja
Dat de klusjesman, ingehuurd door mijn onbekwame huisbaas, nu al voor de derde keer niet lijkt op te dagen.
Is goed joh blijven we wel nog een paar dagen slapen in een kamer waar het hooguit 12° wordt.
Als ik al een beetje chagrijnig ben of niet helemaal mijn dag heb dan word ik zó intolerant. Ik zit me nu in de trein dood te ergeren aan twee stereotiepe studentes.
Iedere drie zinnen gebruiken ze het woord chill. Ze hebben een extreme Gooische r. Ze hebben het over reizen naar Thailand en Zuid Amerika. Ze klagen over een tentamen wat één van de twee op één punt na niet gehaald heeft en dat dat echt niet kan van die docent. Ze hebben het er over of ze vanavond wijntjes gaan drinken of bierrrr. Ze gebruiken continu het bijwoord ‘ziek’ om hun zinnen kracht bij te zetten.
Mag ik ze slaan?
(Ik erger me trouwens net zo zeer aan mijn eigen onverdraagzaamheid als aan hun gesprek hoor.)
Ik word helemaal gek van de examens. Zou zó graag al werken, maar niemand begrijpt me?
Ik ben ook bijna afgestudeerd, maar de laatste loodjes wegen duidelijk het zwaarst
Wat vervelend! Waarom maakte je vriend het huis trouwens niet in orde?
Ik zou zelf gedaan hebben alsof ik niet thuis was tbh, ik kan er echt slecht tegen als iemand mijn vrije dag afpakt en ben niet flexibel genoeg voor dat soort dingen haha
Oh dan is het wel logisch! Ik ben op mijn hoede wanneer ik dit soort dingen lees omdat ik de laatste tijd zoooveel verhalen hoor van vrouwen die alles automatisch opruimen en schoonmaken terwijl hun vriend niets doet… maar gelukkig is dat bij jullie dus niet het geval
Hopelijk blijft Pietje maar kort!