Waar erger jij je aan? #3

Fietsen in de regen met wind en een bril met regendruppels…

Maaaar nu ben ik thuis en lig ik onder een dekentje :orange_heart:

3 likes

Gisteren was ik met een vriendin en de vriendengroep van haar vriend weg. Ze wouden graag stoppen bij een fast-food chain. Vraagt die vriendin ‘kun je daar wel iets eten’ gezien ik vegan eet. Nou, hek van de dam hoor. Die 4 jongens hebben niets anders gedaan dan een uur lang veganisten/vegetariërs afzeiken inclusief de afsluitende opmerking dat vegans altijd zo hard rondschreeuwen dat ze vegan zijn. Zo f*cking kinderachtig, ik begon er niet eens over?

12 likes

Hij heeft wel een keer geprobeerd Nederlands te leren bij de nonnen, maar volgens mij is Nederlands ook best een lastige taal om te leren. Ik denk dat als ie het gebrekkig zou spreken het ook niet zo goed over zou komen in het programma.

Ja dat is waar.

Dat ik ziek ben en dus niks kan doen. En ik nog zeggen dat ik op zaterdagavond naar Geleen zou gaan zodat ik een friet Akropolis naar binnen zou kunnen schuiven :cry:

5 likes

Op mijn werk werken heel veel vrouwen in de leeftijd van mijn moeder en ze zijn echt heel lief maar ze moederen wel echt over me? Ik drink te veel water, ik drink te veel cola, aspartaam is ongezond en ik moet naar de dokter voor mijn huiduitslag bla bla bla

5 likes

Mijn vriend heeft me gewoon weer snachts alleen naar huis laten lopen… hoe gaat hij dat doen als we naar het nieuwe huis 20 min door platteland en bos moeten fietsen?! Moet ik dan ook maar alleen gaan?

Soms denk ik echt dat samen een huis kopen de grootste fout in mijn leven gaat zijn.

Nee feestje in het dorp waar we samen naar toe gingen, om half2 zei hij “ja ik ga zo mee”. Om half3 wilde ik écht gaan en toe zei die doodleuk ja ga maar.

Alweer. Zo gaat het altijd.

1 like

Ik heb dit zo vaak gehad en ik zeg nu ook om half 2 van ‘ga je dan echt mee na dit biertje want anders ga ik nu gewoon zonder jou weg’.
Meestal ga ik dan dus zonder hem weg maar ik erger me iig niet meer dat uur en de hele weg naar huis.
Ben je boos omdat die had gezegd mee te willen en toen niet mee te gaan of omdat die je alleen liet lopen en je dat onveilig vindt?

Ik ga altijd ook uiteindelijk alleen. Ik ben gewoon boos dat het altijd zo gaat. Het is zelfs zo erg dat als mijn vriendinnen naar huis gaan dat ze me voor de gein sterkte wensen, omdat ze weten dat jij nooit mee wilt.

Hoezo kun je niet gewoon een keer met mij mee gaan? Hoezo moet je ALTIJD tot het einde blijven. Ik voel me hartstikke veilig in dat kleine dorp, het is gewoon een principe kwestie. Ik lijk elke keer de zeurende vriendin…

Ga. Gewoon. Een. Keer. Mee.

4 likes

Oh ik herken je zo goed. En dan vooral dat die zegt van ja ik ga zo echt mee wacht even. Dus ik zit daar te wachten terwijl ik er al geen flikker meer aan vind en dan zegt die ‘ja toch nog 1 biertje’. Joh rot een eind op en ga gewoon met me mee.
Ik heb hier ook zo vaak stennis om geschopt. Soms ging die dan uiteindelijk toch mee maar altijd gedoe.
Tegenwoordig zeg ik dus gewoon dat ik ga. Als die dan zegt dat die mee wil spreek ik iets met hem af van nog 1 biertje. En anders ben ik gewoon weg, ookal is die maar een half uur later thuis dan ik.

Ooh en het toppunt! Als hij er klaar mee is zegt die ‘kom, we gaan!’ en dan is er echt geen ruimte voor mijn biertje (al zeg ik dan ook gewoon dat hij best weg mag maar ik niet mee ga)

Dat laatste is dus in 6 jaar tijd nog nooit voorgekomen hahah! Het is hier nu echt oorlog, klinkt echt dom maar dit was echt de druppel.

Omdat ik het na al die jaren gewoon best een keer fijn zou vinden om na een feestje samen naar huis te gaan, en niet na een uur “ik ga zo mee” toch weer alleen te moeten gaan.

Als dit af en toe was zou je me echt niet horen klagen.

Snap ik helemaal. Heb het zo vaak ook gehad en m’n vriend zich van weinig kwaad bewust.
We gaan de laatste tijd niet veel meer uit maar ik heb het nu helemaal geaccepteerd. Als we uitgaan zie ik ons gewoon niet als koppel dus ik bepaal wanneer ik weg wil en dan ga ik weg.
Maar hij is er ook makkelijker in geworden en heeft minder behoefte de eindtijd te halen.

Dit is zo irritant! Ik begrijp je volledig. Lekker lullig van hem.

Mijn man was ook zo. Als ik naar huis wilde en hij niet, dan bleven we. Als hij naar huis wilde en ik niet, dan gingen we. Totdat we een keer op een feestje waren waar ik echt geen zin in had, we zouden maar een uurtje blijven maar hij vond het reuze gezellig. Toen ben ik na 3 keer vragen gewoon gegaan (was met de auto) en heeft hij uiteindelijk ruim 20km naar huis moeten lopen :joy: toen was het daarna wel duidelijk haha.

31 likes

Over een paar maanden gaan we verhuizen, dan kan ik dit ook doen :smiling_imp:

Alleen loopt ie dan naar z’n ouders en slaapt ie daar hahahah

1 like

Mijn kwaaltjes in 2019:

• verkoudheid
  • nog een verkoudheid
  • allergische reactie op vaccinatie
  • blaasontsteking die ik nog probeer weg te drinken
    EN JANUARI IS NOG NIET EENS VOORBIJ.
4 likes

Maar waarom dan? Ik snap het ook echt niet, als veiligheid het probleem niet is. En zelf zou ik dat als je vriend heel irritant vinden dan ook. Of wonen jullie apart nu nog en zijn dit de momenten waarop jullie eigenlijk samen zouden slapen?

4 likes

Ik vind het gewoon fucking ongezellig en ik snap gewoon niet dat je al-tijd als laatste wilt blijven (dat is ergenis op zich) en ja we wonen beide nog thuis dus zien elkaar maar 2x in de week.

Ik snap op zich wel dat het irritant is, ik zou me waarschijnlijk ook ergeren, maar van je vriend snap ik het ook goed. Ik haat het ook als ik met vriendinnen ben en ze om half 2 of half 3 zeggen: kom we gaan, terwijl ik het gewoon gezellig vind en nog niet wil gaan.
Als je al 6 jaar samen bent en hij wilt altijd tot het einde blijven op feestjes, is dat toch een eigenschap die je misschien moet accepteren :sweat_smile: anders heb je dus elk feestje ruzie?

2 likes