Waar erger jij je aan? #3

Dat ik niks ruik / proef door mijn verkoudheid. Ik had zoveel zin in m&m’s vanavond in de bios :disappointed_relieved:

Maar sommige mensen komen alleen tot rust als er gezelligheid/onnodige spulletjes staan.
Ik voel me veel meer ontspannen in een huis waar er warmte is gecreëerd door persoonlijke spullen/accessoires dan in een woonkamer waar bijna niks staat. Goed om me te concentreren in het kader van thuiswerken, maar echt fijn rustig op de bank zit ik dan niet.
Er bestaat een middenweg tussen een enorme rotzooi/overal onnodige spullen en wel wat spullen.

6 likes

Dat is zoooo kut altijd ja :sob:

1 like

Dat de klusjesman, ingehuurd door mijn onbekwame huisbaas, nu al voor de derde keer niet lijkt op te dagen.

Is goed joh blijven we wel nog een paar dagen slapen in een kamer waar het hooguit 12° wordt.

Als ik al een beetje chagrijnig ben of niet helemaal mijn dag heb dan word ik zó intolerant. Ik zit me nu in de trein dood te ergeren aan twee stereotiepe studentes.

Iedere drie zinnen gebruiken ze het woord chill. Ze hebben een extreme Gooische r. Ze hebben het over reizen naar Thailand en Zuid Amerika. Ze klagen over een tentamen wat één van de twee op één punt na niet gehaald heeft en dat dat echt niet kan van die docent. Ze hebben het er over of ze vanavond wijntjes gaan drinken of bierrrr. Ze gebruiken continu het bijwoord ‘ziek’ om hun zinnen kracht bij te zetten.

Mag ik ze slaan?

(Ik erger me trouwens net zo zeer aan mijn eigen onverdraagzaamheid als aan hun gesprek hoor.)

14 likes

Ik word helemaal gek van de examens. Zou zó graag al werken, maar niemand begrijpt me?

1 like

Ik ben ook bijna afgestudeerd, maar de laatste loodjes wegen duidelijk het zwaarst :flushed:

Wat vervelend! Waarom maakte je vriend het huis trouwens niet in orde?

Ik zou zelf gedaan hebben alsof ik niet thuis was tbh, ik kan er echt slecht tegen als iemand mijn vrije dag afpakt en ben niet flexibel genoeg voor dat soort dingen haha

Oh dan is het wel logisch! Ik ben op mijn hoede wanneer ik dit soort dingen lees omdat ik de laatste tijd zoooveel verhalen hoor van vrouwen die alles automatisch opruimen en schoonmaken terwijl hun vriend niets doet… maar gelukkig is dat bij jullie dus niet het geval :smiley:

Hopelijk blijft Pietje maar kort!

Fietsen in de regen met wind en een bril met regendruppels…

Maaaar nu ben ik thuis en lig ik onder een dekentje :orange_heart:

3 likes

Gisteren was ik met een vriendin en de vriendengroep van haar vriend weg. Ze wouden graag stoppen bij een fast-food chain. Vraagt die vriendin ‘kun je daar wel iets eten’ gezien ik vegan eet. Nou, hek van de dam hoor. Die 4 jongens hebben niets anders gedaan dan een uur lang veganisten/vegetariërs afzeiken inclusief de afsluitende opmerking dat vegans altijd zo hard rondschreeuwen dat ze vegan zijn. Zo f*cking kinderachtig, ik begon er niet eens over?

12 likes

Hij heeft wel een keer geprobeerd Nederlands te leren bij de nonnen, maar volgens mij is Nederlands ook best een lastige taal om te leren. Ik denk dat als ie het gebrekkig zou spreken het ook niet zo goed over zou komen in het programma.

Ja dat is waar.

Dat ik ziek ben en dus niks kan doen. En ik nog zeggen dat ik op zaterdagavond naar Geleen zou gaan zodat ik een friet Akropolis naar binnen zou kunnen schuiven :cry:

5 likes

Op mijn werk werken heel veel vrouwen in de leeftijd van mijn moeder en ze zijn echt heel lief maar ze moederen wel echt over me? Ik drink te veel water, ik drink te veel cola, aspartaam is ongezond en ik moet naar de dokter voor mijn huiduitslag bla bla bla

5 likes

Mijn vriend heeft me gewoon weer snachts alleen naar huis laten lopen… hoe gaat hij dat doen als we naar het nieuwe huis 20 min door platteland en bos moeten fietsen?! Moet ik dan ook maar alleen gaan?

Soms denk ik echt dat samen een huis kopen de grootste fout in mijn leven gaat zijn.

Nee feestje in het dorp waar we samen naar toe gingen, om half2 zei hij “ja ik ga zo mee”. Om half3 wilde ik écht gaan en toe zei die doodleuk ja ga maar.

Alweer. Zo gaat het altijd.

1 like

Ik heb dit zo vaak gehad en ik zeg nu ook om half 2 van ‘ga je dan echt mee na dit biertje want anders ga ik nu gewoon zonder jou weg’.
Meestal ga ik dan dus zonder hem weg maar ik erger me iig niet meer dat uur en de hele weg naar huis.
Ben je boos omdat die had gezegd mee te willen en toen niet mee te gaan of omdat die je alleen liet lopen en je dat onveilig vindt?

Ik ga altijd ook uiteindelijk alleen. Ik ben gewoon boos dat het altijd zo gaat. Het is zelfs zo erg dat als mijn vriendinnen naar huis gaan dat ze me voor de gein sterkte wensen, omdat ze weten dat jij nooit mee wilt.

Hoezo kun je niet gewoon een keer met mij mee gaan? Hoezo moet je ALTIJD tot het einde blijven. Ik voel me hartstikke veilig in dat kleine dorp, het is gewoon een principe kwestie. Ik lijk elke keer de zeurende vriendin…

Ga. Gewoon. Een. Keer. Mee.

4 likes

Oh ik herken je zo goed. En dan vooral dat die zegt van ja ik ga zo echt mee wacht even. Dus ik zit daar te wachten terwijl ik er al geen flikker meer aan vind en dan zegt die ‘ja toch nog 1 biertje’. Joh rot een eind op en ga gewoon met me mee.
Ik heb hier ook zo vaak stennis om geschopt. Soms ging die dan uiteindelijk toch mee maar altijd gedoe.
Tegenwoordig zeg ik dus gewoon dat ik ga. Als die dan zegt dat die mee wil spreek ik iets met hem af van nog 1 biertje. En anders ben ik gewoon weg, ookal is die maar een half uur later thuis dan ik.

Ooh en het toppunt! Als hij er klaar mee is zegt die ‘kom, we gaan!’ en dan is er echt geen ruimte voor mijn biertje (al zeg ik dan ook gewoon dat hij best weg mag maar ik niet mee ga)