Waar erger jij je aan? #3

Gelukkig deelt niet iedereen dezelfde ergernis. Ik ben echt te geirriteerd hiervoor dus laat het er maar bij, haha!

(Niks persoonlijks naar jou!)

1 like

Toch maar een extra bontjassie kopen dan

2 likes

Dat als ik het topic ‘het gras van de buren is niet altijd groener’ zie staan, ik al-tijd een split second denk: yes leuk, een topic over hoe je naïef kunt denken dat die en die het zo makkelijk heeft in het leven maar dat dat uiteindelijk na meer te weten te komen over ze, totaal onwaar blijkt.

Om het tweede splitsecond weer te realiseren dat het over een ander forum gaat.

Elke keer weer.

10 likes

Dat tegenwoordig zoveel mensen na typen wanneer ze naar bedoelen, of ma typen wanneer ze maar bedoelen. Ik snap echt niet wat hier zo moeilijk aan is?

3 likes

Algehele verpaupering van de samenleving.

5 likes

Dat ik heel enthousiast mijn eerste workout in een jaar tijd heb ingepland voor morgen, samen met een collega, en ik nog steeds zit te wachten op de stortvloed van mijn menstruatie.
Ik durf te wedden dat het morgen stipt om 19u, het uur van de groepsles, allemaal komt vloeien. Fijn fijn fijn.

2 likes

Dat ik het niet voor elkaar krijg om mijn haar minder vaak te wassen. Ik doe regelmatig pogingen om het uit te stellen / de periode van niet wassen te rekken, maar het wil niet lukken.

Mijn haar is gewoon altijd vettig op de tweede dag en hangt er dan behoorlijk zielig bij. Doordat het heel fijn en vooral heel sluik is kom ik er ook niet mee weg.

1 like

Ik had dit ook altijd, soms waste ik het dan toch een dag later en deed een hoge staart in maar het werd echt niet minder snel vet.
Nu heb ik een blokshampoo via m’n kapper zonder sls en sles enzo (ze heet natuurlijk Chris) en ik gebruik alleen nog appelazijn met water als conditioner en nu kan ik het gewoon tot 5 dagen niet wassen!
Het was een weekje of 2 max wennen aan de nieuwe shampoo en daarna heb ik het opgebouwd tot 5 dagen nu dus.
En als het vettig wordt spoel ik m’n haar met dat azijnwater en dan scheelt het ook weer een beetje :smiley:

2 likes

Als ik bij de Lidl ben moet ik altijd vragen om die vitamini zegeltjes terwijl de personen voor mij ze gewoon krijgen. Zie ik er dan uit alsof niet van knuffeltjes hou? Of alsof ik geen kinderen zou kunnen hebben? NEE
Ik spaar ze voor mijn hond haha.

31 likes

Hahahahahahaha trut

Omg same! Ik probeer het nu al sinds oktober te rekken, maar alleen op dag twee is het nog ok. Dag drie is het echt alweer eigenlijk te vettig dus ik doe vaak dan maar een strakke hoge staart en zo lukt het om alleen twee keer per week te wassen, maar iedereen zegt altijd van; ja je haar wordt vet omdat je het te veel wast en je moet het trainen. Ik merk niets van dat trainen :stuck_out_tongue:

2 likes

Aan de mensen hier naast mij in de bibliotheek die keihard aan het praten en lachen zijn.

Dat ik 1 dag te vroeg ongesteld ben geworden. Normaal is het altijd op dinsdag en nooit op maandag.

Arghh gewoon naar. Had natuurlijk geen rekening mee gehouden en heb een bijna witte onderbroek aan.

Dat de nieuwe kapper waar ik heen ben gegaan net als zijn 100 voorgangers dacht dat hij wel volume in mijn supersteile en dunne haar kon knippen.
En dat is natuurlijk niet gelukt. Door als die laagjes ziet het eruit alsof de ratten eraan geknaagd hebben en ik ben nu veel meer tijd aan mijn haar kwijt want als ik er niets aan doe is het nóg stommer en ik moet nu elke ochtend föhnen omdat ik wakker word met coupe ravage.

En dan zegt een collega dat ze het veel leuker vindt nu, want “nu gebeurt er tenminste iets met je haar” :rage:

Stomste is natuurlijk dat ik er weer in ben getrapt.

8 likes

Dat ik paniek heb omdat ik maar €300,- kan uitgeven deze maand terwijl dat volgens mij een heel goed bedrag is.

1 like

Ik heb ook altijd collega’s die mekkeren dat ik laagjes moet knippen in mijn haar. Maar ik heb dus ook heel stijl hoor en dan ziet het er idd niet uit. En iedere keer weer, ja je moet laagjes nemen. Heb dan zooooo de neiging om recht in hun gezicht te schreeuwen: IK MOET NIKS!!!

Gelukkig heb ik nog nooit een kapper gehad die dit mij aan wilde smeren, ze zeggen meestal juist dat het met mijn haar niet mooi wordt.

4 likes

Thanks voor de tips, dat spoelen met (appel)azijnwater ga ik sowieso proberen!

Ik heb eens even op de site van jouw kapper gekeken en dat ziet er sowieso goed uit, alleen helaas totaal niet bij mij in de buurt.

@Sazie @Goldenmilk
Ik was eigenlijk best tevreden over mijn haar op één lengte. Ik heb in de loop der jaren wel geleerd wat het beste werkt voor mij, maar deze kapper klonk zo goed en enthousiast. Hij deed ook geen conditioner in mijn haar, dat vond ik een goed teken :pensive:
Nu duurt het weer zo lang voordat het allemaal even lang is. Maar ik heb mijn lesje nu wel voor altijd geleerd.

3 likes

Ah jammer, ja ze is echt geweldig. Vind het nu echt leuk naar de kapper te gaan!
Maar die appelazijn is dus iig een aanrader, en blokshampoo ook. Alhoewel ik die van de lush niet zo vind.

1 like

Nee die van Lush vind ik ook niks (heel sterk ontvettend), ik heb nu via een forummer (@Who) een shampoobar zonder SLS en SLES en die is wel heel fijn. Maar het is nog niet direct een oplossing voor mijn eeuwige vette haar.

1 like