Waar erger jij je aan? #3

Dat laatste is dus in 6 jaar tijd nog nooit voorgekomen hahah! Het is hier nu echt oorlog, klinkt echt dom maar dit was echt de druppel.

Omdat ik het na al die jaren gewoon best een keer fijn zou vinden om na een feestje samen naar huis te gaan, en niet na een uur ā€œik ga zo meeā€ toch weer alleen te moeten gaan.

Als dit af en toe was zou je me echt niet horen klagen.

Snap ik helemaal. Heb het zo vaak ook gehad en m’n vriend zich van weinig kwaad bewust.
We gaan de laatste tijd niet veel meer uit maar ik heb het nu helemaal geaccepteerd. Als we uitgaan zie ik ons gewoon niet als koppel dus ik bepaal wanneer ik weg wil en dan ga ik weg.
Maar hij is er ook makkelijker in geworden en heeft minder behoefte de eindtijd te halen.

Dit is zo irritant! Ik begrijp je volledig. Lekker lullig van hem.

Mijn man was ook zo. Als ik naar huis wilde en hij niet, dan bleven we. Als hij naar huis wilde en ik niet, dan gingen we. Totdat we een keer op een feestje waren waar ik echt geen zin in had, we zouden maar een uurtje blijven maar hij vond het reuze gezellig. Toen ben ik na 3 keer vragen gewoon gegaan (was met de auto) en heeft hij uiteindelijk ruim 20km naar huis moeten lopen :joy: toen was het daarna wel duidelijk haha.

31 likes

Over een paar maanden gaan we verhuizen, dan kan ik dit ook doen :smiling_imp:

Alleen loopt ie dan naar z’n ouders en slaapt ie daar hahahah

1 like

Mijn kwaaltjes in 2019:

• verkoudheid
  • nog een verkoudheid
  • allergische reactie op vaccinatie
  • blaasontsteking die ik nog probeer weg te drinken
    EN JANUARI IS NOG NIET EENS VOORBIJ.
4 likes

Maar waarom dan? Ik snap het ook echt niet, als veiligheid het probleem niet is. En zelf zou ik dat als je vriend heel irritant vinden dan ook. Of wonen jullie apart nu nog en zijn dit de momenten waarop jullie eigenlijk samen zouden slapen?

4 likes

Ik vind het gewoon fucking ongezellig en ik snap gewoon niet dat je al-tijd als laatste wilt blijven (dat is ergenis op zich) en ja we wonen beide nog thuis dus zien elkaar maar 2x in de week.

Ik snap op zich wel dat het irritant is, ik zou me waarschijnlijk ook ergeren, maar van je vriend snap ik het ook goed. Ik haat het ook als ik met vriendinnen ben en ze om half 2 of half 3 zeggen: kom we gaan, terwijl ik het gewoon gezellig vind en nog niet wil gaan.
Als je al 6 jaar samen bent en hij wilt altijd tot het einde blijven op feestjes, is dat toch een eigenschap die je misschien moet accepteren :sweat_smile: anders heb je dus elk feestje ruzie?

2 likes

Gelukkig deelt niet iedereen dezelfde ergernis. Ik ben echt te geirriteerd hiervoor dus laat het er maar bij, haha!

(Niks persoonlijks naar jou!)

1 like

Toch maar een extra bontjassie kopen dan

2 likes

Dat als ik het topic ā€˜het gras van de buren is niet altijd groener’ zie staan, ik al-tijd een split second denk: yes leuk, een topic over hoe je naĆÆef kunt denken dat die en die het zo makkelijk heeft in het leven maar dat dat uiteindelijk na meer te weten te komen over ze, totaal onwaar blijkt.

Om het tweede splitsecond weer te realiseren dat het over een ander forum gaat.

Elke keer weer.

10 likes

Dat tegenwoordig zoveel mensen na typen wanneer ze naar bedoelen, of ma typen wanneer ze maar bedoelen. Ik snap echt niet wat hier zo moeilijk aan is?

3 likes

Algehele verpaupering van de samenleving.

5 likes

Dat ik heel enthousiast mijn eerste workout in een jaar tijd heb ingepland voor morgen, samen met een collega, en ik nog steeds zit te wachten op de stortvloed van mijn menstruatie.
Ik durf te wedden dat het morgen stipt om 19u, het uur van de groepsles, allemaal komt vloeien. Fijn fijn fijn.

2 likes

Dat ik het niet voor elkaar krijg om mijn haar minder vaak te wassen. Ik doe regelmatig pogingen om het uit te stellen / de periode van niet wassen te rekken, maar het wil niet lukken.

Mijn haar is gewoon altijd vettig op de tweede dag en hangt er dan behoorlijk zielig bij. Doordat het heel fijn en vooral heel sluik is kom ik er ook niet mee weg.

1 like

Ik had dit ook altijd, soms waste ik het dan toch een dag later en deed een hoge staart in maar het werd echt niet minder snel vet.
Nu heb ik een blokshampoo via m’n kapper zonder sls en sles enzo (ze heet natuurlijk Chris) en ik gebruik alleen nog appelazijn met water als conditioner en nu kan ik het gewoon tot 5 dagen niet wassen!
Het was een weekje of 2 max wennen aan de nieuwe shampoo en daarna heb ik het opgebouwd tot 5 dagen nu dus.
En als het vettig wordt spoel ik m’n haar met dat azijnwater en dan scheelt het ook weer een beetje :smiley:

2 likes

Als ik bij de Lidl ben moet ik altijd vragen om die vitamini zegeltjes terwijl de personen voor mij ze gewoon krijgen. Zie ik er dan uit alsof niet van knuffeltjes hou? Of alsof ik geen kinderen zou kunnen hebben? NEE
Ik spaar ze voor mijn hond haha.

31 likes

:zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

Hahahahahahaha trut