Dat het mobiel internet in ons nieuwe huis zo kut is.
Dat mn vriend me om 1 uur vraagt hoe mn dag is, ik een heel verhaal terugstuur incl ik mis je enz en dat ie om 16:15 nog steeds niet heeft gereageerd terwijl ie wel steeds online is én t heeft gelezen
Als t je niet boeit hoezo vraag je het dan
Dat mensen mij gaan vertellen dat ik mezelf netjes moet kleden bij mijn nieuwe tijdelijke baan op kantood. Ik ben niet achterlijk hoor, kan daar zo kwaad om worden. Ik krijg donderdag een nieuwe tattoo (klein woordje) en nu gaat een vriend me vertellen dat ik lange mouwen moet gaan dragen etc. Hou lekker je bek? haha
Ongesteld zijn, mijn hoofdpijn, mijn baan en de NS
Ik erger me eraan dat ik zo ongelooflijk depressief en down wordt van thuis zitten. Dit is pas dag 1 van een periode waarvan niemand weet hoe lang die duurt en ik kan het nu al niet meer aan eigenlijk
Jaaaaaaaa! Ik was laatst met iemand en het praten toen ik het niet met haar eens was. Toen zei ze; âsorry dat je dat vindtâ . OkĂ© dan
Ik vind ook niet dat je voor alles sorry hoeft te zeggen trouwens, maar hierbij denk ik . Je kan ook geen sorry zeggen als je vind dat het niet nodig is
Als ik oortjes in heb en dan per ongeluk met dat snoertje ergens achter blijf hangen waardoor die oortjes zo bruut uit mijn oren gerukt worden Kan niet precies uitleggen waarom maar ik word daar altijd zo agressief van haha
Haha oh vreselijk is dat. Vooral als je dan bijv savonds appt âben je druk?â en je dan een verhaal terug krijgt met een legit reden waarom ie druk is. ZEG DAT DAN VANTEVOREN, vertel me over je leven man
Dat je auto helemaal gaat piepen en symbooltjes laat zien omdat er sneeuw ligt en het glad is. Alsof ik dat zonder jou irritante meldingen niet zou weten???
Ik had een keer ruzie met mijn vriend en toen stuurde hij iets als âsorry if I hurt youâ en toen werd ik nog meer kwaad want dat is niet hoe je sorry zegt!!! Niet als maar dat!
Echt opvallend veel mensen doen het. En ik had het erover met een vriendin en die zei âlief toch dat hij sorry zegtâ *-)
Pas wilde ik mijn excuses aanbieden en merkte ik dat ik ook in de âsorry als je je gekwetst voeldeâ toon kwam. Toen besefte ik dat het niet oprecht was, dat ik niet oprecht spijt voelde van wat ik had gezegd/gedaan. Eye opener wel.
Mensen die via Snapchat of instastory een soort van filmpje maken met alleen hun hoofd en dan zo naar zichzelf kijken ik denk dan altijd: ?? Why??
waarom doe je dat?
Soms staat er dan iets bij maar dan nog, ik vind dat vaak zo eigengeilerig en erger me daaraan
Vergeet het nonchalant playbacken niet
Ik weet wie jij bedoelt
Het is in de winter in kledingwinkels zo warm omdat de verwarming hoog staat. Krijg daar altijd hoofdpijn van
Ja pff, had ik net ook toen ik in een extreem warm overbelicht pashokje stond. Gelukkig ben ik goed geslaagd
Huh hahhaa wie dan? Oké je hoeft geen naam te noemen ofc. ;p
Ik typte dit nav een Snapchat story bij mij. Daar heb ik sws niemand van jullie! En ik heb een privé insta waar ik niemand van jullie op volg behalve 1 persoon
Ik denk/zie dat heel veel mensen dit doen btw, ongeacht bekenden van mij of influencers
Ik vind het echt irritant dat er zoân trend op series is. Sommige verhalen/docus worden gewoon niet beter van 12 afleveringen en/of vijf seizoenen. (Vaak ook wel hoor maar toch)
Dat je weet dat mensen een bepaald persoon niet mogen en dat ze vervolgens poeslief gaan doen tegen die persoon.
Ik vind dat zo onwijs nep.
Pijnlijk
E-mails van Academia.edu. Die ontvang ik zo ongeveer wekelijks over mijn naamgenoot uit Duitsland:
âThe name âDjayLaKnowâ is mentioned in a PDF uploaded to Academia by someone interested in Holocaust Studiesâ