Ah oké. Maar dan is dat eigenlijk meer het probleem toch? Ik snap het trouwens wel hoor ergens. Is het een goede vriendin?
Hahah dit was vorige week ofzo ook mijn ergernis. En heb toen opgezocht waarom hij nooit Nederlands praat. En de conlusie was inderdaad dat hij wel een week bij de nonnen is geweest om het te leren en hij begrijpt het ook allemaal goed. Maar voor het goed kunnen spreken zou hij nog een week ofzo intern moeten en dat zou zn vrouw nooooooit goed vinden.
Dus nu vind ik het nog stommer…
Hm misschien als jullie voorheen goede vriendinnen waren heeft ze niet door dat het voor jou voelt als opdringen. En ik snap wel dat je zo denkt als zij jou ook zo vaak heeft laten zitten voorheen. Wat ga je nu doen? Zou je dat niet willen uitspreken eens? Of haal je daarvoor al niet meer genoeg uit de vriendschap?
Ja, de Nonnen van Vught.
Dat na mijn ouders, familie en schoonfamilie, nu ook al mijn beste vriendin begint te zeuren dat ik mijn rijbewijs moet halen. 1. Ze heeft hem zelf nog niet eens en 2. Waar bemoei je je mee? Ik kom overal op de fiets of met het ov.
Ergens heb ik altijd het idee dat die programmamakers willen dat hij engels spreekt, of dat ze het in ieder geval niet erg vinden. Omdat het dan gelijk overkomt van ‘wauw we hebben iemand in de jury uit Amerika die met de echte grote sterren heeft gewerkt’. Ook al slaat dat natuurlijk nu niet echt meer ergens op want hij is al zolang in Nederland. Maar dat het dus bij zijn imago hoort ofzo. Misschien kan hij allang goed Nederlands.
Dat mijn schoonmoeder echt niet luistert.
Ik had gezegd dat ik een voxhtvreter in mijn auto heb omdat ik daar vaker met natte haren inzit e.d. en nu heb ik een nieuwe auto en vind ze dat het niet meer nodig is?!??
Ja euh weet even de rede waarom ik het doe. Ze bemoeit zich weer eens te veel met vanalles.
Gekke steken bij mijn rechter eierstok
Lekker specifiek maar heb dit vaker en nu wilde ik net slapen
Ik stuitte op deze video. Vanaf 05:10 min gaat ze teringtraag een komkommer en wat tomaten snijden. Ik erger me echt meer dan zou moeten. Kan het met moeite aanzien, daarbij ook nog dat kut geluid van die glazen snijplank.
Ik erger me echt kapot aan mezelf. Ik verveel me zo erg de laatste weken, omdat ik geen uitdaging oid meer heb in mijn leven. Mijn werk kan ik inmiddels slapend doen en ik hoef er niet meer bij na te denken. Verder kijk ik alleen maar series, hang ik op de bank of lees ik een boek. Ik heb ook geen zin om de deur uit te gaan en normaal gesproken erger ik me niet aan mijn luiheid, maar nu wel. Mijn omgeving wordt gek van mijn gezeur over mijn quarterlife crisis
wow dit is echt anti-asmr. leuk voor laaggevoeligen misschien maar brr
Haha dit heb ik vorig jaar ook meerdere malen gehad. Ik dacht toen dat het eraan lag dat ik een meestal een rugzak draag, dus er dan niet als een moeder uitzie? En ook nog niet als een oma die ze spaart voor haar kleinkind (maar een tante voor haar nichtje). Vind het sowieso wel vreemd, ze moeten toch aan elke klant hetzelfde vragen wat betreft zegels?
Voorwaardelijke verontschuldigingen (als dit al de juiste term is). “Sorry als je je kut voelt door iets dat ik heb gedaan” in plaats van “sorry dat ik dat heb gedaan” of “sorry dat ik je een kut gevoel heb gegeven”. Ben zelf echt totaal niet heilig maar ik probeer erop te letten en het is echt frappant hoe vaak ik dit hoor en ik vind het zo onoprecht overkomen en ook wel een beetje getuigen van een gebrek aan zelfreflectie Zag je ook vaak in statements n.a.v. #MeToo. Het is misschien echt maar een nuanceverschil maar ik vind dat het een verontschuldiging kan maken of kraken. “Sorry als ik je gekwetst heb” of “sorry dat ik je gekwetst heb”, bij die eerste leg je toch gewoon de schuld van het gebeuren bij de reactie van de ander?
Edit: Om even het moreel superioriteitsgehalte wat te proberen temperen, ik deed dit zelf heel vaak en ben er ooit eens op een harde manier gewezen. Heel blij dat die persoon het lef had om dat te doen.
Dat het mobiel internet in ons nieuwe huis zo kut is.
Dat mn vriend me om 1 uur vraagt hoe mn dag is, ik een heel verhaal terugstuur incl ik mis je enz en dat ie om 16:15 nog steeds niet heeft gereageerd terwijl ie wel steeds online is én t heeft gelezen
Als t je niet boeit hoezo vraag je het dan
Dat mensen mij gaan vertellen dat ik mezelf netjes moet kleden bij mijn nieuwe tijdelijke baan op kantood. Ik ben niet achterlijk hoor, kan daar zo kwaad om worden. Ik krijg donderdag een nieuwe tattoo (klein woordje) en nu gaat een vriend me vertellen dat ik lange mouwen moet gaan dragen etc. Hou lekker je bek? haha
Ongesteld zijn, mijn hoofdpijn, mijn baan en de NS
Ik erger me eraan dat ik zo ongelooflijk depressief en down wordt van thuis zitten. Dit is pas dag 1 van een periode waarvan niemand weet hoe lang die duurt en ik kan het nu al niet meer aan eigenlijk
Jaaaaaaaa! Ik was laatst met iemand en het praten toen ik het niet met haar eens was. Toen zei ze; ‘sorry dat je dat vindt’ . Oké dan
Ik vind ook niet dat je voor alles sorry hoeft te zeggen trouwens, maar hierbij denk ik . Je kan ook geen sorry zeggen als je vind dat het niet nodig is
Als ik oortjes in heb en dan per ongeluk met dat snoertje ergens achter blijf hangen waardoor die oortjes zo bruut uit mijn oren gerukt worden Kan niet precies uitleggen waarom maar ik word daar altijd zo agressief van haha