Ik kwam deze gisteren tegen, in een informatieve flyer van de gemeente nota bene
Hoezo is 't zo moeilijk
Ik kwam deze gisteren tegen, in een informatieve flyer van de gemeente nota bene
Aan mensen (mân moeder, love haar verder hoor) die onnodig lang hun pinpas tegen het pinapparaat houden. HET HOEFT NIET ZO LANG. Nu gaat ie piepen. Ik erger me hier echt meer aan dan zou moeten.
Mensen die voor de poortjes van de fietsenstalling wachten op anderen waardoor je niet je door de poortjes kan en ubh de stalling niet uit kan zonder je eruit te moeten beuken
Dat mijn moeder gaat solliciteren op een administratieve functie maar dat ze werkelijk niet eens zelf haar cv kan openen op haar laptop??? Dus ik zeg ja kun je alvast oefenen voor je nieuwe baan
Dat ik 1 paar schoenen heb waarbij er altijd gaten in sokken bij mijn tenen krijg terwijl ze totaal niet krap zitten en zelfs als ik mijn nagels super kort knip gebeurd het.
Nouja, vandaag die schoenen voor het eerst weer aangehad en gelijk gaten bij beide voetenâŠ
Waarschijnlijk is je schoen aan de binnenkant bovenkant bij je tenen kapot.
Dam heb ik vaak kapotte sokken.
Dat het weer over éénen is voor ik op bed lig en ik zou vroeg gaan want vannacht ook veel te weinig geslapen. Heb op insta een live story zitten kijken een uur lang. Why o why.
Dit is echt mijn levensverhaal. Altijd als ik echt vroeg wil slapen doe ik dit soort onzin dingen, maar dan ook uren lang.
Verder vind ik het jammer dat wanneer ik een keer echt zin heb om uit te gaan/zuipen dat de rest dan afpist. Maar dat zorgt er eigenlijk ook weer ergens voor dat wanneer ik medium zin geb de rest mijn avond wel leuker maakt.
De sneeuw die hier maar niet weggaat Ik wil zomer NU
Iemand die ik ken is net thuis na een reis van 4 maanden en nu zet ze op instagram in hoeveel landen ze is geweest enzo en dat ze ZEVENTIEN vluchten heeft gehad. In 4 maanden?? Ik zou me eerder schamen, kan echt niet joh.
die sprak mij ook aan inderdaad! in Amsterdam draait ie in de balie geloof ik
ooh jammer!! ik ga volgende week inderdaad! ik zal laten weten hoe ie is
Dat ik iedere nacht wel een paar keer wakker word
ALLES is statisch vandaag
Deze dag is echt een aaneenschakeling van ergernissen, nu al. Bus reed te vroeg weg, zelf toen ik zwaaiend eropaf ging.
Vrouw in een auto stopte eerst wel voor me bij voetgangersovergang, maar blijkbaar toch niet? Ik liep door omdat ze remde, gaat ze toeteren.
Een collega is al de hele dag aandacht aan het zoeken maar ik heb het echt tering druk dus ik moet gewoon doorwerken.
Andere collega is op vakantie en nu gaan er dingen mis en kost het mij extra tijd om het op te lossen
Mijn kat de laatste paar dagen ook.
Vreselijk. Succes pffff.
Ik kan er zo slecht tegen als ik in de thuisbezorgd app zie dat de bezorger een onlogische route naar mân huis neemt
Wie bedenkt die routes?? Het kan veel korter hoor ik heb honger!
Waarschijnlijk heeft de bezorger dan nog een andere bestelling die tijdens hetzelfde ritje bezorgd wordt!
Mijn god zeg. Die mogen zich schamen. Volgens mij schrijft een best aanzienlijk deel van de WOâers trouwens niet (helemaal) zelf zijn scriptie.