Haha oh vreselijk is dat. Vooral als je dan bijv savonds appt ‘ben je druk?’ en je dan een verhaal terug krijgt met een legit reden waarom ie druk is. ZEG DAT DAN VANTEVOREN, vertel me over je leven man
Dat je auto helemaal gaat piepen en symbooltjes laat zien omdat er sneeuw ligt en het glad is. Alsof ik dat zonder jou irritante meldingen niet zou weten???
Ik had een keer ruzie met mijn vriend en toen stuurde hij iets als “sorry if I hurt you” en toen werd ik nog meer kwaad want dat is niet hoe je sorry zegt!!! Niet als maar dat!
Echt opvallend veel mensen doen het. En ik had het erover met een vriendin en die zei “lief toch dat hij sorry zegt” *-)
Pas wilde ik mijn excuses aanbieden en merkte ik dat ik ook in de “sorry als je je gekwetst voelde” toon kwam. Toen besefte ik dat het niet oprecht was, dat ik niet oprecht spijt voelde van wat ik had gezegd/gedaan. Eye opener wel.
Mensen die via Snapchat of instastory een soort van filmpje maken met alleen hun hoofd en dan zo naar zichzelf kijken ik denk dan altijd: ?? Why??
waarom doe je dat?
Soms staat er dan iets bij maar dan nog, ik vind dat vaak zo eigengeilerig en erger me daaraan
Vergeet het nonchalant playbacken niet
Ik weet wie jij bedoelt
Het is in de winter in kledingwinkels zo warm omdat de verwarming hoog staat. Krijg daar altijd hoofdpijn van
Ja pff, had ik net ook toen ik in een extreem warm overbelicht pashokje stond. Gelukkig ben ik goed geslaagd
Huh hahhaa wie dan? Oké je hoeft geen naam te noemen ofc. ;p
Ik typte dit nav een Snapchat story bij mij. Daar heb ik sws niemand van jullie! En ik heb een privé insta waar ik niemand van jullie op volg behalve 1 persoon
Ik denk/zie dat heel veel mensen dit doen btw, ongeacht bekenden van mij of influencers
Ik vind het echt irritant dat er zo’n trend op series is. Sommige verhalen/docus worden gewoon niet beter van 12 afleveringen en/of vijf seizoenen. (Vaak ook wel hoor maar toch)
Dat je weet dat mensen een bepaald persoon niet mogen en dat ze vervolgens poeslief gaan doen tegen die persoon.
Ik vind dat zo onwijs nep.
Pijnlijk
E-mails van Academia.edu. Die ontvang ik zo ongeveer wekelijks over mijn naamgenoot uit Duitsland:
‘The name “DjayLaKnow” is mentioned in a PDF uploaded to Academia by someone interested in Holocaust Studies’
Ik kwam deze gisteren tegen, in een informatieve flyer van de gemeente nota bene
Hoezo is 't zo moeilijk
Aan mensen (m’n moeder, love haar verder hoor) die onnodig lang hun pinpas tegen het pinapparaat houden. HET HOEFT NIET ZO LANG. Nu gaat ie piepen. Ik erger me hier echt meer aan dan zou moeten.
Mensen die voor de poortjes van de fietsenstalling wachten op anderen waardoor je niet je door de poortjes kan en ubh de stalling niet uit kan zonder je eruit te moeten beuken
Dat mijn moeder gaat solliciteren op een administratieve functie maar dat ze werkelijk niet eens zelf haar cv kan openen op haar laptop??? Dus ik zeg ja kun je alvast oefenen voor je nieuwe baan
Dat ik 1 paar schoenen heb waarbij er altijd gaten in sokken bij mijn tenen krijg terwijl ze totaal niet krap zitten en zelfs als ik mijn nagels super kort knip gebeurd het.
Nouja, vandaag die schoenen voor het eerst weer aangehad en gelijk gaten bij beide voeten…
Waarschijnlijk is je schoen aan de binnenkant bovenkant bij je tenen kapot.
Dam heb ik vaak kapotte sokken.
Dat het weer over éénen is voor ik op bed lig en ik zou vroeg gaan want vannacht ook veel te weinig geslapen. Heb op insta een live story zitten kijken een uur lang. Why o why.