Waar erger jij je aan? #3

Dit is echt mijn levensverhaal. Altijd als ik echt vroeg wil slapen doe ik dit soort onzin dingen, maar dan ook uren lang.

Verder vind ik het jammer dat wanneer ik een keer echt zin heb om uit te gaan/zuipen dat de rest dan afpist. Maar dat zorgt er eigenlijk ook weer ergens voor dat wanneer ik medium zin geb de rest mijn avond wel leuker maakt.

De sneeuw die hier maar niet weggaat :sob: Ik wil zomer NU

3 likes

Iemand die ik ken is net thuis na een reis van 4 maanden en nu zet ze op instagram in hoeveel landen ze is geweest enzo en dat ze ZEVENTIEN vluchten heeft gehad. In 4 maanden?? Ik zou me eerder schamen, kan echt niet joh.

5 likes

die sprak mij ook aan inderdaad! in Amsterdam draait ie in de balie geloof ik

ooh jammer!! ik ga volgende week inderdaad! ik zal laten weten hoe ie is :smiley:

1 like

Dat ik iedere nacht wel een paar keer wakker word

ALLES is statisch vandaag

4 likes

Deze dag is echt een aaneenschakeling van ergernissen, nu al. Bus reed te vroeg weg, zelf toen ik zwaaiend eropaf ging.
Vrouw in een auto stopte eerst wel voor me bij voetgangersovergang, maar blijkbaar toch niet? Ik liep door omdat ze remde, gaat ze toeteren.
Een collega is al de hele dag aandacht aan het zoeken maar ik heb het echt tering druk dus ik moet gewoon doorwerken.
Andere collega is op vakantie en nu gaan er dingen mis en kost het mij extra tijd om het op te lossen :weary:

2 likes

Mijn kat de laatste paar dagen ook.

Vreselijk. Succes pffff.

1 like

Ik kan er zo slecht tegen als ik in de thuisbezorgd app zie dat de bezorger een onlogische route naar m’n huis neemt
Wie bedenkt die routes?? Het kan veel korter hoor ik heb honger!

1 like

Waarschijnlijk heeft de bezorger dan nog een andere bestelling die tijdens hetzelfde ritje bezorgd wordt!

Mijn god zeg. Die mogen zich schamen. Volgens mij schrijft een best aanzienlijk deel van de WO’ers trouwens niet (helemaal) zelf zijn scriptie.

1 like

Wie schrijft die scriptie dan voor ze? Heb dit echt nooit gehoord haha maar ik ga ook alleen met brave mensen om volgens mij :’)
Edit: en dan doel ik niet per se op WO mensen hoor maar ik zou niemand kunnen bedenken die mijn scriptie deels zou willen schrijven

3 likes

Ik ben ten einde raad naar een organisatie gegaan die je helpt met schrijven, met een rustige studieplek en een coach enzo. Kwam bij een docent die lesgaf aan mijn studie aan een andere universiteit en zij heeft uiteindelijk mijn scriptie herschreven. Vond ze zelf een leuke uitdaging en ik was allang blij dat ik er vanaf was. Is uiteindelijk alsnog afgekeurd dus geholpen heeft het niet. Ik denk dat ik mijn naam er helemaal af had moeten halen, dan was het wel goed geweest :roll_eyes:

1 like

Oh vind ik best apart dat zij dat doet als docent haha.

2 likes

Ja dat was ook zo. Maar ze zag hoe veel moeite het me kostte en hoe dicht bij opgeven ik was. Echt de wanhoop nabij. En ze dacht: dat heb ik zo opgelost.

1 like

Ja dat dacht ik eerst ook maar ik zie dit dus bij elke bestelling. En ik bestel VAAK, haha
Dan kan 't alsnog natuurlijk, maar wel toevallig

1 like

Gewoon door vrienden en je het zelfs bedrijven hoor die dat doen!

1 like

Kende trouwens ook een meisje dat haar hele dataverzameling/analyse door een vriendin én een bedrijf liet uitbesteden tegen fikse betaling :face_with_raised_eyebrow: