Zou dit hetzelfde werken als vliegtickets? Dan even je cookies wissen. Kijken of het scheelt.
Even mailen? Zielig verhaal ophangen dat je het geld nog bij elkaar moest krijgen blabla please mag ik hem voor de lage prijs pleaseeee
Ik zit nu in een bus en de chauffeur rijdt zooooo irritant. Telkens heel hard remmen waardoor je steeds zo naar voren knalt. Ik vind serieus dat sommige buschauffeurs hier dus echt niet kunnen rijden.
Bij Tweakers kun je de prijsdalingen en verhogingen zien van een product. Weet trouwens niet zeker of zij wasmachines ed ook in de gaten houden. Maar als dit een hele scherpe verhoging is kan het best zijn dat de prijs straks weer daalt (heb ik mij laten vertellen)
Ik heb dit ook wel eens gehad, en toen heb ik gewoon gemaild en gedaan alsof ik dom was. âGoh, die droogcombinatie die ik op het oog had is ineens een stuk duurder, klopt dit wel of hebben jullie een foutje gemaakt in de prijs???â. En dan was het idd zogenaamd een foutje en dan kreeg ik het voor de lagere prijs (was niet coolblue overigens dus weet niet of zij dat ook doen, maar het is het proberen waard)
Gvd ik zou vanavond naar een feestje gaan met een vriendin en haar vriendin, maar ze hebben eerder op de avond afgezegd. Nu zit ik nog steeds te balen in mn badjas op de bank, terwijl ik eigenlijk niet eens perse wilde gaan maar mezelf zo had opgehyped dat ik er echt megazin in had
En niemand van mn vrienden wil mee Ik moet maar op zoek naar nieuwe vrienden die wel van techno houden denk ik
Ah dank je wel, echt lief van je Je verwoordt het precies op de juiste manier! Als ik het probleem zou aankaarten, zouden ze me waarschijnlijk even bij wat dingen betrekken puur om te bewijzen dat er niks aan de hand is en dat ik me aanstel, en dan hoeft het van mij al niet meer. Ik had het niet echt duidelijk gezegd, maar dit speelt al maanden en het is bij niemand van hen in het hoofd opgekomen om mij weer bij de zaken te betrekken of ergens voor uit te nodigen, terwijl ze me meerdere malen per week zien! Ook heb ik ze privĂ© nog gesproken over de studie, maar dat gaat allemaal oppervlakkig en stroef, en die gesprekken vinden vooral plaats wanneer iemand iets van me nodig heeft. Het is het me niet waard om hier nog woorden aan vuil te maken, omdat dit voor mij dan als bedelen aanvoelt. Mijn andere studiegenoten zijn gezellig, maar ik ga niet op dezelfde manier met hen om als met die meiden, omdat het allemaal mannen zijn :â) Dus daar onderneem ik geen typische meidenactiviteiten mee. Verder heb ik gelukkig wel veel âlosseâ vrienden en vriendinnen bij andere studies rondlopen!
Soms helpt het ook als je kijkt vanaf een andere computer met ander IP adres, misschien helpt dat?
Dat heb ik ooit met een taxi in Spanje gehad. Ik zei tegen de chauffeur dat hij echt door moest rijden om mijn vliegtuig nog te kunnen halen. Nou en dat deed hij .
Als ik een ding geleerd heb is het dat er altijd wat te regelen valt! En zeker bij bedrijven als coolblue. Beetje slijmen over de uitstekende service die ze beloven, misschien tussen de regels de concurrent benoemen. En vooral zielig doen
Al die niet-vegamensen die het nu ineens zo zielig vinden dat al die varkens zijn omgekomen⊠Em waarom denk je dat die arme dieren uberhaupt in de stal zaten?
En als het niet was gebeurd waren al die varkens een week later alsnog allemaal omgekomen maar daar hoor je niemand over
ââ
ââ
Dan waren ze nog ânuttigâ geweestâŠ
Mn zak chips is op
Zit sinds lange tijd weer in de trein, maar damnnn mensen die dat tafeltje in 1 keer keihard dichtklappen, waardoor mijn stoel een klap krijgt. Schrik me dood
Mijn vriend ligt nog steeds te slapen
Aan mijn vrienden van midden twintig die vrijwel ieder weekend ladderzat zijn en daardoor domme keuzes maken of kotsend in een steegje staan.
Jaaa FF techno meet-up!
Yes please! Ga je nog naar leuke techno festivals dit jaar? Misschien gaan we naar dezelfde!