Waar erger jij je aan? #3

Raar eigenlijk dat het zo verschilt! Bij mij was het ook 30 ect en je werkte 10 maanden full time bij het bedrijf waar je jouw scriptie voor moest schrijven. En die scriptie schreef je dan in je vrije tijd naast het werk. Ik had daarentegen wel een heel fijn bedrijf en en ze lieten me redelijk vrij in de keuze voor mijn onderwerp!

Oh, dat is dus weer heel anders! Want ik mocht absoluut geen meewerk dingen doen en echt alleen aan mijn onderzoek en dus 6 maanden.

Als iemand meenemen vraagt over hoe je je scriptie hebt ervaren is het ook goed om te weten wat voor scriptie dat dan was, want ik had het zo chill gevonden om een ander soort scriptie te schrijven!

Aan dat ik altijd een luxe folder opgestuurd krijg om me ervan op de hoogte te brengen dat de auto voor een beurt moet. Echt zo’n onzin, stuur me gewoon een mail.

1 like

dat het me vannacht na veel alcohol en een paar lijntjes het een goed idee leek om squats en buikspieroefeningen etc te gaan doen. hele lichaam doet pijn mjin god

9 likes

Echt WAAROM moeten mannen hun muziek altijd zo verdomde hard zetten? Doe het gewoon op normaal volume waar je buren geen last van hebben :roll_eyes:

4 likes

Op zich, goed moment ervoor. Neem aan dat je dat niet meer vandaag overdag had gedaan haha

Haha ja! had ook veel meer uithoudingsvermogen plus mn scharrel die me aan het coachen was. volgende week weer :joy:

2 likes

Mijn moeder heeft Blauw Bloed opstaan ( kotsmoment 1) en nu hebben ze daar een “puberdeskundige” die Amalia bij Jumping Amsterdam gaat analyseren (kotsmoment 2)

Laat dat kind toch met rust.

12 likes

Mensen die eten in de trein zijn sowieso irritant.

2 likes

Mijn dierenarts die de naam van mijn kat verkeerd spelt. Hoe moeilijk is het nou om iets over te nemen uit een bestand?

4 likes

Ja dat ook, maar die scherpe sinaasappelgeur in combinatie met die vage treinlucht is echt next level :nauseated_face:

1 like

Oh als het niet zo’n gedoe was om ze te snijden en die gore witte stukken er vanaf te krijgen dan zou ik ze echt elke dag eten haha. Zo lekker sappig en fris. Weet niet of je serieus bent trouwens maar je hebt ook sinaasappels die juist gemaakt zijn om zo te eten ipv te persen (of dat staat iig op de labels in de supermarkt haha dus weet niet hoe betrouwbaar mijn bron van info is)

2 likes

Heb je weleens minneola’s geprobeerd? Stuk makkelijker te eten en echt zoooo lekker!

3 likes

Zou dit hetzelfde werken als vliegtickets? Dan even je cookies wissen. Kijken of het scheelt.

Even mailen? Zielig verhaal ophangen dat je het geld nog bij elkaar moest krijgen blabla please mag ik hem voor de lage prijs pleaseeee

2 likes

Ik zit nu in een bus en de chauffeur rijdt zooooo irritant. Telkens heel hard remmen waardoor je steeds zo naar voren knalt. Ik vind serieus dat sommige buschauffeurs hier dus echt niet kunnen rijden.

5 likes

Bij Tweakers kun je de prijsdalingen en verhogingen zien van een product. Weet trouwens niet zeker of zij wasmachines ed ook in de gaten houden. Maar als dit een hele scherpe verhoging is kan het best zijn dat de prijs straks weer daalt (heb ik mij laten vertellen)

1 like

Ik heb dit ook wel eens gehad, en toen heb ik gewoon gemaild en gedaan alsof ik dom was. “Goh, die droogcombinatie die ik op het oog had is ineens een stuk duurder, klopt dit wel of hebben jullie een foutje gemaakt in de prijs???”. En dan was het idd zogenaamd een foutje en dan kreeg ik het voor de lagere prijs :upside_down_face: (was niet coolblue overigens dus weet niet of zij dat ook doen, maar het is het proberen waard)

2 likes

Gvd ik zou vanavond naar een feestje gaan met een vriendin en haar vriendin, maar ze hebben eerder op de avond afgezegd. Nu zit ik nog steeds te balen in mn badjas op de bank, terwijl ik eigenlijk niet eens perse wilde gaan maar mezelf zo had opgehyped dat ik er echt megazin in had :confused:
En niemand van mn vrienden wil mee :sob: Ik moet maar op zoek naar nieuwe vrienden die wel van techno houden denk ik

Ah dank je wel, echt lief van je :tulip: Je verwoordt het precies op de juiste manier! Als ik het probleem zou aankaarten, zouden ze me waarschijnlijk even bij wat dingen betrekken puur om te bewijzen dat er niks aan de hand is en dat ik me aanstel, en dan hoeft het van mij al niet meer. Ik had het niet echt duidelijk gezegd, maar dit speelt al maanden en het is bij niemand van hen in het hoofd opgekomen om mij weer bij de zaken te betrekken of ergens voor uit te nodigen, terwijl ze me meerdere malen per week zien! Ook heb ik ze privé nog gesproken over de studie, maar dat gaat allemaal oppervlakkig en stroef, en die gesprekken vinden vooral plaats wanneer iemand iets van me nodig heeft. Het is het me niet waard om hier nog woorden aan vuil te maken, omdat dit voor mij dan als bedelen aanvoelt. Mijn andere studiegenoten zijn gezellig, maar ik ga niet op dezelfde manier met hen om als met die meiden, omdat het allemaal mannen zijn :’) Dus daar onderneem ik geen typische meidenactiviteiten mee. Verder heb ik gelukkig wel veel ‘losse’ vrienden en vriendinnen bij andere studies rondlopen!