Waar erger jij je aan? #3

Soms helpt het ook als je kijkt vanaf een andere computer met ander IP adres, misschien helpt dat?

1 like

Dat heb ik ooit met een taxi in Spanje gehad. Ik zei tegen de chauffeur dat hij echt door moest rijden om mijn vliegtuig nog te kunnen halen. Nou en dat deed hij :joy:.

4 likes

Als ik een ding geleerd heb is het dat er altijd wat te regelen valt! En zeker bij bedrijven als coolblue. Beetje slijmen over de uitstekende service die ze beloven, misschien tussen de regels de concurrent benoemen. En vooral zielig doen :v:t2:

1 like

Al die niet-vegamensen die het nu ineens zo zielig vinden dat al die varkens zijn omgekomen… Em waarom denk je dat die arme dieren uberhaupt in de stal zaten?

23 likes

En als het niet was gebeurd waren al die varkens een week later alsnog allemaal omgekomen maar daar hoor je niemand over :angry:

8 likes

:raising_hand_woman:t3:‍♀ :raising_hand_woman:t3:‍♀

1 like

Dan waren ze nog “nuttig” geweest…

Mn zak chips is op

3 likes

Zit sinds lange tijd weer in de trein, maar damnnn mensen die dat tafeltje in 1 keer keihard dichtklappen, waardoor mijn stoel een klap krijgt. Schrik me dood

1 like

Mijn vriend ligt nog steeds te slapen :+1:

Aan mijn vrienden van midden twintig die vrijwel ieder weekend ladderzat zijn en daardoor domme keuzes maken of kotsend in een steegje staan.

1 like

Jaaa FF techno meet-up! :raised_hands:

3 likes

Yes please! Ga je nog naar leuke techno festivals dit jaar? Misschien gaan we naar dezelfde!

2 likes

Dat de vorige bewoner hier voor de deur stond om te vragen of er nog post was voor ze. Euhm had je eerder moeten regelen mens. Maar de laatste tijd ontvangen we niks.
Ik was wat traag opgestaan van de bank en ze stond al naar binnen te kijken. Euh, rot op mijn huis.
Ze begon over een plant in de voortuin, ja die gaat er tzt uit. Dat ik maar een belletje moest geven. Euhm nee?!!!

Mijn huis, ik doe ermee wat ik wil.

4 likes

Terecht dat je boos bent. Zoiets zou ze jou zelf moeten mededelen en niet een random iemand. Ik was keer uitgenodigd voor een babyshower met weinig info(was nog niks definitief) en uit eindelijk niet geweest was want ja radio stilte van de andere kant (dus ik was het vergeten). Maar ze vervolgens de schuld in mijn schoenen probeerde te schuiven, was voor mij ook einde vriendschap.

Mijn droge handen. Iemand tips voor een fijne handcrème?

Dankjewel! Ga ik hier eens naar kijken.

Straks is je baby 1,5 jaar en vragen ze wanneer de tweede komt!

2 likes

Iemand op tinder die mij de hele tijd ‘mevrouw’ noemt. Doe niet.

1 like

Wanneer iemand je tagt op Facebook en ik bijv op mijn telefoon dat open. Echter zie ik dan heel vaak niet terug dat iemand mij getagt heeft en wat die persoon erbij heeft gezet. Vaak moet je dan al die reacties door scrollen om dat berichtje te vinden en na 3x scrollen geef ik het vaak op en weet ik alleen dĂĄt iemand mij getagd heeft maar niet de grap erom heen :tired_face:

8 likes