Ik heb wel eens met carnaval een dronken chauffeer achter stuur gehad die écht heel eng reed. Ik heb toen een klacht ingediend (al zeiden ze aan de telefoon wel tegen elkaar “nouja als zij dat nou graag wil” ???) en die klacht werd wel serieus genomen want die chauffeur heb ik nooit merr gezien.
Ik heb een paar weken geleden een vragenlijst gekregen via de mail over dienstverlening ergens. In die mail staat dat ik tot 31 juli de tijd heb om hem in te vullen. Nog alle tijd dus. Nu heb ik alleen al wel 3!!! keer een herinnering gekregen. Hallo!!! Ik heb tot eind juli de tijd ja. Laat mij met rust.
O ja, heel herkenbaar. Ook al heb je altijd aangegeven niet te willen trouwen.
Vorig jaar tijdens de bruiloft van mijn broer werd ons weer gevraagd wanneer wij nou eens gingen trouwen
Dit jaar gaat mijn zus trouwen: “Het antwoord blijft nog steeds nee… en mochten we toch van gedachten veranderen, waarvan de kans nihil is, dan ontvang je vanzelf wel de uitnodiging… of misschien ook niet”
Alhoewel dat laatste kan ik er beter niet bij zeggen, want dat geeft weer hoop haha
Mensen die vinden dat vegetariërs geen vleesvervangers mogen eten die op vlees lijken. HALLO ik vind vlees en vis superlekker hoor, ik eet het niet omdat het slecht is voor het milieu.
Hier had ik vorige week met een collega nog een discussie over. Zij had het over een salade met vegan bacon erin en dat ze dat onzin vond want ‘eet dan gewoon echte bacon’. Que? Toen ik het uitlegde snapte ze het wel gelukkig, maar ik word zoooo moe van steeds diezelfde discussie
Ik had zaterdag een discussie met iemand en ik had uiteindelijk gelijk, maar nu negeert hij me al sinds zaterdag. Get over it
Een medestudent (ik ken haar verder niet) promoot een of ander klein merk. Ze gaf in een facebook groep aan dat je 2 gratis samples van dat merk bij haar kon aanvragen als je een review wilde plaatsen op de site. Ik had ze aangevraagd en kreeg ze dinsdag (zij had ze in mn brievenbus gedaan), midden in mijn tentamenweek, dus ik wilde lekker die producten zondag gaan gebruiken om stressvrij te worden.
Zie ik donderdag ofzo een bericht op de fb pagina waarin ze o.a. zegt dat ze zo haar baan niet kan doen als mensen zich niet aan de afspraak houden. Dat als mensen iets beloven dat ze zich er aan moeten houden. En toen bedankte ze nog wat mensen die wel een review geplaatst hadden.
Ik dacht echt girl doe rustig? Ik weet natuurlijk niet hoe lang andere die producten hadden, maar ik had ze pas 2 dagen. Geef dan aan in je eerste bericht dat die review binnen 1 dag op die website had moeten staan, dan had ik die samples niet gehoeven want ik had doordeweeks gewoon geen tijd om mezelf ff te verwennen. En ik ga geen onzin review schrijven zonder die producten eerst te gebruiken.
Hoe dan ook, ik wilde gisteren een review plaatsen maar dat lukte niet omdat die site steeds versprong als ik typte (kon zo niet lezen wat ik schreef). Dus ik haar vandaag een Facebook bericht gestuurd dat ik het op mijn mobiel ging proberen en als het daar ook niet lukte dat ik anders maar ging blind typen en dan hopen dat het bericht een beetje fatsoenlijk was haha.
Verder gaf ik eerlijk aan dat ik haar bericht niet zo professioneel vond in de groep, aangezien ik me juist wel in de afspraak wilde houden. Dus ik vond het niet leuk om te lezen blabla.
Zegt ze: Ik ga je berichtje niet lezen. Fijne dag verder!
Dus ik zeg: Uhm maar dit gaat onder andere over dat er iets mis is met de site waardoor ik geen review kan achterlaten?
Heeft ze mijn fb in eens geblokkeerd Oke trut dan niet
Ik erger me er heel er aan dat alles rondom een zwangerschap blijkbaar hysterisch moet zijn. Tenminste, als ik mijn omgeving moet geloven. Ik ben heel nuchter ingesteld en ontzettend blij met mijn zwangerschap, maar doe niet aan gender reveals, eerste pakjes en hysterische manieren om mijn zwangerschap bekend te maken. Ouders en vriendinnen heb ik gewoon gebeld en kennissen kregen een appje met een foto van de echo. Overigens ook niet afgewacht tot week 12 maar al met 10 weken omdat dit voor mij gewoon goed voelde, ik had geen zin om af te wachten. Nou volgens mijn vriendinnen ben ik hi-la-risch en dat irriteert me mateloos. één vriendin vroeg bij elke kennis die ik het vertelde ‘ooooh hoe heb je het verteld???’ uuuh gewoon een appje? Of dan vraagt ze voor de 100e keer: heb je het eerste pakje al? Ja, als in: de baby gaat niet in zijn blote kont mee naar huis maar hij krijgt gewoon hetzelfde aan als zijn grote broer destijds, van mij hoeft dit niet perse iets speciaals te zijn ofzo.
Niet om mensen af te vallen die hier wel waarde aan hechten, vind ik helemaal prima en iedereen is hier anders in. Maar ik vind het stom dat ik raar wordt aangekeken omdat ik dit soort dingen dus gewoon niet zo belangrijk vind. Doet overigens niks af aan hoe dankbaar en blij ik ben met deze zwangerschap. Maar irritant dat mensen mijn nuchterheid dan zo grappig vinden.
Ik ben blij dat je het ook onbeschoft vond. Dit is zo’n half uur geleden gebeurd en zat er oprecht over na te denken om dit inderdaad te doen! Maar ze heeft me net een berichtje gestuurd. Die meid van de samples en ik wonen in dezelfde flat. En ze kreeg een mailtje van dat bedrijf van onze flat en daarna een bericht van mij, waardoor ze schrok??? Dat is toch super vreemd haha. Ik geloof er niks van hahaha denk dat ze in eerste instantie mijn bericht zag en dacht dat ik zat te zeiken ofzo dus geen zin had om te lezen.
Maar ze zegt wel sorry voor dr reactie en dat ze me gelijk geeft. Dat dan weer wel…
Ik heb een hele zak mandarijnen gekocht bij de lidl en ze zijn allemaal droog. Echt, bestaat er iets ergers op de wereld dan droge mandarijnen!? I think not.
Ik heb twee mensen in mijn klas die de hele tijd ssssstttt ssssstttt zeggen als je iets zegt terwijl de docent ook praat.
Ben je zeker!
Die krijg ik ook wel eens, maar dat vind ik zo achterlijk dat ik er niet eens over na ga denken. Alsof alleen supermodellen een relatie hebben. Zo raar hoe sommige mensen de noodzaak voelen om voor zichzelf te verklaren waarom jij niet leeft zoals zij, en als je ze geen antwoorden geeft, ze het blijven aanhalen en verklaringen voorleggen aan je. Waarom?
Een gezin van verderop verdient teringveel geld en toch nemen ze alleen gratis proefabonnementen op het Financieele Dagblad. Als dat abonnement van twee weken om is gebruiken ze een andere naam of zetten ze het op naam van een ander bedrijf. En ondertussen scannen ze elke dag artikelen uit die krant om interessant te doen op Twitter. Oja, ze gaan elk kwartaal “op reis (REIS!) naar de Swiss (de swiss, my god )” en mag zoon Boudewijn onder geen beding te dicht bij de dubbele waterpartij (als ik deze term nog 1x hoor word ik gek) komen. Tegen de tijd dat je die zin hebt uitgesproken kan Boudewijn al natte voeten hebben hoor, maar zal wel aan mij liggen
Ik erger me kapot aan die mensen
Mijn broer is 25 en heeft nog nooit een vriendin gehad en ik weet dat hij dat zelf heel erg vind. Mijn moeder bemoeit zich er steeds mee en vraagt steeds aan hem of hij het niet erg vind dat hij nog geen vriendin heeft. Kan mijn moeder uit blijven leggen dat dat echt een klotevraag is, maar ze blijft het doen…
Is je broer leuk?
Haha - begrijp je ergernis wel hoor!
Haha ja ik denk dat mijn broer een hele leuke jongen is.
Hahaha ah dat is ook lief van je.
Is hij verlegen? Uitzonderlijke kenmerken, zoals 1.50 meter? Of gewoon nog niemand tegen gekomen? Als hij verlegen is kun je hem misschien een beetje “helpen”.
Sowieso haat ik familiebemoeienissen als het gaat om de liefde. “En waarom ben jij nog single?” Ja weet ik veel, ome Jan.
Hij is autistisch en zal nooit de eerste stap nemen. Ik denk dat hij ooit echt wel een lieve vriendin krijgt, maar die moet hij gewoon nog tegen komen haha.
Ik eet een mandarijn en er zitten letterlijk ongeveer 2 pitten in per partje??
Sowieso pitjes in dingen Ik ben een baby en wil alleen maar pitloos fruit.
Vandaag zijn twee (nep)nagels afgebroken dus moet ik morgen weer helemaal naar de nagelstylist en er weer onnodig geld aan uitgeven. First world problems