soms krijg ik echt een soort van opvlieger als ik mijn schoenen (vooral dr martens) aan het aandoen ben. ik ben dan al helemaal aangekleed inclusief jas en sjaal dus dan kost het me zoveel moeite om nog te hurken en en schoenen aan te trekken, vooral het letterlijke trekken aan die achterkant. krijg het er altijd zo warm van . i need more kracht
Dat is altijd zo, als je verticaal ligt komt de hoest. Probeer inderdaad zoveel mogelijk rechtop te slapen. Als je eenmaal goed ingeslapen bent is die hoestprikkel er vaak vanaf, in ieder geval voor een paar uur.
Ik heb behoefte aan een beetje gekriebel dus had mn benen ingesmeerd met kokos olie zodat mijn kat dat zou gaan oplikken maar nu komt er geen van beide naar boven
Je moet clementijnen kopen i.p.v. mandarijnen, veel minder pitten en sappiger!
Wakker worden met een onderhuidse puist op je kin
Waarom zit er op windows toetsenborden een num lock???
Iedere eerste werkdag van de week typ ik mijn wachtwoord in, in de veronderstelling dat het hele toetsenbord gewoon werkt
Dat laatste, dat vind ik ook zo ongepast. Waar bemoei je je toch mee? Niet iedereen wil een relatie. Ik wilde het echt echt niet, ik dacht ook vooral “wat moet ik ermee doen dan?” En dan weer mijn vader die riep “je kunt aan elke vinger wel 10 jongens krijgen!”. Nou, ook al zou dat zo zijn, als ik het niet wil dan niet toch? Mensen kijken gewoon vaak niet verder dan hun eigen referentiekader. Er zijn genoeg mensen die bewust single zijn, maar dat lijkt bijna niet geaccepteerd. Dus je bent of in een relatie of op zoek naar een relatie pff.
Ja of scroll lock, echt een hekel aan die functie. Ik snap ook niet waar die goed voor is, net als num lock?
Die kende ik nog niet!
Doet me wel denken aan een andere ergernis, dat ik op mijn werk de tegenovergestelde kant op scroll van mijn Mac thuis.
Dat een van de managers hier besloot een eigen kantoor te nemen en nu steeds vanuit dat kantoor naar dr onderdanen zit te schreeuwen.
Ik kan veel geluiden verdragen op de werkvloer maar schreeuwen gaat me net te ver.
De scrollrichting kun je aanpassen he!
Ik ga even zoeken hoe. Dank je!
Over dat verspringen en je reactie niet kunnen lezen; ik type het dan in een ander veld (hier op het forum bijvoorbeeld) en kopieer/plak het dan op de website waar het moet komen. Werkt altijd!
Aan de Lidl Ik kom er normaal al nooit en nu voor maar 1 ding, en er waren echt 2 mega lange rijen. Ik vind dat zo irritant dat ze geen snelkassa hebben of 4e in de rij kassa erbij want dat was wel flink nodig.
En dan die kinderen buiten die gaan bedelen voor zegels, ga weg en laat me rustig boodschappen doen
Schreeuwen? Heftig man
Af te happen?
Ugh. Ik ken iemand die zo ook een venkel eet.
Volwassenen die buiten of net na de kassa’s gaan bedelen vind ik nog een stapje erger. Stuur je kind gewoon en laat me met rust.
Mijn moeder eet al 2 dagen op rij japanse mix en ik weet niet of er beton tussen zit maar ik hoor haar tot boven kauwen en het maakt me zo chagrijnig
wtf? ik heb dit eerder gelezen hier en was toen ook al in shock. hoe en why
mijn ogen tranen al bij het lezen hiervan