Ik geef sinds een jaar bloed in een andere bloedbank dan eerst (groter, meer stoelen) en hier doen ze zo tuttig met je, ik word er gewoon een beetje opstandig van. In mijn oude bloedbank moest je wel zo’n beetje buiten kennis zijn voor je een doneerstoel bezet mocht houden, hier mag ik er niet eens binnen 5 minuten vanaf. Het is vast allemaal goed bedoeld, maar ik weet zelf wel of ik me goed voel of niet, laat me lekker
Ik was een uur a 1,5 uur in een huis waar sigaren worden gerookt en echt gvd. Mijn jas en sjaal stinken enorm en ik vind dat zo kut. Gatver wat haat ik die lucht, het trekt ook direct overal in. Haren kleding alles.
Ugh, zo ranzig. Dit had ik bij onze nieuwe buren. Wilde me eigenlijk meteen omdraaien toen ik binnenkwam Toch 30-40 minuten volgehouden. De eerste stap naar buiten was echt een bevrijding. Frisse lucht!
Ja echt verrot, vind sigaretten al kut maar sigaren hebben zo’n ongelofelijk sterke geur. Ik rook net aan mijn haren en . Ik voel me ook echt ongemakkelijk nu.
Bah! Hoop dat je snel kunt douchen.
Dat je bij het kopen van brood altijd moet kiezen tussen lekker brood wat snel oud wordt, of veel minder lekker brood dat na een paar dagen ook nog prima smaakt.
Je hebt van dat lekkere verse brood, van de bakker, zelfgebakken, maar ook bijvoorbeeld het liefde & passie volkorenbrood van de AH, dat vind ik echt heel lekker, ik geef het een 9 qua smaak. Maar een dag later is het al zo oud en droog geworden dat het net een zesje krijgt.
En dan heb je ook van dat gewone supermarktbrood, daar zitten een paar soorten bij die prima smaken, die geef ik een 7,5. Je kunt dat invriezen, meerdere dagen bewaren, het maakt allemaal niet uit, het blijft dezelfde beoordeling krijgen.
Altijd weer een dilemma waar ik dan voor moet gaan, ik woon in mijn eentje en doe dus best een aantal dagen met een brood.
hier kan je bij de bakker een half brood vragen, misschien is dat een optie?
Ik koop eigenlijk altijd al een half brood, maar dat eet ik ook niet binnen een dag op. Maar het is ook gewoon echt een luxeprobleem dit hoor!
De AH liefde en passie kan je naar mijn weten ook invriezen hoor. Of is het dan ook minder lekker? Dan heb je in ieder geval 1 dag een 9 en de andere dagen wat minder
Ik ga het eens testen!
Over het algemeen moet ik wel zeggen dat ik de kwaliteit van echt verse broden wel vind afnemen bij invriezen.
Je kunt elk brood invriezen! (en ik vind niet dat de kwaliteit afneemt)
De berichten die ik soms in de inbox van de bedrijfsfacebook ontvang. Net verslikte ik me bijna in mijn theetje:
“Hallo ik zou graag gratis staaltjes willen alstublieft danku.”
De vegetarische ‘snack’ op mijn werk was vorige week een wrap met tonijnsalade
Hier in de buurt zit een winkeltje en daar verkopen ze een trainingspak in een mannen versie en een vrouwen versie. En ik wilde zo graag dat pak samen met mijn vriend maar hij komt er niet in
aan hoe hard mijn collega zijn neus snuit. Echt niet normaal! En dan ook gerust 30 seconden ofzo. Ik word er soms echt woest van
Heeft ANWB tegenwoordig ook al trainingspakken?
Nou, hopelijk knap je nog wat verder op. Heel veel plezier vanavond! Laat nog maar weten hoe het was
Mensen die een smiley of bijnaam als naam op whatsapp hebben. Ik zit in een werk appgroep en van de 30 VOLWASSENEN, zijn er zeker 5 die of lady sun of J heten. Zij praten best veel, maar ik heb geen flauw idee wie ze zijn.
Ik ben echt over mijn grens gegaan met m’n lijf. Ik was met en voor werk naar het buitenland en we hebben zóveeeel gelopen en ondernomen (logisch want heel erg kort de tijd) maar ik heb nu zoveel pijn… normaal zou ik tegen mijn vriend allang gezegd hebben dat het even teveel werd of had ik al een huilbui gehad, zodat we even rustiger aan kunnen doen maar nu durfde ik dat niet. Nu lig ik met dikke kloppende voeten en pijnlijke springschenen op bed.