Waar erger jij je aan? #3

De vegetarische soep optie op werk morgen is vissoep.

29 likes

Een beetje een late reactie maar WTF?! Zeggen mensen dit serieus? Wat bezielt mensen.

Ik snap het echt niet :tipping_hand_woman:

1 like

Haha mensen vragen zelfs aan mij - ik eet veganistisch - of ik dan wel vis ‘mag’.

Ik: ‘Ik eet geen dierlijke producten.’
Ander: ‘Oh, maar eet je ook geen vis dan?’

Dan heb ik zo’n zin om iets te antwoorden van natuurlijk wel, wist je niet dat vissen aan bomen groeien?!

33 likes

Hahaha gewoon doen!

1 like

Dat ik moe ben en naar bed wil maar gewoon te lui ben om op te staan. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Haha ik denk eigenlijk ook als je iets antwoordt als ‘ik mag alleen zalm omdat die aan bomen groeien’ dat dat nog geloofd wordt ook, al is het maar eventjes :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou echt een gesprek daarover beginnen. Dat is zo apart :flushed:

Ik stuur dan een boos bericht naar PostNL zodat ik m’n geld terugkrijg. Het is geen groot bedrag, maar ik heb specifiek betaald voor een service die ik niet gekregen heb.

2 likes

Ah nee :disappointed: hoe gaat het vandaag met je?

Koop zoiets als dit, doe een klodder op je pink, smeer in je neusgat en dan even snuiven, dan verdeelt het zich vanzelf door je neus. Mag 2 tot 3 keer per dag en helpt echt tegen korstjes en wondjes, vermindert bloedneuzen, etc.

1 like

Dat ik constant word uitgelogd hier. Of eigenlijk dat ik niet een korte wachtwoord heb gekozen.

1 like

Dat mijn wc rol altijd op tilt slaat en helemaal uitrolt :rage:

3 likes

Dat Oost Duitsers blijkbaar niet weten hoe je wc-papier om de wc-rol houder doet, en dat het als je de wc-rol vervangt ook prettig is om het oude wc-karton weg te gooien.

Sowieso kom ik er nu achter dat Oost-Duitsland veel armer is. Geen van de zes mensen (allemaal uit dezelfde regio nabij Tsechie) wist niet hoe een centrale verwarming of een gasfornuis werkt.

2 likes

Ik geef sinds een jaar bloed in een andere bloedbank dan eerst (groter, meer stoelen) en hier doen ze zo tuttig met je, ik word er gewoon een beetje opstandig van. In mijn oude bloedbank moest je wel zo’n beetje buiten kennis zijn voor je een doneerstoel bezet mocht houden, hier mag ik er niet eens binnen 5 minuten vanaf. Het is vast allemaal goed bedoeld, maar ik weet zelf wel of ik me goed voel of niet, laat me lekker :rage:

Ik was een uur a 1,5 uur in een huis waar sigaren worden gerookt en echt gvd. Mijn jas en sjaal stinken enorm en ik vind dat zo kut. Gatver wat haat ik die lucht, het trekt ook direct overal in. Haren kleding alles. :sob:

3 likes

Ugh, zo ranzig. Dit had ik bij onze nieuwe buren. Wilde me eigenlijk meteen omdraaien toen ik binnenkwam :face_vomiting: Toch 30-40 minuten volgehouden. De eerste stap naar buiten was echt een bevrijding. Frisse lucht!

3 likes

Ja echt verrot, vind sigaretten al kut maar sigaren hebben zo’n ongelofelijk sterke geur. Ik rook net aan mijn haren en :nauseated_face:. Ik voel me ook echt ongemakkelijk nu.

3 likes

Bah! Hoop dat je snel kunt douchen.

1 like

Dat je bij het kopen van brood altijd moet kiezen tussen lekker brood wat snel oud wordt, of veel minder lekker brood dat na een paar dagen ook nog prima smaakt.

Je hebt van dat lekkere verse brood, van de bakker, zelfgebakken, maar ook bijvoorbeeld het liefde & passie volkorenbrood van de AH, dat vind ik echt heel lekker, ik geef het een 9 qua smaak. Maar een dag later is het al zo oud en droog geworden dat het net een zesje krijgt.

En dan heb je ook van dat gewone supermarktbrood, daar zitten een paar soorten bij die prima smaken, die geef ik een 7,5. Je kunt dat invriezen, meerdere dagen bewaren, het maakt allemaal niet uit, het blijft dezelfde beoordeling krijgen.

Altijd weer een dilemma waar ik dan voor moet gaan, ik woon in mijn eentje en doe dus best een aantal dagen met een brood.

5 likes

hier kan je bij de bakker een half brood vragen, misschien is dat een optie?

1 like