Waar erger jij je aan? #3

Ik koop eigenlijk altijd al een half brood, maar dat eet ik ook niet binnen een dag op. Maar het is ook gewoon echt een luxeprobleem dit hoor!

1 like

De AH liefde en passie kan je naar mijn weten ook invriezen hoor. Of is het dan ook minder lekker? Dan heb je in ieder geval 1 dag een 9 en de andere dagen wat minder

1 like

Ik ga het eens testen!

Over het algemeen moet ik wel zeggen dat ik de kwaliteit van echt verse broden wel vind afnemen bij invriezen.

Je kunt elk brood invriezen! (en ik vind niet dat de kwaliteit afneemt)

2 likes

De berichten die ik soms in de inbox van de bedrijfsfacebook ontvang. Net verslikte ik me bijna in mijn theetje:

ā€œHallo ik zou graag gratis staaltjes willen alstublieft danku.ā€

33 likes

De vegetarische ā€˜snack’ op mijn werk was vorige week een wrap met tonijnsalade :sob:

Hier in de buurt zit een winkeltje en daar verkopen ze een trainingspak in een mannen versie en een vrouwen versie. En ik wilde zo graag dat pak samen met mijn vriend maar hij komt er niet in :triumph:

6 likes

aan hoe hard mijn collega zijn neus snuit. Echt niet normaal! En dan ook gerust 30 seconden ofzo. Ik word er soms echt woest van :hot_face:

:biggrin:

16 likes

Heeft ANWB tegenwoordig ook al trainingspakken?

Nou, hopelijk knap je nog wat verder op. Heel veel plezier vanavond! Laat nog maar weten hoe het was

Mensen die een smiley of bijnaam als naam op whatsapp hebben. Ik zit in een werk appgroep en van de 30 VOLWASSENEN, zijn er zeker 5 die :heart: of lady sun of J heten. Zij praten best veel, maar ik heb geen flauw idee wie ze zijn.

8 likes

Ik ben echt over mijn grens gegaan met m’n lijf. Ik was met en voor werk naar het buitenland en we hebben zóveeeel gelopen en ondernomen (logisch want heel erg kort de tijd) maar ik heb nu zoveel pijn… normaal zou ik tegen mijn vriend allang gezegd hebben dat het even teveel werd of had ik al een huilbui gehad, zodat we even rustiger aan kunnen doen maar nu durfde ik dat niet. Nu lig ik met dikke kloppende voeten en pijnlijke springschenen op bed.

2 likes

Als ik last van mijn buik heb/me lichamelijk niet goed voel, dat ik dan vaak in een paniekaanval terecht kom. Kon vanmiddag een paar uur lang mijn adem niet onder controle krijgen, ging goed/ging niet goed/ging goed etc. En het voelt nog steeds of het zo weer terug komt. Zo oppervlakkig ademhalen opeens. :frowning: Zit vast mentaal wel wat achter, maar daar kan ik nu niet zoveel mee.

Mannen die als ik vertel dat ik naar de womens march wil tegen me zeggen ā€˜nee je moet naar de klimaatmars gaan, dat is veel belangrijker.’

1. Hoe denk jij hierover te kunnen oordelen??
  2. Ik ga ook naar de klimaatmars ik wil naar allebei
  3. Hallo mijn complete levensstijl is beter voor het klimaat dan die van jullie dus hoe durf je over me te oordelen als ik niet zou gaan?

(met punt 3 bedoel ik niet dat je niet naar die mars moet gaan omdat je nog dingen doet die bewezen slecht voor het milieu zijn of niet hoeft te gaan als je al goed voor het milieu zorgt ik ben gewoon even boos op deze 3 mannen die me hier afzonderlijk over aanspraken)

10 likes

Telkens dezelfde discussie hebben met mijn vriend.
Vaak als hij voor t werk weg is dan spreek ik hem heel weinig. Hij doet vaak na werktijd dan vanalles gezelligs met collega’s: s middags drankje doen, daarna uiteiten en nog na borrelen aan de bar. Hij appt dan amper. Want hij vindt dat niet netjes. Oke snap ik meestal wel en is vaak ook zo. Maar als je 3 dagen achter elkaar met diezelfde collega’s dit doet vind ik het een stom argument. In zo’n geval zou ik het zelf echt geen probleem vinden als iemand dan met het thuisfront appt. :no_mouth:
Of ben ik nu echt super needy? :roll_eyes:

Nee zou dit ook niet leuk vinden hoor

Nah, iedereen zit toch wel een keer op de wc elke dag en hij kan toch ook iets eerder naar bed/hotelkamer gaan om jou te bellen, kan me echt niet voorstellen dat zijn collega’s daar raar op reageren.

@Blush @Spaarlamp thanks!! Moet dit echt even horen. Vind t ook zo lastig om mn irritaties hierover los te laten.

1 like

Fijn dat jullie er allebei een goede weg in hebben gevonden. Lijkt me lastig als jullie beide zovaak weg zijn. Ervaar jij dat ook zo?

Ik heb er gister gelukkig nog wel even goed over kunnen praten met mijn vriend. Het is ook niet zozeer dat ik het vreselijk vind dat ik hem minder spreek. Want inderdaad wat je vriend ook zegt, echt de details en verhalen zijn leuker om te horen als hij weer thuis is. Maar het is ook vaak hoe hij het verwoord. En vaak als hij dan naar zijn kamer gaat dan gaat hij na 5 minuten appen gelijk slapen. Terwijl het gesprek vaak nieteens ā€˜klaar is’. Want bij hem is moe=meteen slapen.

Wat me dan steekt is meer de keuze in prioriteiten die hij op zo’n moment maakt. Want je kan op zo’n moment ook eerder naar je kamer gaan om zo nog even wat extra minuten te kletsen. Hij weet soms ook echt de verkeerde dingen te zeggen zoals gisteren want als hij dan zegt dat het niet netjes is tegenover collega’s dan denk ik, ja en tegenover mij dan? :wink:

Anyhow, bovenstaande gelukkig gisteren wel goed kunnen bespreken dus voelt nu goed.
Hij is bijna wekelijks een paar dagen weg. Nu 3 dagen, soms 4. Vrij vaak dus. Kan het over het algemeen wel goed hebben. Maar zoals gister kan ik soms echt denken: had je maar een andere baan. Gelukkig is dat gevoel er alleen op dat soort momenten :smile: