Klanten die hun kopje tjino leeg scrapen als of het een toetje is.
ZE KUNNEN GRATIS PROEVEN!! NIKS NIE BETAALD.
Dat mijn Apple muis nergens lekker op werkt? Hij reageert op heel veel verschillend ondergronden niet eens. En nu wil ik graag de sims spelen maar mijn vader heeft de enige andere muis in gebruik nu
Wow is jouw vriend mijn vriend?
Nee maar zonder grappen, mijn vriend ging ook regelmatig met zân klasgenoten en vrienden na college uiteten en zelfs naar een museum?! (doet hij anders nooit) en met mij deed hij bijna nooit wat leuks was al bang dat ik een zeikerd was omdat ik hier over klaagde.
Ja zoals @Chesirecat zegt, vooral als het gewoon door dezelfde winkel is gedaan waar je ze hebt gekocht. Je koopt toch niet voor niets skinny? Ben je hier trouwens thuis pas achter gekomen of had je ze daar in de winkel gepast?
Ik had vandaag een bestelling geplaatst bij b0l 2 schoolboeken en een concealer. Maar letterlijk 5 min daarna kwam ik erachter dat ik die boeken niet nodig had dus annuleerde ik alle items. Nu is de annulering van de boeken wel goedgekeurd maar de concealer niet; en ik ben verder niet milieubewust ofzo maar nu komt er dus een heel pakketje met alleen een concealer? Vind ik een beetje zonde
Er is een kans dat die als brievenbuspakketje komt, doen ze met boeken ook vaak.
die zogenaamde âearly birdâ tickets die zogenaamd razendsnel zijn gegaan
jaaaaaaaaaaaaaaaaa hooor, na 5 minuten. dat waren er zeker maar 6. of 3.
gewoon een feestje, geen een of andere concert of mega festival ofzo.
ik geloof daar echt steeds minder in, die early bird tickets.
Net zo nep als âBIJNA UITVERKOCHTâ
de opmerking âdaar vind ik wat vanâ
yukkk
dus, stel jij zegt iets/er is iets en de ander reageert dan met ânou, daar vind ik wat van hoorâ
wat moet je daar op zeggen. oke?
De legendarische woorden van een EGF troll: wil je nu een sticker ofzo?
Aan de kerstlampjes die nu nog in de binnenstad van Tilburg hangen.
Ik heb een kgrassant als smiley. No shame in my game, jij weet direct wie ik ben!
Over whatsapp met collegaâs, vind het altijd wel een beetje apart als collegaâs een collage van romantische vakanties in turkije als profielfoto hebben. Wel heel erg leuk voor hen, maar onbewust neem ik ze dan minder serieus?
Mensen die te laat (of helemaal niet) komen op mijn spreekuur door hun eigen schuld.
Oh ik vind dat nog zo gezellig! Vooral in de ochtend als het nog donker is, voelt zo knus.
Dat het niet mogelijk is om voor zes maanden medicijnen te bestellen en dat de apotheek alleen tijdens kantooruren open is.
Dat 1 teamgenoot te laat was voor de meeting. Dus wij zijn gewoon begonnen. Gaat de andere persoon die aan het woord was alles herhalen. Ja euh doei. Had die teamgenoot maar op tijd moeten zijn. Dikke doei
Dat het hier ruikt naar overrijpe bananen maar er is geen banaan te zien. Zo goor.
âIk heb ook zo mijn scarretjes. Ik heb ook mijn zware leventje gehadâ
(Jouw stad, mijn dorp)
Mijn werk. Als zij iets fout doen, mag het door de vingers gezien worden onder het mom âkan gebeurenâ. Als ik iets fout doe, krijg ik een emmer zooi over me heen.
En het feit dat wat ze communiceren vaak niet klopt en ik dan de schuld krijg.