Waar erger jij je aan? #3

Misschien onredelijk (maar dat mag op dit moment vind ik zelf eigenlijk), maar ik kamp al een poos met bekkenklachten (30 weken zwanger) en ben nu op een punt dat het stijfkoppig zijn ervoor heeft gezorgd dat ik vrijwel niets meer kan. Maar ik erger me er zo aan om álles te moeten vragen. Mijn man ziet dingen gewoon niet heel snel, dus ik moet gewoon ook heel veel aan hem vragen. Ik vind het zó irritant dat hij dingen niet uit zichzelf doet. Moet mijn zoontje uit zijn bedje getild worden, moet ik het vragen. Moet er gestofzuigd worden, dan moet ik het ook vragen. Enz enz enz. Dan denk ik: weetje laat zitten ik doe het wel zelf. Maar ja die instelling heeft er nu dus voor gezorgd dat ik kreupele henkie ben. Great

3 likes

Jeetje wat balen! Ik heb ook zo’n zelfde exemplaar en doe vervolgens ook alles zelf. Vervolgens kan hij ineens wel ‘helpen’.

Maar je moet rust nemen, hup hup commando’s uitdelen aan je man!

2 likes

Ik erger me echt buitensporig dat Mn nespresso apparaat zo’n bakje heeft waarin de cupjes worden opgevangen en dat ding ALTIJD vol lijkt te zitten als ik koffie wil maken, maar dat merk ik dan pas op het moment dat ik die grendel overhaal en hij niet dichtgaat en dan valt Mn ongebruikte cupje zo tussen de gebruikte kopjes.

@anon39978576 doe er iets aan

12 likes

Ik kan je een groter duurder apparaat aan smeren die een groter opvang bakje heeft :slightly_smiling_face:

12 likes

Je zou met je koffie zet apparaat naar zon bak kunnen gaan waar je je recycle zakken in kan gooien en daarboven je koffie zetten en dan zo hop dat cupje in die bak laten vallen.

7 likes

Dat is zo snel chagerijnig ben.

Ik was mn brood vergeten op werk mee naar huis te nemen, dus toen ben ik omgekeerd, want ik heb weinig geld en wil geen nieuwe kopen. Maar hierdoor miste ik echr op 1 minuut de trein, dus toen moest ik wachten en daarna miste ik op 1 minuut mijn aansluiting. Dus nu een half uur later thuis, terwijl ik het vanavond heel druk heb en al in tijd nood zat. :frowning:

2 likes

hier zou een woord voor moeten zijn leeuwenhart, deze situatie. ik ken 'm te goed. dat je kunt zeggen als iemand vraagt hoe het gaat ‘nou… ik had weer een … vanmorgen en mijn band was ook al lek’.

8 likes

Iemand in de trein meurt zo erg naar wiet, bah vind dat zo goor hé. Heb nog liever dat de hele treincoupé z’n nagels aan ‘t lakken is dan deze stank

5 likes

Mijn insta is lelijk, volg mij r+r = r+r terug!!!

4 likes

Hey girl, follow 4 follow :kissing_heart::kissing_heart:

3 likes

R+R is oldskool Hyves, daar kon je bij wildvreemden hun foto ‘respecteren’ (liken) en een reactie achterlaten en dan deden ze het terug bij je, zodat het leek alsof je heel populair was.

2 likes

Je ergenis is helemaal niet onredelijk hoor. Dat je man uit zichzelf meehelpt in het huishouden etc is toch het minste wat je mag verwachten. Los van het feit dat je zwanger bent en klachten hebt. Misschien moet je hem deze comic laten lezen, is al vaker gedeeld hier op het forum: https://www.theguardian.com/world/2017/may/26/gender-wars-household-chores-comic

2 likes

Dit is gewoon PRECIES hoe het is!! Ga ik hem zeker laten lezen!

3 likes

Love it!

1 like

Hebben ze geen optie voor een medicijnkluisje? Dat je wat bestelt en per sms een code krijgt om het kluisje met jouw medicijnen te openen en zo ophalen buiten kantoortijden?

1 like

Omg ja. En zo waar; nu ik mentaal even niet zo lekker ga doe ik amper huishouden en mijn vriend klaagt nu bijna continu hoeveel werk het is, niet alleen alles doen maar ook alles bedenken. Ja GOH.

2 likes

O dat wist ik niet, goede tip, dankjewel! Ik ben net verhuisd en ben er nog niet geweest. Ik ga nu voor stage even snel langs.

1 like

Dat je sinds kort op Instagram na 24 uur niet meer kan zien wie je stories heeft bekijken.

1 like

Dat kan toch nooit?
Je stories zijn na 24u weg?

Jawel, je kunt je eigen stories altijd terugkijken. Ze staan op je profiel rechtsboven bij dat klok figuurtje. Tot voor kort kon je dan ook nog zien wie je stories had bekeken en nu alleen nog de aantallen na 24 u dus.