Waar erger jij je aan? #3

Ik had dat gister in de bus, echt een beetje slome jongen van een jaar of 15 die binnenkwam. Iedereen zat echt te kijken van wow deze geur man. Lijkt me echt ongemakkelijk als je de bron bent. Iedereen weet dan echt wat je net hebt gedaan.

Ik heb bij bol.com betaald volg die select optie, bestel daar vaak dus vind een tientje dan niet duur voor gratis verzenden en snelle levering. Ik heb gisteravond een pakketje besteld dat ik vandaag nodig heb, was te lui om het eerder te bestellen dus heb al een duurder product gekozen zodat het vandaag bezorgd zou worden, krijg ik net een mail dat het maandag pas komt. Vorige werk precies hetzelfde en dat pakket kwam pas VIJF dagen later. Waarvoor betaal ik die select optie dan.

Waaahh dit is echt zo irritant.

Oh nee, nog erger. :grimacing:

Plaatsvervangende schaamte…

2 likes

O jaaa dit heb ik ook gehad in het allereerste begin van onze dates. Moet eigenlijk altijd nog eens vragen wat er nou stond. Hij zei dat het een saai werkverhaal was maar we hebben het de hele tijd over werk dus dat leek overduidelijk een smoes

Ze kan alleen maar rip-offs. En haar fans zijn te jong waardoor ze nummers niet kennen.

1 like

Ik was net wat gaan eten in een cafƩ. Er mogen daar honden komen. Op zich vind ik dat geen probleem maar wat ik dan wel echt heel vies vond is dat een van de gasten zijn volledige bestek liet aflikken door zijn hond. Ik snap dat het bestek weer gewassen wordt, maar ik vind dat wel echt heel smerig.

4 likes

Die lucht vanochtend, t hele huis stinkt er nog naar :face_vomiting:

1 like

Oh, ik had dit laatst juist andersom. Ik wilde een foto van mijn date naar een vriendin sturen, maar stuurde het per ongeluk naar hem! Ik was toen wel erg blij dat de mogelijkheid bestaat om berichten te verwijderen. :sweat_smile:

1 like

Dat ik heel vaak om me heen hoor dat mensen zeggen:'ik ben dit nodig. ’ Terwijl het toch gewoon is:'ik heb dit nodig '. Of is dat ook gewoon goed Nederlands :woman_shrugging:

4 likes

Serieus Maarten? Waarom zit jij bij de Slimste mens.

5 likes

De hoeveelheid haren die mijn katten momenteel verliezen… word helemaal gek!! Alles zit onder :rage:

1 like

Alleen om me te ergeren. Het schijnt dus dat het voor mensen uit het noorden wel goed Nederlands is. Tja

Als het voor alleen bepaalde mensen goed nederlands is is het toch gewoon geen goed nederlands haha?

4 likes

Daarom erger ik me ook :rofl:

En terecht

1 like

Snot. Stop snot. Stop.

2 likes

Dat de IKEA wel posters van 70x100 verkoopt maar geen lijsten van dat formaat.

(niet voor een ikea poster nodig maar alsnog)

2 likes

De hoeveelheid NL alerts rondom die lucht vanuit Alblasserdam. Al 5 ofzo?? Schrik me steeds rot om dag geluid haha

9 likes