Ik heb alweer een sportlegging gekocht.
Ik zat in de trein toen ik en de rest van de coupe hem kreeg, schrok me rot.
Weet iemand trouwens waarom ze die niet allemaal tegelijk sturen? Sommige mensen kregen hem een pas een kwartier later???
besluiteloze mensen
KIES gewoon
-> dus erger me ook aan mezelf
Met afbeeldingen werkt dit niet helemaal waterdicht, omdat de foto gelijk wordt opgeslagen in je fotoâs.
Dus als hij in zân filmrol had gekeken, had hij kunnen weten wat je had verwijderd. Maar aangezien het een foto van hem zelf was, viel het niet zo op nu haha
Tenzij je dat uit hebt staan Ik hoef echt niet al die fotoâs die op whatsapp worden verzonden op mijn telefoon opgeslagen te hebben.
Haha, o jee. Maar ik was er toen zo gestrest van dat ik als test mijn moeder mij een foto heb laten sturen die ze daarna gelijk verwijderde. En die stond niet tussen mijn afbeeldingen, terwijl normaal gesproken fotoâs van Whatsapp wel worden opgeslagen op mijn telefoon.
Haha ik heb het juist 2 keer meegemaakt en dat de foto dus al wel in de filmrol stond. Is dus inderdaad een kwestie van geluk of de ontvanger de fotoâs gelijk opslaat op de telefoon.
Oh bah, mijn oude buurman moest altijd prediken dat een hondentong schoner is dan die van een mens, nou ik ken geen mens die zijn eigen anus likt
Als ik zoals gisteren Bob voor een feestje en mensen niet accepteren dat ik wil gaan. De neef van mijn vriend gaat dan super kinderachter open biertjes bij mân vriend neerzetten met âhij is al open, je kan nu niet wegâ en steeds aan mij vragen wat ik dan morgen ga doen en of ik echt al ga slapen zo. Gaat hem niks aan. Volgende keer blijft mijn vriend maar mooi daar slapen en ga ik lekker Netflixen!
Iehll ja dit en ook wat is schoon? Volgens mij hebben die mensen het over bacteriën, maar een mensentong is groter dan die van een hond dus lijkt me logisch dat er meer bacteriën op zitten?
Een vriend/huisgenoot van me is sinds kort aan het daten en het begint een beetje serieus te worden. En daar appt ie dus VOORTDUREND over. En ik vind het allemaal heel leuk voor hem hoor, maar ik word echt gek van alle appjes over alle leuke gezellige dingen die ze doen. En dat ze dingen koopt voor zijn huis en welke bands ze leuk vind en blablablabla en I DO NOT CARE. Ik word er alleen maar heel ongelukkig van want ik ben ook gewoon een beetje jaloers omdat ik zelf mega single ben op dit moment. En hij is dat ook heel lang geweest, dus ik gun het hem enorm, maar ik hoef niet alle kleine dingetjes over haar te weten in allemaal verschillende appjes. Vertel me dit gewoon leuk wanneer we elkaar weer zien.
Maar zijn hun bacteriën dan schoner? Dat gaat er bij mij niet in hoor.
Mijn vriend had laatst ook iets heel doms open gemaakt dus ik vroeg waarom en hij snapte niet dat dat irritant is want âhet is toch openâ.
Combinatie van gebrek aan motoriek, ongeduldig zijn en iets te snel open willen maken
Ha dit had mijn vader vorige week met de Billendoekjes toen ie op de kindjes ging passen!
Hopeloos!
Dit is ZO herkenbaar⊠hij boort nog net geen gat in de onderkant van een cola fles man man man zou me niks verbazen ook
Hahahah ik hoor âm al zeggen âja is toch makkelijk, drinkt veel sneller!!â
Ik wilde een stukje gaan fietsen, maar nu regent het Ik heb geen zin om voor een pleziertochtje mijn regenpak aan te trekken, ik heb de halve week al in een regenpak gefietst!
Het is weer zo ver: gesmijt met deuren :@