Dat de “verwarming” in de trein weer op standje Siberië staat.
Same, mijn vriend wordt juist altijd boos op mij om hoe achterlijk ik verpakkingen openmaak
Ik vind het nog steeds achterlijk dat ik geen oordopjes in mijn iphone kan doen
Mensen die allemaal winacties op Facebook delen, hou op!!
Aan dat ik chips ben vergeten te kopen en nu natuurlijk al 2 dagen smacht naar paprikachips. Het zoveelste moment waarop ik baal dat de supermarkt waar ik boven woonde weg is
Instellen dat js die mensen niet meer wil volgen. Of gewoon ontvrienden
En instagram! Daar kom ik soms 10x een winactie tegen omdat alle personen die ik volg dezelfde doelgroep zijn
Auteurs die moeilijk doen om het moeilijk doen. Ik ben nu een hoofdstuk aan het lezen met de subtitels Quis, Quid en Ubi terwijl Latijn totaal irrelevant is voor het onderwerp, en ik ben het ook nog nooit tegengekomen in teksten in mijn veld dus het is niet dat het een ‘ding’ is. Wat is er mis met Who, What, Where?
Dat het me niet lukt om me te houden aan mijn voornemen om minder eten af te halen, we halen 1x per week iets af (bij hoge uitzondering 2x en deze week was zo’n uitzondering) wat misschien niet gek veel is maar vind het zonde van het geld en ik wil graag wat gezonder doen. Vind het echt zwak van mijzelf dat me dat dus niet lukt
Dat ik 110 minuten geleden eten heb besteld en het er nog steeds niet is . Hongeeeerrrrr
Zitten we in dezelfde klas?? Ik word ook gillend gek soms. Mijn groepsgenoten stressen hem helemaal de pan uit atm omdat ze een powerpoint moeten maken voor Nederlands.
Ben zojuist helemaal natgeregend . Pak maar een douche en dan lekker meten bed in denk ik.
Jep. Niveau 3 ook nog… en dan ook nog bbl dus er zijn ook flink wat ouderen (45+) in mijn klas; maar die brengen het niveau niet echt naar boven.
Aan de hyena’s van een schoonfamilie als er wat te vretten op tafel wordt gezet. Schoonmoeder had net een bakje neergezet gezet en broertje van mijn vriend had hem al op schoot, binnen 5 min leeg.
Schoonvader en overige broertjes zijn overigens net zo. Krijgen volgens mij nooit wat te vreten.
Waarmee heb je dit bericht gestuurd :d
Welke opleiding doe je?
Aan mijn wekker die zojuist afgaat nadat ik gevoelsmatig net 2 uur geslapen heb.
Ik heb een uurtje geslapen.
Maar ik heb net 3 weken verlof gehad, dus ik kan me moeilijk vandaag al afwezig melden.
Kind met een fucking ochtendhumeur
Het feit dat ik nu al weet dat ik een verhaal hier op kantoor minimaal 4 keer ga horen. Tijd voor een headset.